Ja, dat denk jij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Natuurlijk is het een sneer.
Jij bent verliefd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, dat denk jij.
[ afbeelding ]
Die crosstrainers vindt ik vreselijk, dat hou ik nog geen 5 minuten vol. Ik ben vrij groot en die apparaten draaien dan zo'n klein rondjequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef ShadyLane het volgende:
Het gaat hier wel als het zwaarder wordt. Dan sta ik op zo'n crosstrainer, staat ie de eerste twee minuten op een lichte stand, en ik denk: "jeeeemig, anderhalve minuut pas, ik moet nog zo laaaaaaang" en als ie dan daarna op een zwaardere stand springt, gaat de tijd ineens heel snel voorbij.
Nu je 't zegt, ik ook. Makkelijk 10x13 treden per dag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Gellius het volgende:
En ik loop oneindig veel trappen op en af.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef LXIV het volgende:
Afgelopen dinsdag mochten we apekooien want de chef was jarig.
Ik vond het prima spul destijds toen ik het in een flat liet leggen. Mooi en zeer duurzaam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
In verband met het ondervloerprobleem ben ik nu aan het kijken naar linoleum.
Waar ga je/gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Dan was ik nu al lekker mijn tas aan het inpakken.
Twee nachtjes in een B&B, op twee uur rijden. Dat zou een paar maanden geleden al, maar toen was mijn minnaar een beetje onhandig met een onhandige machine.quote:
Yep, New England.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Ah, jullie zijn echt van die wereldreizigers. Vorig jaar ook Noord-Amerika, toch?
Ja klopt, dat doen ze helemaal niet gek. Maar het is toch nog echt wel iets anders om gewoon lekker in near-native Engels te kunnen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
De meeste Grieken spreken prima Engels hoor, ook op de eilanden die minder toeristisch zijn.
Is het geen ander spul? Veel steviger enzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef k_man het volgende:
Ja, ben benieuwd.
En marmoleum is een merknaam van linoleum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |