Een site als wátquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:43 schreef buachaille het volgende:
Als een site als Kafka zonder problemen is toegestaan
http://kafka.antifa.net/quote:
Ah, hoe schattig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
http://kafka.antifa.net/
Kafka doet onderzoek naar extreem-rechtse stromingen en ontwikkelingen in Nederland. Wij publiceren de resultaten van dit onderzoek op deze website en in diverse bladen, waaronder onze eigen nieuwsbrief. Verder leveren wij informatie aan journalisten en wetenschappers die geïnteresseerd zijn in deze onderwerpen. Op deze pagina's kun je informatie vinden over extreem-rechtse organisaties, partijen, personen en gebeurtenissen in Nederland. Verder staan hier een aantal door ons geschreven artikelen en nieuwsberichten.
Extreem rechts is een "politieke" stroming, eentje van wie je in principe geen last hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:43 schreef buachaille het volgende:
Als een site als Kafka zonder problemen is toegestaan dan mag ook een site met pedo's bezocht worden.
Als je een adresje nodig hebt dan doen die jongens van kafka, naar ik aanneem, ook niet al te moeilijk. Omdat die kafka site ernaar streeft zoveel mogelijk informatie als (juridisch) mogelijk openbaar te maken heb ik geen problemen met die pedodatabase. Die probeert ook zoveel mogelijk informatie openbaar te maken en doet dat via de amerika-route. Internet is nou eenmaal groter dan holland alleen. En de slachtoffers van die lui hebben al genoeg te verduren gehad, die site lijkt me een gezonde vorm van extra genoegdoening en preventie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:59 schreef r_one het volgende:
Ah, hoe schattig.
@buachaille: ik mis daar de adressendatabase.
Of allochtoon.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Extreem rechts is een "politieke" stroming, eentje van wie je in principe geen last hebt.
Tenzij je een linke extremist bent.
De manier waarop die pedo`s worden "onderzocht" stuit mij tegen de borst. Je hoeft alleen maar iemand op te geven en poing, je bent een pedo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:07 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als je een adresje nodig hebt dan doen die jongens van kafka, naar ik aanneem, ook niet al te moeilijk. Omdat die kafka site ernaar streeft zoveel mogelijk informatie als (juridisch) mogelijk openbaar te maken heb ik geen problemen met die pedodatabase. Die probeert ook zoveel mogelijk informatie openbaar te maken en doet dat via de amerika-route. Internet is nou eenmaal groter dan holland alleen. En de slachtoffers van die lui hebben al genoeg te verduren gehad, die site lijkt me een gezonde vorm van extra genoegdoening en preventie.
Ik ken genoeg racistische allochtonen om te kunnen beweren dat er wat politieke voorkeur betreft geen verschil zit tussen wit en zwart.quote:
Ik bezoek dat soort sites niet omdat ik er niks mee te maken wil hebben maar als het inderdaad zo makkelijk gaat dan schort er wel veel aan die site. Als je als man onterecht van pf wordt beschuldigd dan heb je een stigma waar je niet meer zo makkelijk vanaf komt. Maar ik neem aan dat die site met een gemotiveerd verzoek wel adressen verwijderd. En je kunt tegenwoordig ook alles op rechtspraak.nl bekijken, het zou netjes zijn als men ook verwijst naar een uitspraak zodat ze een beschuldiging kunnen onderbouwen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:
De manier waarop die pedo`s worden "onderzocht" stuit mij tegen de borst. Je hoeft alleen maar iemand op te geven en poing, je bent een pedo.
Dat kun je laatste uitleggen als noodweer, en ik zal er iig. niet wakker van liggen.. Dat andere is aanzetten tot lynchpartijen, minstens zo gevaarlijk als een actieve pedoseksueel, wat mij betreft wordt dat kreng streng gestraft.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:40 schreef cultheld het volgende:
Goede zaak: een beschaafd land heeft geen behoefte aan heksenjachten en enkel de staat mag pedofielen veroordelen. Tegelijkertijd stel ik dat als ik ooit een pedofiel 'op heterdaad' betrap, deze het niet overleeft.
Dat beweer ik toch ook nergens. Allochtonen zijn ook mensen en kunnen dus ook racistisch zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik ken genoeg racistische allochtonen om te kunnen beweren dat er wat politieke voorkeur betreft geen verschil zit tussen wit en zwart.
Vervelende is alleen dat het kwaad dan allang geschied is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik bezoek dat soort sites niet omdat ik er niks mee te maken wil hebben maar als het inderdaad zo makkelijk gaat dan schort er wel veel aan die site. Als je als man onterecht van pf wordt beschuldigd dan heb je een stigma waar je niet meer zo makkelijk vanaf komt. Maar ik neem aan dat die site met een gemotiveerd verzoek wel adressen verwijderd. En je kunt tegenwoordig ook alles op rechtspraak.nl bekijken, het zou netjes zijn als men ook verwijst naar een uitspraak zodat ze een beschuldiging kunnen onderbouwen.
......om er vervolgens weer niks mee te doen, zoals altijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ook lang genoeg geduurd. Hopenlijk heeft de politiek het signaal ontvangen en weten ze nu wat Nederland zoal bezig houdt.
Ipv alleen maar te klagen kan je ook iets constructiefs posten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef huhggh het volgende:
[..]
......om er vervolgens weer niks mee te doen, zoals altijd.
Dat doe ik elders alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ipv alleen maar te klagen kan je ook iets constructiefs posten.
Zo simpel als het is een stigma te krijgen, zo moeilijk is het om ervanaf te komen. De schade is al gedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik bezoek dat soort sites niet omdat ik er niks mee te maken wil hebben maar als het inderdaad zo makkelijk gaat dan schort er wel veel aan die site. Als je als man onterecht van pf wordt beschuldigd dan heb je een stigma waar je niet meer zo makkelijk vanaf komt. Maar ik neem aan dat die site met een gemotiveerd verzoek wel adressen verwijderd. En je kunt tegenwoordig ook alles op rechtspraak.nl bekijken, het zou netjes zijn als men ook verwijst naar een uitspraak zodat ze een beschuldiging kunnen onderbouwen.
Adresgegevens is zinloos.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:39 schreef ES57 het volgende:
Mijn mening over dit soort sites is dus gewijzigd door fok!.
Ik ben nog steeds voor naming & shaming van pedo's maar de personen die op de site worden genoemd moeten 200% bewezen pedo's zijn. Hun adresgegevens moeten ook 200% kloppen.
Het liefst moet de overheid zo'n site beheren.
Verder horen figuren als Van Hertum in het gesticht.
Genoegdoening is nooit 'genoeg', nu dus "name and shame", over een jaar wellicht publieke liquidatie (de ultieme 'extra' genoegdoening)? We zijn namelijk hard op weg die kant op.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:07 schreef buachaille het volgende:
En de slachtoffers van die lui hebben al genoeg te verduren gehad, die site lijkt me een gezonde vorm van extra genoegdoening en preventie.
En in die aanname schuilt nu juist je denkfout:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef buachaille het volgende:
Ik bezoek dat soort sites niet omdat ik er niks mee te maken wil hebben maar als het inderdaad zo makkelijk gaat dan schort er wel veel aan die site. Als je als man onterecht van pf wordt beschuldigd dan heb je een stigma waar je niet meer zo makkelijk vanaf komt. Maar ik neem aan dat die site met een gemotiveerd verzoek wel adressen verwijderd.
Onzin!quote:En je kunt tegenwoordig ook alles op rechtspraak.nl bekijken, het zou netjes zijn als men ook verwijst naar een uitspraak zodat ze een beschuldiging kunnen onderbouwen.
Ik waardeer dat je je 'switch' zo ruiterlijk toegeeftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:39 schreef ES57 het volgende:
Mijn mening over dit soort sites is dus gewijzigd door fok!.
Ik ben nog steeds voor naming & shaming van pedo's maar de personen die op de site worden genoemd moeten 200% bewezen pedo's zijn. Hun adresgegevens moeten ook 200% kloppen.
Het liefst moet de overheid zo'n site beheren.
Verder horen figuren als Van Hertum in het gesticht.
Bron: http://dutchpedophilesexposed.org/frontpage/?p=1quote:Introductie
Welkom op de website van dutchpedophilesexposed.org waarop Nederlandse kindermisbruikers naar het model van het Amerikaanse Megan’s Law worden geregistreerd en gepubliceerd. Onze Megan’s Law is in Nederland onderdeel van de brede maatschappelijke discussie om kindermisbruik tegen te gaan. Als website wil dutchpedophilesexposed.org Nederlandse kinderen en ouders dezelfde mogelijkheden bieden zoals dit in de Verenigde Staten mogelijk is. Louter om preventief kindermisbruikers te herkennen. Om onze dossiers in te zien dient u onze disclaimer te erkennen. Pas dan is het u toegestaan dat u kunt zoeken in de pedofielen database. De gedetailleerde persoonlijke informatie over elke Nederlandse kindermisbruiker is conform de Amerikaanse federale wetgeving. U dient te beseffen dat niet alle delinquenten gevangen zijn of reeds zijn veroordeeld. De meeste kindermisbruiken worden begaan door familie, vrienden of kennissen van het slachtoffer. Dutchpedophilesexposed.org geeft daarom eveneens beknopte informatie hoe u uzelf kunt beschermen, gerelateerde feitelijkheden en de status van de wetgeving rond kindermisbruik in Nederland. Het TV programma EenVandaag heeft ons in het nieuws gebracht.
Deze post getuigd van een behoorlijk potje naïeviteit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nou ja een goed voorbeeld stond al op die site, waarbij het adres van ene Erik E. het adres van zijn moeder is, waar hij, volgens die moeder allang niet meer woont.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Adresgegevens is zinloos.
Wanneer ze verhuizen en iemand anders gaat daar toevallig wonen worden die gelynched.
Daarop inhakend: stel, zet beide personen op de markt en kijk wie de meeste aanhangers trekt. Ik denk dat de vals beschuldigde een schreeuwende in de woestijn wordt, weinigen die 'm horen willen horen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:57 schreef Semisane het volgende:
Daarbij, mag een vals beschuldigde persoon dan ook eigen rechter spelen op van Hertum en haar clubje? Met andere woorden, dit soort praktijken doen op langere termijn meer kwaad dan goed.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Daarop inhakend: stel, zet beide personen op de markt en kijk wie de meeste aanhangers trekt. Ik denk dat de vals beschuldigde een schreeuwende in de woestijn wordt, weinigen die 'm horen willen horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |