Een hele goede morgen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:31 schreef 3FMaster het volgende:
Morge
Verslapen
Máár.. geen sneeuw![]()
Helaasch wel regen
Wat moet jij vandaag allemaal doen hans?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een hele goede morgen!
Hier nu alleen nog regen...
btw: switch nu vooral tussen regio fm, veronica en 3FM. Qua muziek is Veronica trouwens niet verkeerd
Wakker worden, thee drinken en nog een boel andere spannende dingenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat moet jij vandaag allemaal doen hans?
Beetje hetzelfde als mijn dag, alleen zit ik op school voor 6 uur fotografie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wakker worden, thee drinken en nog een boel andere spannende dingen
Succes met de reis/studiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn dag, alleen zit ik op school voor 6 uur fotografie.
Moet nu ook mn trein halen, houdoe!
Maar je hoeft de deur niet uit dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar je hoeft de deur niet uit dus?
Goodmorning Cos ! en dat het ook maar weer een leuke muziekdag mag gaan wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef cosmick het volgende:
Mooooooooooorning all.
Dat het maar weer een gezellige dag mag worden.
Hier achter me ligt ook een pallet... maar die ligt er al een flink lange tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Palletdief aangehouden op bedrijventerrein
Ekdom
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |