Ik Dan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anyway, ik heb Fei Long en Sakura unlocked
Dan heb je Sakura ook neem ik aan? Volgens mijn lijstje moet je eerst Sakura hebben namelijkquote:
Klopt,.... ga vanavond voor Gen,.... moet met Chun-Li dacht ik. Daarna alleen nog Rose en dan die twee vreselijke moeilijke takenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je Sakura ook neem ik aan? Volgens mijn lijstje moet je eerst Sakura hebben namelijk
quote:
Vista is vrijwel exact hetzelfde hoor, ik zie niet echt veel verschil qua gebruik...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
weekje vrij he
heb net m`n nieuwe laptop binnen, snap echt geen drol van dat Vista![]()
Snel xp erop donderen denk
Daar ga ik nog niet aan beginnen, wil eerst flink oefenen zodat ik met meer vechters overweg kan anders gaan er mensen online klagen dat ik steeds Ken gebruikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Klopt,.... ga vanavond voor Gen,.... moet met Chun-Li dacht ik. Daarna alleen nog Rose en dan die twee vreselijke moeilijke taken
Er is meer dan Internet Explorer hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vista is vrijwel exact hetzelfde hoor, ik zie niet echt veel verschil qua gebruik...
[..]
Ik,... likken,... moet,... !quote:
Ja, netwerksettings zijn wel wat lastiger. Maar uiteindelijk valt het echt wel meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er is meer dan Internet Explorer heIk heb ook Vista van mijn werklaptop geknald,... kan geen kont vinden, of het is onduidelijk,... netwerk of TCP/IP eigenschappen bv,... een draak!
Mappenstructuur ook helemaal ruk ...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, netwerksettings zijn wel wat lastiger. Maar uiteindelijk valt het echt wel mee
Er zitten wel een hoop handigheidjes in vista hoor.. en visueel is het lekker (gadgetbar) heb je ook een Nvidea videokaart, check ff of je de drivers er ook van hebt staan er standaard niet op.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
weekje vrij he
heb net m`n nieuwe laptop binnen, snap echt geen drol van dat Vista![]()
Snel xp erop donderen denk
maak eens een stappenplanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zitten wel een hoop handigheidjes in vista hoor.. en visueel is het lekker (gadgetbar) heb je ook een Nvidea videokaart, check ff of je de drivers er ook van hebt staan er standaard niet op.
Maar goed, nadat ik de User Account Control (UAC) uit had gezet vond ik VISTA pas een stuk gebruikersvriendelijker.
Verder gewoon control panel op classic zetten natuurlijk
Standaard heeft vista geloof ik al 2 gig in gebruik op je schijf.. en dik een gig aan RAM geheugen ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
maak eens een stappenplan
stonden fucking 78 programma`s voorgeinstalleerd. Nu nog 68, ben nog niet klaar
Zag het bij taskmanager ja. Heb alleen de taskmanager, ie7 en virusprogramma lopen;quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Standaard heeft vista geloof ik al 2 gig in gebruik op je schijf.. en dik een gig aan RAM geheugen ookHeb je nog helemaal niks niet opgestart he
IE 7 alleen al 100 - 150 MBquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zag het bij taskmanager ja. Heb alleen de taskmanager, ie7 en virusprogramma lopen;
Draaien nu 82 processen die 1,31 gb opeten, continu![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef -Struikrover- het volgende:
carnavalpics ?
http://skoften.net/index/gallery/vrouwen_en_carnaval
Oh die,... die moest ik ook een paar keer doen. Weet nog wel dat bij mij het water beneden weg was! Schakelaar onder water dacht ik ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vervelend stuk in TR Anniversary nu! Moet in Egypte vier bruggen laten zakken om een item te pakken, maar ik kan de laatste schakelaar voor de brug niet vindenBen nog maar naar beneden gesprongen in het water om het level opnieuw te doorlopen
Vind dit level overigens ook echt minder, al die timing met roterende messen en dichtklappende deuren is maar vervelend!
Ik ben ook van plan dit weekend met Ken te beginnenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Respect Gijs! Je bent flink aan het oefenen lees ik welIk lees op internet trouwens allemaal huilies die klagen dat er zoveel met Ken online gespeeld wordt
![]()
Heerlijk zo je admin op orde,.... maar damn Gijs,... je bent vroeg op,.... ochtendsex gehad wa?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 07:14 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...Gemeentelijke Belasting weer betaald.Besteedbaar inkomen voor deze maand
En volgende maand Waterschapsbelasting en APK+grote beurt auto.
Ik kom er wel uit ja,... veel diepgang, maar online wordt mijn reet beheert! Krijg ellendig harde klappenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Respect Gijs! Je bent flink aan het oefenen lees ik welIk lees op internet trouwens allemaal huilies die klagen dat er zoveel met Ken online gespeeld wordt
![]()
Ben je gek, kuiken ligt nog in coma.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:13 schreef Sjotime het volgende:
Heerlijk zo je admin op orde,.... maar damn Gijs,... je bent vroeg op,.... ochtendsex gehad wa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |