Waarom doe je die televisie niet een keer uit?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:19 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind reportages over controversiele figuren altijd leuk. Zometeen/straks/ik weet niet precies hoe laat eentje over Poncke Princen.
Ja, waar gaat het heen met die jeugd nu ik ze niet indoctrineer met mijn verhalen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:38 schreef Gellius het volgende:
Dus je zet de kinderen gewoon met een zak chips voor de teevee terwijl je ook een ellenlang betoog over de hervormingen van Solon had kunnen voorhouden, om half negen 's ochtend?
Hij heeft geen mening hè? Als ik zoiets in mijn hoofd haal (een dag per ongeluk even geen mening hebben), gaat een vriendin me pesterig 'popje' noemen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een productieve ochtend gehad. Ik heb een tof appartement voor m'n broertje gevonden in Amsterdam (Indische buurt) én een carrière als hoofdagent. Nu hem nog overtuigen.
Je hebt groot gelijk. Dat doe ik ook. Hij verwijt mij dat ik het huis te snel verkocht heb (per 1 mei moet hij eruit) terwijl hij net zijn baan kwijt is. Daar ga ik me natuurlijk vreselijk schuldig door voelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:45 schreef mane het volgende:
Als buitenstaander die makkelijk praten heeft, zou ik zeggen dat je hem misschien teveel bemoederd.
Maar als buitenstaander kun je niet beoordelen of dat misschien niet nodig is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:45 schreef mane het volgende:
[..]
Hij heeft geen mening hè? Als ik zoiets in mijn hoofd haal (een dag per ongeluk even geen mening hebben), gaat een vriendin me pesterig 'popje' noemen.
Als buitenstaander die makkelijk praten heeft, zou ik zeggen dat je hem misschien teveel bemoederd.
Vergeten hierop te reageren. Achja, niet echt. 259.quote:
Als jij wat sterker in je schoenen staat vind ik het erg lief wanneer je hem in die moeilijke tijd een handje helpt. Je bent tenslotte zijn grote zus. Als de tijd rijp is dan komt het vanzelf wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon zo rot voor hem. Hij verliest zijn vader, zijn werk en zijn huis. Hoe zou je dat in hemelsnaam moeten verkroppen? Ik wil het graag allemaal oplossen voor hem. Maarja.
Ik weet dat 't allemaal heel flauw van me is om dit te schrijven, maar jij gelooft als geen ander volgens mij in het nemen van eigen verantwoordelijkheid. Tegelijkertijd ga je door het vuur voor de mensen om wie je geeft en wil je het goed doen. Natuurlijk is het rot voor hem; het is óók rot voor jou. Maar hoe meer je voor hem probeert te doen, hoe groter de kans dat hij je juist ontglipt. Denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon zo rot voor hem. Hij verliest zijn vader, zijn werk en zijn huis. Hoe zou je dat in hemelsnaam moeten verkroppen? Ik wil het graag allemaal oplossen voor hem. Maarja.
Hm. Ik heb het idee dat dit een sneer is, maar ik weet het niet zeker, want ik ga altijd uit van het goede in de mens,quote:Op donderdag 12 februari 2009 07:57 schreef ShadyLane het volgende:
En ik vind je ook een negatieve zeikneus, of eigenlijk eerder met dubbel k.
Doe niet zo raar. Natuurlijk is het een sneer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hm. Ik heb het idee dat dit een sneer is, maar ik weet het niet zeker, want ik ga altijd uit van het goede in de mens,.
Het lastige is dat ik ook genoeg mensen ken die depressief zijn geweest en er allemaal uitgekomen zijn doordat iemand op een bepaald punt hardhandig ingegrepen heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:24 schreef ShadyLane het volgende:
En Claudia, ik heb de zelfredzaamheid van mijn jongste zusje echt ernstig onderschat, maar dat wist ik op het moment zelf natuurlijk niet. Zijzelf wel![]()
Ik doe mijn best!quote:Ik zou zeggen: vrijblijvend concrete hulp aanbieden, maar vooral wel ruimte geven om het aanbod af te slaan.
Ja, dat denk jij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Natuurlijk is het een sneer.
Jij bent verliefd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, dat denk jij.
[ afbeelding ]
Die crosstrainers vindt ik vreselijk, dat hou ik nog geen 5 minuten vol. Ik ben vrij groot en die apparaten draaien dan zo'n klein rondjequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef ShadyLane het volgende:
Het gaat hier wel als het zwaarder wordt. Dan sta ik op zo'n crosstrainer, staat ie de eerste twee minuten op een lichte stand, en ik denk: "jeeeemig, anderhalve minuut pas, ik moet nog zo laaaaaaang" en als ie dan daarna op een zwaardere stand springt, gaat de tijd ineens heel snel voorbij.
Nu je 't zegt, ik ook. Makkelijk 10x13 treden per dag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Gellius het volgende:
En ik loop oneindig veel trappen op en af.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:52 schreef LXIV het volgende:
Afgelopen dinsdag mochten we apekooien want de chef was jarig.
Ik vond het prima spul destijds toen ik het in een flat liet leggen. Mooi en zeer duurzaam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
In verband met het ondervloerprobleem ben ik nu aan het kijken naar linoleum.
Waar ga je/gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Dan was ik nu al lekker mijn tas aan het inpakken.
Twee nachtjes in een B&B, op twee uur rijden. Dat zou een paar maanden geleden al, maar toen was mijn minnaar een beetje onhandig met een onhandige machine.quote:
Yep, New England.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Ah, jullie zijn echt van die wereldreizigers. Vorig jaar ook Noord-Amerika, toch?
Ja klopt, dat doen ze helemaal niet gek. Maar het is toch nog echt wel iets anders om gewoon lekker in near-native Engels te kunnen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
De meeste Grieken spreken prima Engels hoor, ook op de eilanden die minder toeristisch zijn.
Is het geen ander spul? Veel steviger enzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef k_man het volgende:
Ja, ben benieuwd.
En marmoleum is een merknaam van linoleum.
Diverse pompoen- en squash-soorten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:31 schreef ShadyLane het volgende:
(Dank. )
Wat liggen daar voor dingen op de grond in dat openluchtmuseum?
Zeg goochemerd, moet jij niet surveilleren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:42 schreef ShadyLane het volgende:
Leuk dat dat Thousand Islands-gebied naar een dressing vernoemd is!
Heb ik geen moeite mee hoor. Pittoresk is mooi, restaureren is goed, mits kundig, en dat er dan vanzelf toeristen komen, tja, dat is niet zo raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef NoCigar het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef Frollo het volgende:
Brugge, tof!
[/quote
Ja, het is mooi, maar soms een beetje té, als je begrijpt wat ik bedoel: té gerestaureerd, té pittoresk, té op toeristen gericht. Detailkritiek natuurlijk, anders gingen we wel naar Charleroi of zo.
Ik vind dat een redelijk salaris, zeker voor 32 uur, maar zou er geen 200 km/dag voor rijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef sigme het volgende:
Psst; vinden jullie een nettoloon van rond de 2400 voor 32 uur werk (in dat bedrag zit ook de reiskostenvergoeding, 200km per werkdag) belachelijk? Laag? Hoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |