Hoi allemaal,
Ik denk dat ik al een half uur bezig ben om van alles te tikken hier en teeds haal ik het weer weg.
Wat wil ik nu egenlijk vertellen.
Dat ik verdriet heb, wil schreeuwen, boos ben,blij ben, trots ben, zo leeg van binnen ben, of juist zo vol zit. Beelden die door mijn hoofd blijven schieten, alles van woensdag tot nu toe flits door mijn hoofd als een amateuristisch geschoten filmpje op je telefoontoestel ofzoiets.
Het is allemaal zo moeilijk te bevatten.
Morgen horen we waneer ik ons zoontje mag begraven.
Ik heb er geen uitvaartmaatschappij tussen laten komen.
Ik wil ons kindje een mooi plekje geven. Tijdens het begraven een liiedje afspelen (Adele -Make you feel my love)
En daarna met de mensen die het willen ergens wat drinken.
Hij word begraven in een mooi wit rieten mandje met klepje. Op dat klepje zit een hart van rozen. Het mandje is gevoerd met witte stof en daarin een zacht rood kussen. Ischa-Gabriel ligt gewikkeld in een witte flanellen doek en daarop zijn in rode letters zijn namen geborduurd. Bij zijn voeten ligt een beertje met een rood hartje. Aan het mandje komt een kaartje met het geschreven gedichtje wat pas in t geboorte topic had gepost.
Ik zie hier erg tegen op, maar kijk er ook naar uit. Het is zo dubbel allemaal. Als ik eraan toe ben ga ik kijken voor een mooi steentje op zijn graf.
Het lijkt me zo moeilijk om straks echt afscheid te moeten nemen. Het voelt nu al zo dubbel dat hij daar in het ziekenhuis in zo koude koelcel ligt.
Het ene moment voel ik me beresterk, om me 5 minuten later weer een wrak te voelen.
Wat is dit een ontiegelijke moeilijke weg.........
P.s Mag ik hier ook in het lijstje.
[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 22-02-2009 15:21:19 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!