Enigste mooie materieel zijn de oude koplopers en ICK/ICL/ICB of hoe het ook heetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
Maak je geen zorgen, met de mddm heb ik niks. Die mogen ze allemaal gegen die mauer zetten van mij. Als ze er dan wel een 1700 voor terug zettenWant een sleep ddm+1700 =
![]()
SGM <3 Jij hebt gewoon geen smaak met je rare knik virms. Dat is toch nooit zo bedoeld.quote:
Als ik comfortabel wil reizen dan neem ik de taxi welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Enigste mooie materieel zijn de oude koplopers en ICK/ICL/ICB of hoe het ook heet. Dat voelde tenminste prima in, en die hokjes uberfijn.
Dat is dan ook vet het belangrijkste in het leven van de mobiele internetterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
nog maar net genoeg om te MSN'en.
Van SGMm word je zeker wel vrolijk, dat is pas kut materieel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Als ik comfortabel wil reizen dan neem ik de taxi wel![]()
Je dacht toch niet dat al die mensen die historisch materieel waarderen voor hun comfort op houten hernia bankjes gaan zitten?
Wanneer komen de Fryske bordsjes?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
De stations Zwaagwesteinde en Veenwouden worden nu trouwens omgeroepen als De Westereen en Feanwâlden
Niet zeiken, dat hoort nou eenmaal bij nieuw matquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef James1988 het volgende:
En ik zit in VIRM4 9579... die is gisteren in dienst gekomen, voor zover mij bekend
Jammer dat de stoel zo kei- en keihard is.
Net op het nieuws. Grootste probleem de beveiliging (ERMTS). Maar ze zeggen er niet bij dat het van europa ingevoerd moest worden. Wat ik nog vreemder vind is dat er zo veel wordt gezegd over de betuweroute. Terwijl de HSL-Zuid nog veel duurder was, de treinen er daarvoor ook nog niet zijn en er als die eenmaal gebruikt wordt de kaartjes veel te duur zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
114 Teletekst vr 13 feb
***************************************
Gebruik Betuweroute blijft achter
***************************************
` Het aantal treinen dat rijdt over
de Betuweroute blijft achter bij de
verwachtingen.Beheerder KeyRail ging
ervan uit dat er dit jaar 350 treinen
per week over het traject zouden rijden
maar dat worden er hooguit 200.
Het goederenvervoer is ingezakt door de
economische crisis.De Betuweroute kampt
verder met een tekort aan geschikte
locomotieven.
De aanleg van de goederenspoorlijn van
de Rotterdamse haven naar Duitsland
heeft 4,7 miljard euro gekost.Het is de
bedoeling dat er over drie jaar elke
week zo'n duizend treinen over de
Betuweroute rijden.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
ERTMSquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Net op het nieuws. Grootste probleem de beveiliging (ERMTS). Maar ze zeggen er niet bij dat het van europa ingevoerd moest worden.
Misschien hebben ze daar wel een ander Level, of een andere softwareversie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ERTMS![]()
Wel raar dat dat op de Lötschberg-basistunnel de bedrijfsvoering niet hindert trouwens.
Je zou zeggen dat ze beter moeten weten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
De EERSTE google hit op het (foutieve) "ERMTS" leidt trouwens naar Movares.![]()
Wie de schoen past trekke hem aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |