De placenta was helemaal brokkelig, dus was maar moeilijk te zien of alles meegekomen was. Ze hebben van het vloeien laten afhangen of ze meteen zouden curreteren en dat leek goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:54 schreef jessie het volgende:
MarMar da klinkt ook wel hetig zeg
Was bij jou de placenta ook "gewoon" meegekomen bij de bevalling?
En kunnen ze niet va te voren zien aan de placenta of er een stukje is achtergebleven?
Bij mij is het vloeien nu aardig minder en lijkt het nu op een einde van een normale menstruatie. Ik vind dat vrij vlot gaan.
Verliep dat bij jou ook zo eerst?
Neem je rust lieverd
Jessie, ik heb echt dagen over deze post moeten nadenken. Wat je schreef greep me heel erg aan, het maakte me verdrietig om jouw verdriet, maar het maakte me ook boos. En dat laatste begreep ik maar niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef jessie het volgende:
Dank jullie lieve meiden.
Nu ook, ik kan alleen maar weer huilen.
Nu vraag ik me weer af, wat heb ik hem aangedaan.
Heeft hij pijn gehad? Hoe heeft hij zich gevoeld toen hij dood ging.
En ik vind het erg van mezelf dat ik daar nu pas aan denk.
Soms heb ik ineens last van hyperventilatie.
Ik voel me zo in en in rot.
Het doet zoveel pijn.
Ik ga me bed maar in x x x
Goede vraag! Ik denk dat je gewoon mee moet gaan met haar. Bij rouwverwerking hoor je vaak dat mensen er een paar maanden over meepraten en dat ze daarna niet meer durven te vragen omdat ze bang zijn de ouders weer te confronteren of andersom, omdat de ouders uit de roes komen een beetje en denken dat dit onderwerp in het normale dagelijkse leven misschien niet elke keer gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:20 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb dat zelfs met een goede vriendin van me. Zij heeft vorige week een dood kind gebaard na 29 weken zwangerschap. Ik moet daar steeds aan denken en vooral als ik onze gezonde dochter zie.
Weet iemand hier hoe ik haar zou kunnen ondersteunen? waar heb je behoefte aan op zo'n moment?
Gewoon laten weten dat je er bent, dat je aan haar denkt en misschien gewoon haar vragen wat ze prettig vind?quote:Op zondag 1 maart 2009 07:20 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb dat zelfs met een goede vriendin van me. Zij heeft vorige week een dood kind gebaard na 29 weken zwangerschap. Ik moet daar steeds aan denken en vooral als ik onze gezonde dochter zie.
Weet iemand hier hoe ik haar zou kunnen ondersteunen? waar heb je behoefte aan op zo'n moment?
Het is heel moeilijk om het juiste ding op het juiste moment te doen, laat haar iig weten dat je er voor haar (en haar partner) bent. Ook gewoon n keer iets afspreken om bv lekker te gaan shoppen, een strandwandeling/boswandeling te gaan doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 07:20 schreef flowerbox het volgende:
T houd ook maar niet op bij jou hequote:Op zondag 1 maart 2009 14:20 schreef MarMar het volgende:
Ergens toch maar goed dat die kids gewoon lekker doorgaan met hun leventje he Jessie?
Da's hier ook hoor, et ene moment van "oh zielig" en nog geen minuut later "mama, mag ik een koekje?"
Vandaag een dagje alleen, Chris heeft vroege dienst en Mila kon gelukkig bij de oppas terecht.
Plat moeten liggen en een kindje van 2 in huis is namelijk geen combi..
Voel me behoorlijk flauwtjes vandaag, ben benieuwd hoe het morgen gaat gaan, of ze meteen gaan ingrijpen of eerst weer opnieuw voor echo of wat..
Het vloeien gaat behoorlijk door, maar zolang ik nog wat kan typen en lezen bloed ik niet zomaar leeg denk ik dan maar...
Wat door mijn hoofd spookt nu is vooral wat hier nou weer achter weg gaat komen..
Het zal wel meevallen maar een stemmetje in mijn achterhoofd piept over wat nou als...
Hoe het ook komt, ik moet het maar weer gewoon over me heen laten komen, er zit niets anders op.
Zo graag zou ik morgen opstaan en lichamelijk gewoon weer beter zijn en dan verder gaan met mn leven zodat het eindelijk echt een plek kan krijgen allemaal.
Aiiii...quote:Op zondag 1 maart 2009 20:11 schreef DJMO het volgende:
*voorzichtig even binnensluipt*
ik kreeg zojuist bericht dat MarMar in het ziekenhuis is opgenomen. Rond vijf uur werd ze duizelig en is ze naar het ziekenhuis toegegaan. Haar bloeddruk was "niet helemaal jofel" en omdat ze morgen toch voor onderzoek moest, leek het het ziekenhuis beter dat ze zou blijven. Ze ligt tussen zwangere moeders op een kamer alleen.. ze vroeg of ik het wilde doorgeven hier dus bij deze
*weer stilletjes weggaat*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |