Zo te zien niet alleen de beer neequote:
Truste!quote:
Nou jij had de laatste drie posts.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:01 schreef FANN het volgende:
JULLIE HEBBEN GEWOON HET HELE TOPIC VOLGELULD.........
Oké. Keep up the good work.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:58 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
einz zwei (IT) polizei...![]()
'k ga ook maar eens wat doen, het wordt druk hier. Tot morgen
Daar kom jij dus je bed voor uit?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar kom jij dus je bed voor uit?
Je kon het niet ophouden hè?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet wel......
voor jullie in ieder geval welterusten
see you later........
Afgezegdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:35 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe zou het Cc vergaan bij de HA en haar "stoppen met roken" afspraak?
Hmm, ik dacht eigenlijk ziek. CC moet rustig aan doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:45 schreef Dementor het volgende:
CcC heeft zich per ongeluk verslapen.
VerSLAPEN.
VERSLAPEN.
Ja.
Nee?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Ik ben nu zo'n 2 jaar gestopt en inmiddels kan ik zeggen dat ik het helemaal niet meer mis
Voordelen genoeg toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee?
Ik wel, soms, met wat drank en gezelligheid![]()
Maar verder, totaal niet. Dan vind ik de nadelen groter dan de voordelen.
(Welke voordelen!)
kan mezelf niet uitstaan, maar de wil ontbreekt me, om te stoppen, dus ik paf nog even door.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee?
Ik wel, soms, met wat drank en gezelligheid![]()
Maar verder, totaal niet. Dan vind ik de nadelen groter dan de voordelen.
(Welke voordelen!)
Ik heb het idee dat het ook eerst flink mis moet gaan met jezelf of in je directe omgeving als het je aan wilskracht (op dat vlak) ontbreekt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
kan mezelf niet uitstaan, maar de wil ontbreekt me, om te stoppen, dus ik paf nog even door.
En? Al wat positiever?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Net terug van de huisarts. Ik hoef nog niet direct te stoppen, gelukkig.
Volgende week donderdag nieuwe afspraak en dan gaan we de voor mij geschikte methode bepalen en een plan van aanpak maken.
Nu moet ik de twee voor mij belangrijkste sigaretten op een dag (de eerste in de auto onderweg naar mijn werk en de sigaret na het eten) laten staan en kijken wat dat met me doet.
Zo. En nu.
And whipe his ass with a fluffy white rabbit.
Ik nu bijna 2 maandenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Ik ben nu zo'n 2 jaar gestopt en inmiddels kan ik zeggen dat ik het helemaal niet meer mis
klopt helemaal, maar bijna niemand rookt meer in mijn omgeving, en dan voel je je toch een beetje...lullig, zal ik maar zeggen, zeker als je naar buiten sluipt om even stiekem te paffen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het ook eerst flink mis moet gaan met jezelf of in je directe omgeving als het je aan wilskracht (op dat vlak) ontbreekt.
Ja, dan zijn we het toch met elkaar eens?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van niet roken natuurlijk.
Roken is smerig.
Dus dat. En zeer ongezond. En zonde van het geld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van niet roken natuurlijk.
Roken is smerig.
Ja, maar wel gezelligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. En zeer ongezond. En zonde van het geld.
Ja we zijn het met elkaar eens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we het toch met elkaar eens?
Ik zei dat ik het soms miste in combinatie met.
Maar verder dus totaal niet. Dàn vind ik de nadelen van roken groter dan de voordelen.
Welke voordelen. Dus.
Oh en als je nu stopt krijg je misschien ook niet van die rokersrimpels om je mond waar dan je lippestift in gaat zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Maar mijn huid zag er volgens de huisarts heel goed uit, voor een verstokte roker. Dat dan weer wel.
Gewoon niet meer doen dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:58 schreef hondjes het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar bijna niemand rookt meer in mijn omgeving, en dan voel je je toch een beetje...lullig, zal ik maar zeggen, zeker als je naar buiten sluipt om even stiekem te paffen.
Nee hoor, ik had al zo'n vermoeden....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja we zijn het met elkaar eens.
Schrik je van he?
Ja stel je voor dat we elkaar aardig gaan vinden, dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had al zo'n vermoeden....
En het is weleens vaker voorgekomen volgens mij.
Maar dan mag het nu ook wel weer stoppen, vind je ook niet?
Haha ja dat komt me enigzins bekend voorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen dan.
Ik ben van de ene op de andere dag gestopt. Na een jaar een terugval gehad, maar na die sigaret werd ik zó beroerd dat ik meteen boven de wcpot hing om mn avondeten er weer uit te gooienDaarna was het klaar. Er nog weleens aan gedacht dat ik het miste
Maar dat is gelukkig ook voorbij
Het idee alleen alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat we elkaar aardig gaan vinden, dat kan natuurlijk niet.
Wordt Juud dan jaloers?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat we elkaar aardig gaan vinden, dat kan natuurlijk niet.
Ik vond die sigaret ook niet eens echt lekker, ik dacht echt wat enorm goor, heb ik dat jaren gedaan? Op een gegeven moment zijn je longen zo verteerd dat je ook niet echt meer voelt hoe die rook door je longen gaat. Maar zodra die dikste laag weg is en je weer rookt . . .quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja dat komt me enigzins bekend voor
Ik dacht ook dat ik het heeeeeeeeeeeeeel erg lekker zou vinden. Maar die eerste peuk na 9 jaar smaakte zo.. droog.
Zo eh... kweenie. Niet lekker. Ook maar 4 trekken van gehad. Was op mn werk, uit verveling![]()
Maar het idee van gezellig een sigaret mis ik wel eens.
En ik vond het altijd heel lekker, en dat weet ik natuurlijk nog
Dus dat is het eigenlijk meer denk ik. Nuchter zou ik ook echt niet meer roken.
Ja, heel verleidelijk zo'n uitnodiging maar ik sla even overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is denk ik wel wat meer voor nodig.
Dus ik kan mijn PM box weer sluiten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heel verleidelijk zo'n uitnodiging maar ik sla even over
Spamhoerrr...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
Zou het interview met Tanja vandaag online komen op www.fruitenzuivel.tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |