I wish!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:49 schreef Twerk het volgende:
Morning!!
Eet smakelijk alvast dames en heren..
[ afbeelding ]
Dubbel en dwars is eens zo dik lekker he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I wish!![]()
Ziet er lekker uit..![]()
Ik krijg honger!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:49 schreef Twerk het volgende:
Morning!!
Thnx!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:45 schreef liesje1979 het volgende:
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal
Nu wel heel verleidelijk geworden he.. Zelfgemaakte zijn nog het lekkerst.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bij gebrek aan hamburgers een kopje koffie dan maar..![]()
Ik weet al wel wat ik vandaag ga eten.![]()
Hamburgers dus!
Gefeliciteerd Koekz.quote:
Inderdaad, wil niet zeggen dat iedereen tijd heeft om te slapenquote:
Yup. Brood en kruiden en groente zelf kiezen plus veel voor weinig geld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:00 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nu wel heel verleidelijk geworden he.. Zelfgemaakte zijn nog het lekkerst.
En de saus niet te vergeten.. Ik zeg altijd maarzo.. Vrijwel alles draait om de saus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
* FritsVanEgters pakt ook nog een vers bakkie![]()
![]()
Mogge Weirdo en Paul en PM.... en geelkuikentje.![]()
En alle andere fokkers.![]()
[..]
Yup. Brood en kruiden en groente zelf kiezen plus veel voor weinig geld.![]()
Die kleffe, dunne broodjes kun je toch geen hamburger meer noemen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:47 schreef m3nster het volgende:
Hamburgers, ¤1 p/stuk! Nu bij uw plaatselijke gele M
Welke doe je op een broodje hamburger?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:46 schreef Twerk het volgende:
[..]
En de saus niet te vergeten.. Ik zeg altijd maarzo.. Vrijwel alles draait om de saus.
Tomaat en ui sowieso wel ja.. BBQ-saus is idd wel lekker, of whisky cocktail saus en soms oldskool curry+mayoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke doe je op een broodje hamburger?
Ik vind zelf Calvé Barbecuesaus wel lekker. Plus iig tomaat en meegebakken uitje.
Dat ga ik straks testen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:01 schreef Koekz het volgende:
Een goeie hamburger kan je ook eten als ontbijt![]()
Een echte of een macdonalds?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat ga ik straks testen.![]()
Goeiemorgen Core.Lang niet gezien.
Het is al even geleden Frits.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat ga ik straks testen.![]()
Goeiemorgen Core.Lang niet gezien.
quote:
Ja en dat is geen Mac!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je zei toch "goeie hamburger"?
jij bekijkt het wel heel positiefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef -SG- het volgende:
Goedemorgen.
Bijna Weekend! Nog maar 4 daagjes
.
Tis altijd bijna weekend!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bekijkt het wel heel positief
Ik ben dan ook een optimistquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bekijkt het wel heel positief
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:55 schreef Twerk het volgende:
Waarom zou iemand die op luie flikker school numero uno (lees: het havo) zit ook opzien tegen de rest van een week
Als in McDonald's versus Personal Cuisine?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:54 schreef Koekz het volgende:
[..]
Jij denkt bij Mac vs. PC zeker ook aan een hamburger
Als ik het woord Macdrive hoor denk ik er in 1e instantie aan hoeveel Gig. data erop zou kunnen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:54 schreef Koekz het volgende:
[..]
Jij denkt bij Mac vs. PC zeker ook aan een hamburger
Ja? Wat anders?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als in McDonald's versus Personal Cuisine?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:49 schreef Twerk het volgende:
Morning!!
[ afbeelding ]
Goedemorgen schatquote:
Be-lach-elijk!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
tss mn vriend wil niet eens door de regen naar de bakker voor verse broodjes
Alstjeblieftquote:
dat krijg ik nooitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Be-lach-elijk!!![]()
Vandaag geen ontbijtjes op bed voor jou dus?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alstjeblieft![]()
En niet te hard werken hè
Morge -SG-quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef -SG- het volgende:
Goedemorgen.
Bijna Weekend! Nog maar 4 daagjes
.
Mogguh Trevlandquote:
Arme!quote:
Hoi Trevquote:
Tja, werk gaat voor het meisjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Arme!
Ik speek je na college weer![]()
Morguh Trevquote:
Morguh en sterkte!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef blckbb het volgende:
goeiesmorgens... ookal lig ik ziek in mn bedje.
Dat vind ik nou niet kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:31 schreef murp het volgende:
[..]
mn computer is kapot, dus thuis geen FOK
ja hoor geef maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet kunnen.
Laptop lenen?
shit me and my big mouthquote:
liefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
shit me and my big mouth
uhm ik heb boven nog 2 pc's staan je mag hier wel komen internetten FOK!ken
Beterschap!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beterschap!
Volgens mij is Arcturus een band, toch? (volgens mij heb ik daar ooit een cdtje van gehad oid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |