Ik niet, ik zou denk ik eerder een gaskachel kopen en deze saboteren zodat je rustig inslaapt door de koolmonoxidequote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, als ik geslacht wordt, op eigen verzoek, dan wil ik wel graag dat er een halal slager langs komt
Je mag ook bij mij aan de uitlaat (die van m'n auto dan natuurlijk héquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:07 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou denk ik eerder een gaskachel kopen en deze saboteren zodat je rustig inslaapt door de koolmonoxide
Jawel!! Maar het is nooit zó donker of het wordt weer licht!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Coos, sta je er serieus niet bij stil dat mensen gewoon zo enorm hopeloos in de put kunnen zitten, de handen te vol hebben aan zichzelf, geen uitweg meer zien, sociaal volledig geïsoleerd zijn (om wat voor reden dan ook), dat ze er een eind aan maken?
De maatschappij (wij dus), die is pas egoïstisch, die houdt absoluut onvoldoende rekening met het individu. Iedereen moet maar passen in een systeem, anders heb je botte pech!
jaaaaaaaaa da's vreselijk maar dat is meestal een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:06 schreef Soury het volgende:
Dat mensen een eind aan hun leven maken moeten ze helemaal zelf weten. Zal me een worst zijn. Ze doen wel een hoop verdriet aan de nabestaanden of getuigen een trauma bezorgen . Dat is kut!!!. Waar ik wel een typhus hekel aan heb dat sommige het nodig vinden om gelijk hun kinderen en of partner ook gelijk maar af te maken daar zakt mijn broek vanaf. Druk ik me netjes uit
Ik vermaak me anders prima!quote:
Nu je toch die kant op neigt te gaan, what a great way to die (/w sex)!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je mag ook bij mij aan de uitlaat (die van m'n auto dan natuurlijk hé) hangen hoor
zullen we bijpassende muziekkies zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaaaaa, wanneer ga jij nu eens dood![]()
![]()
![]()
dat was een zieke grap......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was toen trouwens ook onder de indruk van dat telefoontje bij nachtegiel.
ik geloofde dat, naief als ik ben, en vroeg me af, of ik dat ook zou doen. Dat je als je weet dat je dood gaat, je nog even zoveel mogelijk onsterfelijk zou willen maken.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
Maar ik ben vóór euthanasie. Soms zelfs voor actieve.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen we bijpassende muziekkies zoeken
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen zien zoveel duisternis dat het nooit meer licht wordt. De ene mens is de andere ook niet qua veerkracht en incasseringsvermogen. Ben het wel volmondig met je eens dat je er derden niet mee lastig moet vallen, da's bruut!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel!! Maar het is nooit zó donker of het wordt weer licht!!
Ik heb, door niet genezende fysieke malheur ooit weleens die gedachten gehad.
Maar wat ik zeg: het is nooit zó donker of het wordt weer licht!
En ik ken voorbeelden van mensen die op bijzonder egoïstische wijze zijn gaan hangen. Ik weet niet of je kinderen hebt maar beeld je het gezicht van je zoontje in als ie je ziet hangen. Dan laat je je zeik en schijt lopen en je tong hangt paars uit je bek!! Nee, daar was goed over nagedacht!! Zoals over de meeste zelfmoordgevallen.![]()
Maar ik ben vóór euthanasie. Soms zelfs voor actieve.
Zal ik effe een lijstje neerplempen?quote:
doe 's .........quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik effe een lijstje neerplempen?
Van nabij ken ik iemand die dat overkomen is. Nederlandse kerel van over de zestig met een Roemeens meisje van rond de dertig. Hij begaf de geest, al pompend. 't Kind heeft er een aardig trauma aan overgehouden (en een leuke erfenis)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:11 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders prima!
[..]
Nu je toch die kant op neigt te gaan, what a great way to die (/w sex)!
Alleen voor degene die naast je ligt wat minder prettig
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar ook, jij was dood
Ja, je laatste zin bevestigd het!! Egoïsten!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen zien zoveel duisternis dat het nooit meer licht wordt. De ene mens is de andere ook niet qua veerkracht en incasseringsvermogen. Ben het wel volmondig met je eens dat je er derden niet mee lastig moet vallen, da's bruut!
Alles in kannen en kruiken gekomen toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van nabij ken ik iemand die dat overkomen is. Nederlandse kerel van over de zestig met een Roemeens meisje van rond de dertig. Hij begaf de geest, al pompend. 't Kind heeft er een aardig trauma aan overgehouden (en een leuke erfenis)
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, je laatste zin bevestigd het!! Egoïsten!!
Maar als je goed ziek ben en weet wat je voorland is, doen! Da';s je goed recht. Maar op je 30e met 2 opgroeiende kinderen in het trapgat gaan hangen is toch minder!!
Wat een onzin zeg .. Als ik dood ga is dat plotseling of een ziekbed vooraf.. Daar kan iemand mee omgaan. Als ik me nu voor de trein gooi leg ik een heleboel schuld op een ander zijn schouders. Zelfs met een mooie brief ofzo. Ik heb zo'n meisie gekend is het aandacht en een schreeuw voor hulp. Uiteindelijk is het haar na een aantal pogingen gelukt. Of ze dat echt wilde vraag ik me nog steeds af maar goed die hing.. Haar vriend is uren lang ondervraagd op het politiebureau als evt. verdachte .. Sneu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Soury het volgende:
Come on, fuck die nabestaandenOoit ga je toch dood en dan hebben ze datzelfde verdriet. Of ze zijn jou voor en dan heb jij 't
![]()
Ze kunnen nu nog mooi van je erfenis genieten, da's ook wat waard
Ik lees het ja. Who died?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er hangt hier een grafstemming!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Alles in kannen en kruiken gekomen toch?
Er zijn mensen die geestelijk terminaal ziek zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:17 schreef Soury het volgende:
Come on, fuck die nabestaandenOoit ga je toch dood en dan hebben ze datzelfde verdriet. Of ze zijn jou voor en dan heb jij 't
![]()
Ze was niet terminaal ziek daar zit toch wel een groot verschil in !!!
Dat dus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:19 schreef Twerk het volgende:
Je kunt het in bepaalde gevallen ook omdraaien.. Die mensen die het hardst schreeuwen dat het egoistisch is, zijn eigenlijk zelf de grootste egoisten.. Indirect zegt men eigenlijk dat iemand moet doorleven tegen zijn of haar wil in om hun te pleasen.
dat was toch ook zo met die enen blonde Anna Nicole Smith?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van nabij ken ik iemand die dat overkomen is. Nederlandse kerel van over de zestig met een Roemeens meisje van rond de dertig. Hij begaf de geest, al pompend. 't Kind heeft er een aardig trauma aan overgehouden (en een leuke erfenis)
nou ben ik het alweer met je eens.......quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:19 schreef Twerk het volgende:
Je kunt het in bepaalde gevallen ook omdraaien.. Die mensen die het hardst schreeuwen dat het egoistisch is, zijn eigenlijk zelf de grootste egoisten.. Indirect zegt men eigenlijk dat iemand moet doorleven tegen zijn of haar wil in om hun te pleasen.
Jochemquote:
Nou.............zo'n destructieve gedachte kan nogal eens voorbarig zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:19 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat het twee voor twaalf is, we're going down..quote:
Uhmm ja ... Ik word depriquote:
Meiden die op hun 26e trouwen voor de hele wereld met een bejaarde miljardair zitten vaak geestelijk ook wel zo in elkaar dat ze voorbestemd zijn om heel ongelukkig te worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was toch ook zo met die enen blonde Anna Nicole Smith?
die was 26 jaar en trouwde met een 89-jarige miljardair![]()
alléén is ze er niet erg happy van geworden, ze is nu zelf ook alweer dood.....
39 jaar is ze geworden en waarschijnlijn een overdosis aan drugs genomen.......
dus....... geld maakt NIET gelukkig.........
maar tis wel handig.......
jullie hadden het over zelfmoord toen ik binnen kwam wandelen.........quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jochem'
Euh, ik heb geen idee eigenlijk hoe we hier op kwamen, volgens mij is het Fans Huubs schuld.
Daar hebben we wat voor.quote:
Liever ongelukkig mét geld dan zonder.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dus....... geld maakt NIET gelukkig.........
maar tis wel handig.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |