Wel een toffe foto, tamelijk recent! Maar gemaakt bij Woerden (als ik me niet vergis).quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:28 schreef Wadloper het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieners__.html?p=30,2
Bizar bericht, maar een mat'54 als foto?
Gouda.Moordrecht aanslutingquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:14 schreef Duvel het volgende:
Wel een toffe foto, tamelijk recent! Maar gemaakt bij Woerden (als ik me niet vergis).
Moordrecht Aansluiting voor de vrije kruising en de nieuwe Gouwebrug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:10 schreef Cothen het volgende:
Raadplaatje:
[ afbeelding ]
Waar is dit en waar rijdt de trein heen?
Wie is er in Emmen zo populair dat ie z'n post krijgt met drie mP's vijf Hbbkkss'en?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn eerste gok zou zijn Herfte Aansluiting en dat de trein naar Emmen rijdt.
Geen idee. Misschien betrof het een testritjequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie is er in Emmen zo populair dat ie z'n post krijgt met drie mP's vijf Hbbkkss'en?
roestrijdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee. Misschien betrof het een testritje
we have a winnerquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moordrecht Aansluiting voor de vrije kruising en de nieuwe Gouwebrug.Herfte kan het niet zijn want links zie je nog net de hoek van een oud type onderstation (1938). Dit onderstation is vervangen omdat het op de plaats van de te bouwen fly-over stond.
De trein rijdt dus naar alle waarschijnlijkheid naar EKP Den Haag.
Dat het op de andere foto Mda was had ik natuurlijk moeten zien, ik woon er nogal dichtbij.
Bizar. Zat gister ook in een ICM van Hengelo naar Almelo de riet (die dus verder als stopper naar Apeldoorn reed. Maar ja, kan gebeurenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef Nightshadow het volgende:
Hmm... Ik zat vandaag in de stoptrein Apeldoorn-Hengelo-Enschede, met ICM 4220. Toen ging die opeens kapot toen we in Enschede Drienerlo stonden. Als hij ging optrekken viel gelijk de stroom uit. Heel gek. Uiteindelijk na 15 min gingen we met een vaartje van zo'n 10-60 km/h (hij had de volledige afstand naar Enschede nodig om de 60 te halen. Heel vaag allemaal, wat er nou kapot was, geen idee. Hij staat nog altijd in Enschede op een zijspoor.
Owja, groetjes vanuit de pimpel
Bizar man. Ik zat vanmorgen ook al in een ICM... Het moet niet gekker worden...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bizar. Zat gister ook in een ICM van Hengelo naar Almelo de riet (die dus verder als stopper naar Apeldoorn reed. Maar ja, kan gebeuren
Ik weet niet als je dat serieus bedoeld. Maar ze rijden wel vaker met een ICM(m) op die lijn. Toen het nog Almelo - Apeldoorn was, reden ze ook al af en toe met een ICM(m)quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bizar man. Ik zat vanmorgen ook al in een ICM... Het moet niet gekker worden...
Zou een tractiestoring ofzo kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef Nightshadow het volgende:
Heel vaag allemaal, wat er nou kapot was, geen idee.
Het zal iig in de 1e helft van de jaren 90 zijn geweest, volgens mij heb ik dat ooit eens in het spoorboekje '91 - '92 zien staan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:29 schreef dennistd het volgende:
Ik weet alleen nog dat het achterste stel er in deventer altijd af ging, maar wist toen niet waar ie heen ging (was dus almelo).
Dat naar oldenzaal gaan zal voor de opening van drienerlo zijn geweest dan?
Ik zou er nied op rekenen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik weet niet als je dat serieus bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |