Ik heb ook geen vakantie (op sommige scholen begint de voorjaarsvakantie een week later eerder, en ik ben bezig met voorbereidingen voor de dataverzameling na de vakantie), maar ik ben altijd wel in voor een museum en/of een bak koffie. Zodiakk is me nog een afspraakje verschuldigd, dus die komt ook mee, en Batuwu hobbelt wel achter me aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:13 schreef mane het volgende:
Misschien Gellius, misschien, wie weet, kunnen we deze vakantie dan eens naar een museum. Gaan we daarna even een borreltje drinken met IR en dan moet thaleia ook komen, vind ik.
En zodiakk eigenlijk ook. En Claudia. En batuwu moet ook verplicht mee.
Gevaar is dan wel dat we het over huizen (ver)kopen gaan hebben..
Wanneer is de uitrekendatum, of hoe je zoiets noemt? Of is dat privé?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:47 schreef Z het volgende:
Wij komen langzaam in staat van paraatheid voor kind #2. Best ingewikkeld als je er al 1 hebt: vluchtkoffers, bellijsten, paraatheidsdiensten. Hoe gaat het bij jou Loewies?
Ben je er nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, ik ben aan het stikken in een stuk appel.
Ja hoor. Het blijft lastig: ga ik heel hard hoesten om het eruit te krijgen, of ga ik veel water drinken om het zo snel mogelijk naar binnen te werken? Ik voel het stuk nog vast zitten.quote:
Spannend! Houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Z het volgende:
Kind #2 is 13 maart 'uitgerekend', zoals dat heet. Kind #1 kwam exact op de uitgerekende datum ter wereld overigens
Nee. Dat deed ik vroeger wel met kippenvleugeltjes, dat ik zelfs de botjes opat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eet je ze ook met klokhuis ( en al ) op, Claudia?
Dat maakt nu niet meer zoveel uit toch? Of moet het kleed mee?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoorde je me niet tieren vanuit De Transvaal omdat ik zojuist een pot thee over het vloerkleed heb gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |