Ik Dan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anyway, ik heb Fei Long en Sakura unlocked
Dan heb je Sakura ook neem ik aan? Volgens mijn lijstje moet je eerst Sakura hebben namelijkquote:
Klopt,.... ga vanavond voor Gen,.... moet met Chun-Li dacht ik. Daarna alleen nog Rose en dan die twee vreselijke moeilijke takenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je Sakura ook neem ik aan? Volgens mijn lijstje moet je eerst Sakura hebben namelijk
quote:
Vista is vrijwel exact hetzelfde hoor, ik zie niet echt veel verschil qua gebruik...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
weekje vrij he
heb net m`n nieuwe laptop binnen, snap echt geen drol van dat Vista![]()
Snel xp erop donderen denk
Daar ga ik nog niet aan beginnen, wil eerst flink oefenen zodat ik met meer vechters overweg kan anders gaan er mensen online klagen dat ik steeds Ken gebruikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Klopt,.... ga vanavond voor Gen,.... moet met Chun-Li dacht ik. Daarna alleen nog Rose en dan die twee vreselijke moeilijke taken
Er is meer dan Internet Explorer hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vista is vrijwel exact hetzelfde hoor, ik zie niet echt veel verschil qua gebruik...
[..]
Ik,... likken,... moet,... !quote:
Ja, netwerksettings zijn wel wat lastiger. Maar uiteindelijk valt het echt wel meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er is meer dan Internet Explorer heIk heb ook Vista van mijn werklaptop geknald,... kan geen kont vinden, of het is onduidelijk,... netwerk of TCP/IP eigenschappen bv,... een draak!
Mappenstructuur ook helemaal ruk ...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, netwerksettings zijn wel wat lastiger. Maar uiteindelijk valt het echt wel mee
Er zitten wel een hoop handigheidjes in vista hoor.. en visueel is het lekker (gadgetbar) heb je ook een Nvidea videokaart, check ff of je de drivers er ook van hebt staan er standaard niet op.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
weekje vrij he
heb net m`n nieuwe laptop binnen, snap echt geen drol van dat Vista![]()
Snel xp erop donderen denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |