Ik niet, ik zou denk ik eerder een gaskachel kopen en deze saboteren zodat je rustig inslaapt door de koolmonoxidequote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, als ik geslacht wordt, op eigen verzoek, dan wil ik wel graag dat er een halal slager langs komt
Je mag ook bij mij aan de uitlaat (die van m'n auto dan natuurlijk héquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:07 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou denk ik eerder een gaskachel kopen en deze saboteren zodat je rustig inslaapt door de koolmonoxide
Jawel!! Maar het is nooit zó donker of het wordt weer licht!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Coos, sta je er serieus niet bij stil dat mensen gewoon zo enorm hopeloos in de put kunnen zitten, de handen te vol hebben aan zichzelf, geen uitweg meer zien, sociaal volledig geïsoleerd zijn (om wat voor reden dan ook), dat ze er een eind aan maken?
De maatschappij (wij dus), die is pas egoïstisch, die houdt absoluut onvoldoende rekening met het individu. Iedereen moet maar passen in een systeem, anders heb je botte pech!
jaaaaaaaaa da's vreselijk maar dat is meestal een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:06 schreef Soury het volgende:
Dat mensen een eind aan hun leven maken moeten ze helemaal zelf weten. Zal me een worst zijn. Ze doen wel een hoop verdriet aan de nabestaanden of getuigen een trauma bezorgen . Dat is kut!!!. Waar ik wel een typhus hekel aan heb dat sommige het nodig vinden om gelijk hun kinderen en of partner ook gelijk maar af te maken daar zakt mijn broek vanaf. Druk ik me netjes uit
Ik vermaak me anders prima!quote:
Nu je toch die kant op neigt te gaan, what a great way to die (/w sex)!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je mag ook bij mij aan de uitlaat (die van m'n auto dan natuurlijk hé) hangen hoor
zullen we bijpassende muziekkies zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaaaaa, wanneer ga jij nu eens dood![]()
![]()
![]()
dat was een zieke grap......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was toen trouwens ook onder de indruk van dat telefoontje bij nachtegiel.
ik geloofde dat, naief als ik ben, en vroeg me af, of ik dat ook zou doen. Dat je als je weet dat je dood gaat, je nog even zoveel mogelijk onsterfelijk zou willen maken.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
Maar ik ben vóór euthanasie. Soms zelfs voor actieve.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen we bijpassende muziekkies zoeken
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen zien zoveel duisternis dat het nooit meer licht wordt. De ene mens is de andere ook niet qua veerkracht en incasseringsvermogen. Ben het wel volmondig met je eens dat je er derden niet mee lastig moet vallen, da's bruut!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel!! Maar het is nooit zó donker of het wordt weer licht!!
Ik heb, door niet genezende fysieke malheur ooit weleens die gedachten gehad.
Maar wat ik zeg: het is nooit zó donker of het wordt weer licht!
En ik ken voorbeelden van mensen die op bijzonder egoïstische wijze zijn gaan hangen. Ik weet niet of je kinderen hebt maar beeld je het gezicht van je zoontje in als ie je ziet hangen. Dan laat je je zeik en schijt lopen en je tong hangt paars uit je bek!! Nee, daar was goed over nagedacht!! Zoals over de meeste zelfmoordgevallen.![]()
Maar ik ben vóór euthanasie. Soms zelfs voor actieve.
Zal ik effe een lijstje neerplempen?quote:
doe 's .........quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik effe een lijstje neerplempen?
Van nabij ken ik iemand die dat overkomen is. Nederlandse kerel van over de zestig met een Roemeens meisje van rond de dertig. Hij begaf de geest, al pompend. 't Kind heeft er een aardig trauma aan overgehouden (en een leuke erfenis)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:11 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders prima!
[..]
Nu je toch die kant op neigt te gaan, what a great way to die (/w sex)!
Alleen voor degene die naast je ligt wat minder prettig
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar ook, jij was dood
Ja, je laatste zin bevestigd het!! Egoïsten!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen zien zoveel duisternis dat het nooit meer licht wordt. De ene mens is de andere ook niet qua veerkracht en incasseringsvermogen. Ben het wel volmondig met je eens dat je er derden niet mee lastig moet vallen, da's bruut!
Alles in kannen en kruiken gekomen toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van nabij ken ik iemand die dat overkomen is. Nederlandse kerel van over de zestig met een Roemeens meisje van rond de dertig. Hij begaf de geest, al pompend. 't Kind heeft er een aardig trauma aan overgehouden (en een leuke erfenis)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, je laatste zin bevestigd het!! Egoïsten!!
Maar als je goed ziek ben en weet wat je voorland is, doen! Da';s je goed recht. Maar op je 30e met 2 opgroeiende kinderen in het trapgat gaan hangen is toch minder!!
Wat een onzin zeg .. Als ik dood ga is dat plotseling of een ziekbed vooraf.. Daar kan iemand mee omgaan. Als ik me nu voor de trein gooi leg ik een heleboel schuld op een ander zijn schouders. Zelfs met een mooie brief ofzo. Ik heb zo'n meisie gekend is het aandacht en een schreeuw voor hulp. Uiteindelijk is het haar na een aantal pogingen gelukt. Of ze dat echt wilde vraag ik me nog steeds af maar goed die hing.. Haar vriend is uren lang ondervraagd op het politiebureau als evt. verdachte .. Sneu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Soury het volgende:
Come on, fuck die nabestaandenOoit ga je toch dood en dan hebben ze datzelfde verdriet. Of ze zijn jou voor en dan heb jij 't
![]()
Ze kunnen nu nog mooi van je erfenis genieten, da's ook wat waard
Ik lees het ja. Who died?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er hangt hier een grafstemming!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Alles in kannen en kruiken gekomen toch?
Er zijn mensen die geestelijk terminaal ziek zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Soury het volgende:
Come on, fuck die nabestaandenOoit ga je toch dood en dan hebben ze datzelfde verdriet. Of ze zijn jou voor en dan heb jij 't
![]()
Ze was niet terminaal ziek daar zit toch wel een groot verschil in !!!
Dat dus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:19 schreef Twerk het volgende:
Je kunt het in bepaalde gevallen ook omdraaien.. Die mensen die het hardst schreeuwen dat het egoistisch is, zijn eigenlijk zelf de grootste egoisten.. Indirect zegt men eigenlijk dat iemand moet doorleven tegen zijn of haar wil in om hun te pleasen.
dat was toch ook zo met die enen blonde Anna Nicole Smith?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van nabij ken ik iemand die dat overkomen is. Nederlandse kerel van over de zestig met een Roemeens meisje van rond de dertig. Hij begaf de geest, al pompend. 't Kind heeft er een aardig trauma aan overgehouden (en een leuke erfenis)
nou ben ik het alweer met je eens.......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:19 schreef Twerk het volgende:
Je kunt het in bepaalde gevallen ook omdraaien.. Die mensen die het hardst schreeuwen dat het egoistisch is, zijn eigenlijk zelf de grootste egoisten.. Indirect zegt men eigenlijk dat iemand moet doorleven tegen zijn of haar wil in om hun te pleasen.
Jochemquote:
Nou.............zo'n destructieve gedachte kan nogal eens voorbarig zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:19 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat het twee voor twaalf is, we're going down..quote:
Uhmm ja ... Ik word depriquote:
Meiden die op hun 26e trouwen voor de hele wereld met een bejaarde miljardair zitten vaak geestelijk ook wel zo in elkaar dat ze voorbestemd zijn om heel ongelukkig te worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was toch ook zo met die enen blonde Anna Nicole Smith?
die was 26 jaar en trouwde met een 89-jarige miljardair![]()
alléén is ze er niet erg happy van geworden, ze is nu zelf ook alweer dood.....
39 jaar is ze geworden en waarschijnlijn een overdosis aan drugs genomen.......
dus....... geld maakt NIET gelukkig.........
maar tis wel handig.......
jullie hadden het over zelfmoord toen ik binnen kwam wandelen.........quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jochem'
Euh, ik heb geen idee eigenlijk hoe we hier op kwamen, volgens mij is het Fans Huubs schuld.
Daar hebben we wat voor.quote:
Liever ongelukkig mét geld dan zonder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dus....... geld maakt NIET gelukkig.........
maar tis wel handig.......
Ah ja, dat dacht ik al toen ik die post van een vriend van hem oid in een eerder topic had gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jochem'
Euh, ik heb geen idee eigenlijk hoe we hier op kwamen, volgens mij is het Fans Huubs schuld.
oei..... jah dat vin ik ook niet kunnen.........quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, je laatste zin bevestigd het!! Egoïsten!!
Maar als je goed ziek ben en weet wat je voorland is, doen! Da';s je goed recht. Maar op je 30e met 2 opgroeiende kinderen in het trapgat gaan hangen is toch minder!!
Waarbij je dat ook wel weer om kunt draaien en je jezelf af kunt vragen waar die miljardair mee bezig is. Ik kan mij niet voorstellen dat hij erg blij is om zoiets jongs en frivools naast zich te zien terwijl je aan het ineenstorten bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:23 schreef Twerk het volgende:
[..]
Meiden die op hun 26e trouwen voor de hele wereld met een bejaarde miljardair zitten vaak geestelijk ook wel zo in elkaar dat ze voorbestemd zijn om heel ongelukkig te worden.
Ik ben ongelukkig en ook nog eens zonder geld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liever ongelukkig mét geld dan zonder.
die was vast zo dement als een deur man......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij je dat ook wel weer om kunt draaien en je jezelf af kunt vragen waar die miljardair mee bezig is. Ik kan mij niet voorstellen dat hij erg blij is om zoiets jongs en frivools naast zich te zien terwijl je aan het ineenstorten bent.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar hebben we wat voor. [ afbeelding ]
Dat kun je je ook afvragen.. Maar bekend was dat zij doodongelukkig aan een overdosis is gestorven.. Die vent weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij je dat ook wel weer om kunt draaien en je jezelf af kunt vragen waar die miljardair mee bezig is. Ik kan mij niet voorstellen dat hij erg blij is om zoiets jongs en frivools naast zich te zien terwijl je aan het ineenstorten bent.
Mannetjes kunnen tot op zeer hoge leeftijd zo geil zijn als een jonge bok zo weet ik van mijn vriendin de nachtzuster.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:27 schreef FANN het volgende:
[..]
die was vast zo dement als een deur man......
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Mannetjes kunnen tot op zeer hoge leeftijd zo geil zijn als een jonge bok zo weet ik van mijn vriendin de nachtzuster.![]()
Gelukkig heb ik het niet nodig maar wel in huis voor straksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar hebben we wat voor. [ afbeelding ]
Dat was van zijn vriendin. En het was nieuws in diezin dat ik nu niet weet of ik nog zijn liedjes-teksten mag posten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah ja, dat dacht ik al toen ik die post van een vriend van hem oid in een eerder topic had gelezen.
Maar, was dat nieuws... niet al langer bekend dus?
Ik dacht dat het over de coma-patiënte in Italië ging..
en jij weet het nu uit eigen ervaring toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Klopt, dat hoor ik ook wekelijks van L&B
![]()
zij was doodongelukkig ja....... haar zoon was op 20 jarige leeftijd al overleden ook overdodis......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:27 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat kun je je ook afvragen.. Maar bekend was dat zij doodongelukkig aan een overdosis is gestorven.. Die vent weet ik niet.
Duh, ik ben nog jong hé, in de kracht van mijn levenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
en jij weet het nu uit eigen ervaring toch?
Zijn vriendin echt waarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was van zijn vriendin. En het was nieuws in diezin dat ik nu niet weet of ik nog zijn liedjes-teksten mag posten.
Dat hij zelfmoord had gepleegd wist ik al langer.
Ja wat "fijn"dat ze overleden is! (Dat is een hele vreemde zin om te typen, maar ik ben blij voor haar familie, ooooh dat klinkt ook stom)
Open maar ergens een nieuw topicquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was van zijn vriendin. En het was nieuws in diezin dat ik nu niet weet of ik nog zijn liedjes-teksten mag posten.
Dat hij zelfmoord had gepleegd wist ik al langer.
Aha ok, dat klinkt inderdaad vrij tragisch.. aan de Anti-depressiva zat ze vast ook niet zomaar.. Al slikt half amerika dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:31 schreef FANN het volgende:
[..]
zij was doodongelukkig ja....... haar zoon was op 20 jarige leeftijd al overleden ook overdodis......
3 dagen na de geboorte van haar dochtertje (vraag me niet wie de koters van die kinderen waren
misschien weet ze dat zelf ook niet eens) maarre 3 dagen nadat ze nog een kind op de wereld had gezet
nam ze een overdosis van methadon en anti-depressiva
en die vent zal wel gewoon aan uitputting zijn overleden neem ik aan.....
heb ik ook gehoord van mijn zus die zit ook in de verplegingshit.......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Mannetjes kunnen tot op zeer hoge leeftijd zo geil zijn als een jonge bok zo weet ik van mijn vriendin de nachtzuster.![]()
Dus als je toch wat te spenden hebt......
Die dingen staan toch op internetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Godver!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:31 schreef FANN het volgende:
[..]
en die vent zal wel gewoon aan uitputting zijn overleden neem ik aan.....
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Godver!!![]()
Waarom kom ik nu niet zo'n oud wijf tegen?![]()
met een bankrekening die ze niet eens uit kan spreken
Misschien is het beter om het te laten rusten.. Lies ..Dat begreep ik een beetje ik weet ook niet hoe/wat/waarom. Coos blijkbaar wel ..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik kan het prima hier kwijt!![]()
Jezus Coos, ik reageer gewoon op iemand.
ja..... misschien was het wel gewoon een ''grapjas'' Lies.........quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dingen staan toch op internet![]()
Volgens mij met de bedoeling dat iemand het leest, ik zou niet weten waarom je het dan niet zou mogen posten....
Ja weet ik veel, ik kreeg het idee dat ze het niet zo tof vond.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dingen staan toch op internet![]()
Volgens mij met de bedoeling dat iemand het leest, ik zou niet weten waarom je het dan niet zou mogen posten....
Omdat je teveel hier zit en je doelgroep niet sufferdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Godver!!![]()
Waarom kom ik nu niet zo'n oud wijf tegen?![]()
met een bankrekening die ze niet eens uit kan spreken
ook dat........ gewoon uit je hoofd zetten....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien is het beter om het te laten rusten.. Lies ..Dat begreep ik een beetje ik weet ook niet hoe/wat/waarom. Coos blijkbaar wel ..
Klopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:38 schreef Twerk het volgende:
Coos maakt sowieso een labiele indruk
En daarom heb ik eigenlijk juist zin om wel de teksten te posten.. Da's mijn andere kantquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ook dat........ gewoon uit je hoofd zetten....
beetje raar allemaal......
Anders krijg je op je verdommenisquote:
Ik vond het sowieso leuk om die teksten te posten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En daarom heb ik eigenlijk juist zin om wel de teksten te posten.. Da's mijn andere kantMaar ik doe het maar niet
Spam-PM Coos die dingen toe, no harm donequote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En daarom heb ik eigenlijk juist zin om wel de teksten te posten.. Da's mijn andere kantMaar ik doe het maar niet
Wacht Peter maar ff afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso leuk om die teksten te posten.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:41 schreef FANN het volgende:ik ga nog effe pitten.....
een tip voor alle eventuele liefhebbers.......
[ afbeelding ]
ik zie morgen wel wie er nog in leven zijn.....![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiii
Maar alleen jij en Peter lezen dat. Mail ze dan gewoon!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Fennekequote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:41 schreef FANN het volgende:ik ga nog effe pitten.....
[ afbeelding ]
![]()
doeiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:41 schreef FANN het volgende:ik ga nog effe pitten.....
[ afbeelding ]
![]()
doeiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:41 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Spam-PM Coos die dingen toe, no harm done
Coos's Coke boekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de titel van z'n laatste boek was "Coos koopt Coke"
Ze zijn nou allemaal wel een keertje voorbij gekomen toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het euvre staat vastgelegd op fokquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze zijn nou allemaal wel een keertje voorbij gekomen toch?
Fann
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Coos's Coke boekDas veel interresanter
Wespen op de appeltaart heb ik hier nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fann
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar alleen jij en Peter lezen dat. Mail ze dan gewoon!!![]()
Nee hoor Lies. Het hoort er allemaal bij. Ik zeik die YT-ers ook af, gewoon omdat ik het leuk vind. Plaats jij je bagger maar. Ik scroll er toch wel overhaan.
Coken met Coosquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Coos's Coke boekDas veel interresanter
Die is zóóó 1981...............quote:
Alle reden voor een apart topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar goed, het mag van jou, maar ik voel me er ook niet heel prettig bij als zijn achtergebleven vriendinnetje het niet zo tof vind. Maar ik heb de laatste 2 week ofzo dagelijks denk ik wel een nummer van hem gepost. Misschien dat ik als welterustenpost straks wel een nummer doe.
Ja dus?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fann
Wie is/was Jochem eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik kreeg het idee dat ze het niet zo tof vond.
Peter heeft haar gemaild, dus ben benieuwd!
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Wespen op de appeltaart heb ik hier nog niet gezien.
En dat zal wel zo blijven ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ben nu eenmaal een ouwe rukker hé.....'t meeste van mijn tijd in de vorige eeuw besteed
Manu, op je andere zij!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie is/was Jochem eigenlijk?
Was dat de zanger van Spinvis?
Jochem was volgens mij een onaangepast ettertje, nu hij dood is is hij liefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik mezelf ga quoten krijg je hele hoofdstukken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat zal wel zo blijven ook
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Manu, op je andere zij!![]()
Niet van die moeilijke vragen!!
Tisser, lichtje in de duisternisquote:
Posts eens wat leesvoer, ik verveel me nu alweerquote:
Waar gaat het over een wannebee dichter/schrijver die dood is. En zowaar leuk gevonden word door een aantal gasten. Postuum een beetje bekendheid en aandacht krijgt. Een vriendin die gaat zeiken.. Volgens mij over rechten en geld. Let maar opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwww lul!!!!!!![]()
![]()
Ik vond het al helemaal kut enzo, en vervloekte je, een beetje![]()
Maar goed, het mag van jou, maar ik voel me er ook niet heel prettig bij als zijn achtergebleven vriendinnetje het niet zo tof vind. Maar ik heb de laatste 2 week ofzo dagelijks denk ik wel een nummer van hem gepost. Misschien dat ik als welterustenpost straks wel een nummer doe.
Chips in bed, doe wildquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:55 schreef Twerk het volgende:
chips of slapen?
jahaa, dat weten we toch, ik heb net de titels van je boeken genoemdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik mezelf ga quoten krijg je hele hoofdstukken.
Slaap en kraak bedoel jequote:
Dat is idd wel een hele ruige oplossingquote:
Dat doe ik wel es een haat mezelf de volgende ochtendquote:
Nee. Lees gewoon even het vorige topic, en dan met name de laatste pagina's.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hiieehaaaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Lees gewoon even het vorige topic, en dan met name de laatste pagina's.![]()
Een beetje moeite doen zou je ook niet misstaan!
Eerlijk gezegd snap ik ook helemaal niks van Jochemfans voor zover ik dat gevolgd heb danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze doen allemaal jochem niet zo tof vinden als ik.![]()
Morwen!!!!!!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik ook helemaal niks van Jochemfans voor zover ik dat gevolgd heb dan
Sinds dat verhaal van jou ... geef ik nooit meer wat en loop met gebogen hoofd de AH inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even iets anders, die gasten, die Rroma, die dus hier die daklozenkrant verkopen voor de AH's (zijn vaak complete families), die wonen in dit soort huizen ginds. Echt te bizar voor woorden![]()
*kijkt naar beneden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Morwen, alles kits in 't zuiden?
Nah, ik vind het gewoon tof, en eigenlijk vind ik dat ik, net als ieder ander gewoon youtubejes mag plaatsen die ik mooi vind hier. Je hoeft niet te klikken, ik klik ook zo vaak niet,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik ook helemaal niks van Jochemfans voor zover ik dat gevolgd heb dan
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Lees gewoon even het vorige topic, en dan met name de laatste pagina's.![]()
Een beetje moeite doen zou je ook niet misstaan!
Moet je ook niet zeikenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Had al gezegd dat ik in principe niet teruglees
Beter, ik dus ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds dat verhaal van jou ... geef ik nooit meer wat en loop met gebogen hoofd de AH in
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Had al gezegd dat ik in principe niet teruglees
Ik heb er wel een pest hekel aan.. Altijd al gehad, maar ik gaf nog wel es wat. Nu zeg ik gedag en loop doorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beter, ik dus ook niet
You go girl! Maak ze gek hieroquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het gewoon tof, en eigenlijk vind ik dat ik, net als ieder ander gewoon youtubejes mag plaatsen die ik mooi vind hier. Je hoeft niet te klikken, ik klik ook zo vaak niet,
Ik snap het wel!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was die in een comaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond de Manu van voor de coma leuker!![]()
Ook typerend is 1 of meerdere roma's in de trein met Accordeon en aanverwantenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel een pest hekel aan.. Altijd al gehad, maar ik gaf nog wel es wat. Nu zeg ik gedag en loop door
Ah ha het word al wat helderderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap het wel!
Peter heeft hier jarenlang lopen koketteren met de dood. Zelfmoord!!
Dat werdt zelfs zo boring dat ik hem toen voor zijn verjaardag een leuke foto van een spoorwegovergang voor hem postte.
En nog steeds een onverslijtbare obsessie voor het onderwerp.![]()
Ja doei.... zeg ik dan. Apart topic voor openen.
Maar nu is Peter onmisbaar hoor!!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die schop ik zonder pardon verrot. Plus die panfluit bende .. Zowiezo dat ongevraagde gejengel al je op een terras zit..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:08 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ook typerend is 1 of meerdere roma's in de trein met Accordeon en aanverwanten
Ik zie het verband met Jochem niet? Maakt die lugubere nummers dan ofzo? Zal wel enorm blond zijn nu maar ik vat hem echt niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap het wel!
Peter heeft hier jarenlang lopen koketteren met de dood. Zelfmoord!!
Dat werdt zelfs zo boring dat ik hem toen voor zijn verjaardag een leuke foto van een spoorwegovergang voor hem postte.
En nog steeds een onverslijtbare obsessie voor het onderwerp.![]()
Ja doei.... zeg ik dan. Apart topic voor openen.
Daar kan Coos wel weer een boek over schrijven. "Coos en Manu's Coma"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jochem heeft zelfmoord gepleegd, voor z'n dertigste. Die teksten komen dus van hem en sommigen vinden ze geweldig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie het verband met Jochem niet? Maakt die lugubere nummers dan ofzo? Zal wel enorm blond zijn nu maar ik vat hem echt niet.
Had ik al gezegd, dat ik het fijn vind dat je er weer bent?quote:
HELT.....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die schop ik zonder pardon verrot. Plus die panfluit bende .
Nou he!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Toch fijn dat er om 10 over 4 altijd nog AC360 is met The Best Political Team On Television
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd, dat ik het fijn vind dat je er weer bent?
Ik dacht bijna dat je misschien wel dood was, maar Soury (o.a) stelde me gerust![]()
O, dan heb jij die teksten niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie het verband met Jochem niet? Maakt die lugubere nummers dan ofzo? Zal wel enorm blond zijn nu maar ik vat hem echt niet.
Nee maar ik haat die gasten, ze zitten overalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:12 schreef Coos het volgende:
[..]
HELT.....Jij reist niet met de trein!
GTST hierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou he!![]()
![]()
(Comedy Central hier!)
Ik denk dat ik een eind kom.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar kan Coos wel weer een boek over schrijven. "Coos en Manu's Coma"
Owwww, dat is niet zo mooi idd, dus zijn nummers hebben een zekere "lading".quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jochem heeft zelfmoord gepleegd, voor z'n dertigste. Die teksten komen dus van hem en sommigen vinden ze geweldig.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dacht zelf ook even dat ik dood was, maar bleek tegen te vallen
David Gergen ftw!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou he!![]()
![]()
(Comedy Central hier!)
Zouden er nog wel roemenen in roemenïe zitten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik haat die gasten, ze zitten overal
Peru is ook al aardig leeg.. Ik ga maar es op fundaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Zouden er nog wel roemenen in roemenïe zitten?
Ik helaas noodgedwongen, en waar ik helemaal een schurfthekel aan heb is als ik terugkom uit een nachdienst, een trein bijna helemaal leeg is en mensen toch plaats nemen in een stiltecoupe en voluit de hele reis bellen terwijl je wilt rustenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:12 schreef Coos het volgende:
[..]
HELT.....Jij reist niet met de trein!
Weer dezelfde gedachte.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Peru is ook al aardig leeg.. Ik ga maar es op funda
Asso's bennen hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:18 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik helaas noodgedwongen, en waar ik helemaal een schurfthekel aan heb is als ik terugkom uit een nachdienst, een trein bijna helemaal leeg is en mensen toch plaats nemen in een stiltecoupe en voluit de hele reis bellen terwijl je wilt rusten
Als je er dan wat van zegt (zoals afgelopen morgen dus) dan kijken ze je meestal aan alsof ze water zien branden en lopen als hoogstandje de coupe uit
Ik heb het mijn moeder gevraagd maar die ontkent ..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Weer dezelfde gedachte.![]()
Je ben eng!!
Net:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
David Gergen ftw!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het mijn moeder gevraagd maar die ontkent ..
Lead balloon is ook wel geinig, vind ik sowieso wel met CS, lekker een beetje slaperig glimlachen om die melige shitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Nooit gezien eigenlijk
Die zal ik ook wel een nodig hebben als ik wil slapen straks met al die koffie opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
Lies das een lange joint die je rookt ..
Woensdag doe ik een poging. Ik krijg wel 4 stoelen van haar dus ik martel wel als ze zijn ingeladenquote:
Ja, maar alleen omdat ie dood is. Verder vind ik ze alvast niet zo bizonderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Owwww, dat is niet zo mooi idd, dus zijn nummers hebben een zekere "lading".
Ik ga zo even verse zettenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:24 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Die zal ik ook wel een nodig hebben als ik wil slapen straks met al die koffie op
Ik vind Sarah Silverman geweldig?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lead balloon is ook wel geinig, vind ik sowieso wel met CS, lekker een beetje slaperig glimlachen om die melige shit
Oh want onze NZ mis ik al langquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:26 schreef Coos het volgende:
Ik ga naar bed anders krijg ik weer straf van de nachtzuster. Jahaa die leest mee en post niet.
Laatst zei ze ook dat ik om zes uur nog zat te posten.![]()
Niet "onze nachtzuster", maar een andere.
Douwe Egberts automaten roelerenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga zo even verse zetten
Sterkte met de nachtzuster dan maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:26 schreef Coos het volgende:
Ik ga naar bed anders krijg ik weer straf van de nachtzuster. Jahaa die leest mee en post niet.
Lurkersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:26 schreef Coos het volgende:
Nou "leer" jij haar dan maar even. Ga ik effe tukken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou lekker tot 6.15 doorposten, zal haar leren
Vraagteken???? Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind Sarah Silverman geweldig?
Ik heb ook 4-5 jaar op fok gelurkt voordat ik de moeite heb genomen een acc aan te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
LurkersIk zou lekker tot 6.15 doorposten, zal haar leren
Los het maar lekker zelf op, ik ga ook zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou "leer" jij haar dan maar even. Ga ik effe tukken.
Heldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:34 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb ook 4-5 jaar op fok gelurkt voordat ik de moeite heb genomen een acc aan te maken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vraagteken???? Van mij mag je hoorVind ik ook wel grappig. Hurray voor CS, vooral in de nacht
Ik een maand ofzo!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:34 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik heb ook 4-5 jaar op fok gelurkt voordat ik de moeite heb genomen een acc aan te maken
Ik kwam hier toevallig terecht via google en het was zo aanstootgevend dat ik gelijk moest posten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:34 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Real Life Soap .. Dus maak je uit de voetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:36 schreef ProbeerMe het volgende:
Waar staat RLS trouwens voor in de TT?
Linkje?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:37 schreef Morwen het volgende:
hop gelijk een heftig topic erin in R&P. Jaaaaa, als ik iets doe.....
Nou, ik heb genoeg Real Life Soap meegemaakt een tot een jaar terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Real Life Soap .. Dus maak je uit de voeten
Ben ik ook wel benieuw naarquote:
DGk, streamsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kwam hier toevallig terecht via google en het was zo aanstootgevend dat ik gelijk moest posten.
Ik ben ineens ontzettend moequote:
Als niemand het je vraagt,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:47 schreef Twerk het volgende:
Ik ergerde me zo gruwelijk, dat ik meteen ben gaan posten... En ben blijven posten.. 3000+ in 2 maanden.
Trustenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben ineens ontzettend moe![]()
Bye all![]()
Ik vond dit wel een triest bericht:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als niemand het je vraagt,
(hier dan, misschien in een ander topic wel)
Wat is je nieuws van de dag?
Je snapt het niet helemaal. Hij vraagt het eerst aan mij, zijn grote vriend Frits, en dan vraag ik het aan hem..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als niemand het je vraagt,
(hier dan, misschien in een ander topic wel)
Wat is je nieuws van de dag?
Weinig van DGK meegekregen, alleen de leuk Joutube filmpjes uit sommige topics (veelal Brian)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:50 schreef Soury het volgende:
Ik kwam hier ook toevallig ik zocht wat anders .. En toen DGK begon ben ik gaan lezen engaan posten en gelijk op mijn donder gekregen...
Ach joh, gaan we in ieder geval samenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:57 schreef liesje1979 het volgende:
Dus de wereld kan tzt nog een keer vergaan?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een triest bericht:
http://www.nu.nl/algemeen(...)og-langer-kapot.html
Ohw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal. Hij vraagt het eerst aan mij, zijn grote vriend Frits, en dan vraag ik het aan hem..
of jij als mijn lieftallige assistente.
Ik was een verslaafde .. TV en streams .. Alles dankzij Fokquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:56 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Weinig van DGK meegekregen, alleen de leuk Joutube filmpjes uit sommige topics (veelal Brian)
Hoax.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:57 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.![]()
Ik zie jullie het altijd vragen,
wie aan wie let ik niet zo op.
Het spijt me.![]()
![]()
*huppelt in bikini rond!![]()
Nee!
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een verslaafde .. TV en streams .. Alles dankzij Fok
Vergeet Yellowstone park nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 04:57 schreef liesje1979 het volgende:
Haha ja.. Stel je ook eens voor. Door deze deeltjesversneller zou volgens sommige dwazen een black hole ontstaan die de hele aarde zou "opslurpen"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoax.
Dat is trouwens meestal zo als het over het vergaan van de wereld gaat..
Ok duidelijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:02 schreef Twerk het volgende:
[..]Ik zal het 1x uitleggen.. Het is een parodie van ons op het duo Barend & Van Dorp.. Waarin Henk de talkshow altijd opende met: "Frits mijn grote vriend wat is jouw nieuws van de dag?"
ga je slapen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergeet Yellowstone park nietDie ontploft elk moment .. Das ook
Dan is het gaatje weer wat smallerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha ja.. Stel je ook eens voor. Door deze deeltjesversneller zou volgens sommige dwazen een black hole ontstaan die de hele aarde zou "opslurpen"![]()
Helaas nam een 16 jarig meisje in India dit zo serieus dat ze het voor wilde zijn en zelfmoord pleegde (althans dat gaf ze als reden)
Californische gevangenissen te vol 10-02-09quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:02 schreef Twerk het volgende:
Frits mijn grote vriend wat is jouw nieuws van de dag?"
Opzich zorgt het wel voor gespreksstof ... het nieuws van de dag.. Dus wat is jouw nieuws van de dag?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok duidelijk!
Ik zal me er nooit meer mee bemoeien.
En zo kwamen we weer ontopic!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha ja.. Stel je ook eens voor. Door deze deeltjesversneller zou volgens sommige dwazen een black hole ontstaan die de hele aarde zou "opslurpen"![]()
Helaas nam een 16 jarig meisje in India dit zo serieus dat ze het voor wilde zijn en zelfmoord pleegde (althans dat gaf ze als reden)
Nee datquote:
Wat is jouw nieuws van de dag dan? Mijn goede vriend Twerk is al geweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok duidelijk!
Ik zal me er nooit meer mee bemoeien.
Nou, ik heb huiswerk gedaan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:07 schreef Twerk het volgende:
[..]
Opzich zorgt het wel voor gespreksstof ... het nieuws van de dag.. Dus wat is jouw nieuws van de dag?
Maar we moesten nog thee drinken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee datbetekend het einde van de mensheid
[RLS SC #129] Naar de Hemel of de Hel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:11 schreef Twerk het volgende:
Frits mijn grote vriend... wat is jouw nieuws van de dag?
We moeten opschietenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we moesten nog thee drinken!
Hehe ok, dat is wel bizar ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[RLS SC #129] Naar de Hemel of de Hel?
Pffff!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[RLS SC #129] Naar de Hemel of de Hel?
Ik word ook een beetje vaag .. maar als we niet recent ten onder gaan .. Is do 19 feb. een goed planquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw jemig, ik snap er niets meer van.
Ik lees verkeerd.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje vaag .. maar als we niet recent ten onder gaan .. Is do 19 feb. een goed plan
De deeltjesversneller werkt pas weer in sep. hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje vaag .. maar als we niet recent ten onder gaan .. Is do 19 feb. een goed plan
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
De deeltjesversneller werkt pas weer in sep. hoor
Vaarwel wrede wereldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!
Nee hoor Soury, echt over een maand zijn we dood, dus het moet daarvoor!![]()
Ohhh dat duurt nog ff. Ja maar godver dan begint er weer een RLSquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
De deeltjesversneller werkt pas weer in sep. hoor
Cool kan ik het vanuit de hemel bekijkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:24 schreef Twerk het volgende:
Over 5 miljard jaar ongeveer zal de wereld er vrijwel zeker aangaan...
Het zal er spectaculair uitzien, aangezien de galaxy waarin wij "wonen" dan zal botsen met Andromeda dat ongeveer met 120 km per seconde deze kant opkomt...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool kan ik het vanuit de hemel bekijken
Ik kan niet wachten om dood te gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het zal er spectaculair uitzien, aangezien de galaxy waarin wij "wonen" dan zal botsen met Andromeda dat ongeveer met 120 km per seconde deze kant opkomt...
Dan hebben we al lang andere melkwegstelsels gekoloniseerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:24 schreef Twerk het volgende:
Over 5 miljard jaar ongeveer zal de wereld er vrijwel zeker aangaan...
Ohw ik dacht van januari!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:31 schreef liesje1979 het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008
FF scrollen!
Verkapte jochem-de-pochem post!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om dood te gaan
Dat zou zomaar kunnen, maar op aarde is het dan over..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan hebben we al lang andere melkwegstelsels gekoloniseerd.
Dan is deze planeet allang naar de klote dus bots maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan hebben we al lang andere melkwegstelsels gekoloniseerd.
Beter doe je me even helpen met de goedemorgen OP?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verkapte jochem-de-pochem post!
Idd.. alsof het in de mens haar natuur zit om deze aarde nog echt heel lang intact en leefbaar te houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is deze planeet allang naar de klote dus bots maar
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Goedemorgenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter doe je me even helpen met de goedemorgen OP?![]()
Want ik snap er niets van.
Iid .. Kijk maar nog geen 50 of 100 jaar terug en nu. En hoelang de aarde al bestaat ?? Denk dat we ten onder gaan aan de mensheid zelfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd.. alsof het in de mens haar natuur zit om deze aarde nog echt heel lang intact en leefbaar te houden
Ja. Zelfbehoud goes a long way.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd.. alsof het in de mens haar natuur zit om deze aarde nog echt heel lang intact en leefbaar te houden
Zo positief ben ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:42 schreef Twerk het volgende:
De aarde is ong 4,5 miljard jaar oud.. Ik denk dat door de mensheid de lol er over een eeuw of 4 wel vanaf is
Achja, van nature denk ik graag positiefquote:
Klopt helemaal en done.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:46 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen dinsdag 10 februari
Ik hoop dat het goed is zo, doe es goedemorgen zeggen!
Ja jemig tis wat .. Elke nacht weer wat andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van zelfmoord naar de wereld vergaat![]()
Met jullie valt niet te praten
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jemig tis wat .. Elke nacht weer wat anders
Omdat hij meestal de goedemorgen-OP maakt en daar heel trots op isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie?
En Want?
![]()
Eigenlijk vind ik dat ik nog een note verdien, dat zou het helemaal afmaken zeg maar,.
Scheld mij maar verrot ik kan het hebben ..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie?
En Want?
![]()
Eigenlijk vind ik dat ik nog een note verdien, dat zou het helemaal afmaken zeg maar,.
Ik heb alleen een kusje, en een waarschuwing voor sc'en in het dagcijfertopicquote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Scheld mij maar verrot ik kan het hebben ..![]()
Zo heb ik ze gekregen den k ik
Piep.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:03 schreef Soury het volgende:
Hulde voor de vrije dagen en dat ik leef op deze planeet... Ik duik mijn bed in
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 05:57 schreef Twerk het volgende:
[..]
Omdat hij meestal de goedemorgen-OP maakt en daar heel trots op is
Nee dat is heerlijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
Heerlijk idee is dat... gaan slapen als je de auto van de buren alweer hoort starten ,,
Of is dat sadistisch?
Ik hou er eigenlijk niet van. Dat de dag al weer begint enzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
Heerlijk idee is dat... gaan slapen als je de auto van de buren alweer hoort starten ,,
Of is dat sadistisch?
Dat licht hoeft voor mj niet zo.. Als ik ga slapen wil ik het het liefst wel donker hebben.. rolluikenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is heerlijk!
Ook fijn is het als het alweer licht wordt!
Is juist fijn, dat je dan lekker kan gaan slapen enzo, terwijl de nacht van jou was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou er eigenlijk niet van. Dat de dag al weer begint enzo.
Toepasselijk crosspostje uit het Grand Theft Auto Vice City-muziek KLB topic:
Te goede GTA VC muziek
+ dat je de ochtend overslaat.. ook geen erge gedachtequote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is juist fijn, dat je dan lekker kan gaan slapen enzo, terwijl de nacht van jou was.![]()
Ik vind niets zo erg als 17:30-20:00 ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:15 schreef Twerk het volgende:
[..]
+ dat je de ochtend overslaat.. ook geen erge gedachte
I live among the creatures off the nightquote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is juist fijn, dat je dan lekker kan gaan slapen enzo, terwijl de nacht van jou was.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I live among the creatures off the night
I haven't got the will to try and fight
against a new tomorrow
so I guess I just believe it that tomorrow never comes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nachtmensen!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij nachtmensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:19 schreef Twerk het volgende:
Het was vooral een hele positieve, vrolijke nacht hier.
Prio?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:17 schreef ProbeerMe het volgende:
Ben ik weer, zo te zien weer teveel gemist door een prio melding hier
Hier melden aub:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:17 schreef ProbeerMe het volgende:
Ben ik weer, zo te zien weer teveel gemist door een prio melding hier
Prioriteit 1, overheid hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Prio?
Altijd de verkeerde prioriteitenquote:
Wanneer werkt een ambtenaar wel danquote:
Trusten liesje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:46 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Fok!![]()
Slaap lekker Frits!![]()
![]()
Slaap lekker Twerk![]()
![]()
Slaap lekker ProbeerMe!![]()
einz zwei (IT) polizei...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten liesje!![]()
[..]
Juist. Rampenbestrijding ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |