abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69138454
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Klinkt interessant!

* Tonio-mcdo weet nog steeds niet welk 'profiel' hij wilt kiezen.
nou ik denk iig niet RMP of N&M want dan mag je eerst terug naar de basisschool voor je onregelmatige werkwoorden.
pi_69138460
Ja zat ik al naar te kijken maar ik vind reclame ook erg leuk!
pi_69138522
Hey lien. Je bent zondag jarig lees ik.

Gaat het trouwens lukken om dit jaar af te studeren? Ik zag dat ze zelfs voor de scripties deadlines hadden.
pi_69138529
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:47 schreef lienelien het volgende:

[..]

nou ik denk iig niet RMP of N&M want dan mag je eerst terug naar de basisschool voor je onregelmatige werkwoorden.
Ik snap sowieso niet waarom jij het nodig vindt een probleem van elk foutje te maken. Maar RMP en N&M hadden inderdaad mijn interesse niet. Overigens wel een 9 voor spelling&stijl en schrijven. Maar dat heeft er uiteraard weer niks mee te maken.
pi_69138558
Wel een beetje. Wanneer je voor spelling een onvoldoende had, mocht je -in mijn tijd - niet naar N&M. Maar dat is bij jou niet het geval.
pi_69138595
Het gaat er meer om dat Lienelien doet alsof ik de ene grammaticale fout na de ander maak, hetgeen volgens mij best meevalt. Ze zouden ook niet opvallen, als zij het niet nodig vond om me er nu al voor de derde(! ) keer op te wijzen.
pi_69138617
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom jij het nodig vindt een probleem van elk foutje te maken. Maar RMP en N&M hadden inderdaad mijn interesse niet. Overigens wel een 9 voor spelling&stijl en schrijven. Maar dat heeft er uiteraard weer niks mee te maken.
ik maak er geen probleem van, maar als je een mediastudie doet moet je gewoon op de hoogte zijn van zulke simpele regels. Ik kan ook wel als een aap Oeh Oeh-geluiden maken, en ergens naar wijzen 'want dan begrijp je me ook wel'. Uhuh. Daarnaast vind ik 'wilt' gewoon erg lelijk staan
pi_69138648
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het gaat er meer om dat Lienelien doet alsof ik de ene grammaticale fout na de ander maak, hetgeen volgens mij best meevalt. Ze zouden ook niet opvallen, als zij het niet nodig vond om me er nu al voor de derde(! ) keer op te wijzen.
Ja, ze is streng hoor. Dat doet ze bij mij ook.

Gewoon sorry zeggen en lief kijken en dan is er vaak niets meer aan de hand.
pi_69138660
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
hihi, je hebt het geteld! je bent blijkbaar toevallig steeds op het verkeerde moment op de verkeerde plek/in dit topic kusje d'r op?
pi_69138673
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

ik maak er geen probleem van.
Dan zou ik het waarderen als je gezien het tijdstip de -t- wegdenkt. Ik zal(t) het nóóit meer doen.
pi_69138683
oh maar een 'wilt' valt altijd op. Maar ik zal het niet meer doen dan
pi_69138688
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:01 schreef lienelien het volgende:

[..]

hihi, je hebt het geteld! je bent blijkbaar toevallig steeds op het verkeerde moment op de verkeerde plek/in dit topic kusje d'r op?
Ja, in mijn eerste week op school vond jij het nodig een denigrerende opmerking in mijn fotoboek te plaatsen. Mijn beeld van medestudenten zal nooit meer hetzelfde zijn.
pi_69138723
quote:
Op maandag 18 mei 2009 00:51 schreef Toad het volgende:
Hey lien. Je bent zondag jarig lees ik.

Gaat het trouwens lukken om dit jaar af te studeren? Ik zag dat ze zelfs voor de scripties deadlines hadden.
waar zag je dat? maar ik word alweer 23, ben ik nu de oudste hier? er zijn idd deadlines voor je scriptie, kan je 5 keer per jaar inleveren. Ik ga voor 18 augustus, heb nogal een groot onderzoek..
pi_69138754
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ja, in mijn eerste week op school vond jij het nodig een denigrerende opmerking in mijn fotoboek te plaatsen. Mijn beeld van medestudenten zal nooit meer hetzelfde zijn.
Oja, sorry daarvoor, misschien moet ik niet zo streng zijn. Maar ik moet mezelf alvast trainen voor als ik tutor ga zijn volgend jaar
pi_69138769
Tonio & Lien, misschien moeten jullie het samen met de vertrouwenspersoon op school uitpraten in de Krul. Ik voel veel oud zeer, trauma's etc.

@Lien: op campuswiki.nl natuurlijk.

Edit: ik ben 21.
pi_69138799
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef lienelien het volgende:

[..]

Oja, sorry daarvoor, misschien moet ik niet zo streng zijn. Maar ik moet mezelf alvast trainen voor als ik tutor ga zijn volgend jaar
Slechter dan de huidige tutor is toch onmogelijk.
pi_69138841
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Toad het volgende:
Tonio & Lien, misschien moeten jullie het samen met de vertrouwenspersoon op school uitpraten in de Krul. Ik voel veel oud zeer, trauma's etc.

@Lien: op campuswiki.nl natuurlijk.
de krul? Die broodjesdinges bij de america today? Maar hoeft niet hoor oh dus je keek op mn site? ik heb het trouwens niet zélf in de agenda gezet, hoor!
pi_69138865
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Slechter dan de huidige tutor is toch onmogelijk.
nou, sowieso wel veel beter dus Is je tutor nu echt zo'n drama dan?
pi_69138926
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:13 schreef lienelien het volgende:

[..]

de krul? Die broodjesdinges bij de america today? Maar hoeft niet hoor
Jammer. Het is idd. die broodjeszaak daar.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:13 schreef lienelien het volgende:
oh dus je keek op mn site?
Ja, goed he.
quote:
ik heb het trouwens niet zélf in de agenda gezet, hoor!
pi_69138928
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

nou, sowieso wel veel beter dus Is je tutor nu echt zo'n drama dan?
Ik kraak mensen niet graag af, maar ze is een ramp. Ze heeft totaal geen idee wat het project inhoudt. Mede daarom hadden we van een tweedejaars haar (al voltooide) Mediaproject gekregen, zodat we een beetje konden lezen wat er verwacht werd. Dit bracht een groepslid bij een vergadering per ongeluk ter sprake en (anders dan je zou verwachten) werd niet het groepslid maar mijn tutor knalrood. Ze zei op beschuldigende toon 'Oei, oei', waarna wij vroegen of dat niet mocht.
Vervolgens zegt ze dat dat gewoon mag en het geen probleem is.

Conclusie :
pi_69138971
Nu ben ik wel benieuwd wie het is Tonio. PM het anders even.
pi_69138974
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik kraak mensen niet graag af, maar ze is een ramp. Ze heeft totaal geen idee wat het project inhoudt. Mede daarom hadden we van een tweedejaars haar (al voltooide) Mediaproject gekregen, zodat we een beetje konden lezen wat er verwacht werd. Dit bracht een groepslid bij een vergadering per ongeluk ter sprake en (anders dan je zou verwachten) werd niet het groepslid maar mijn tutor knalrood. Ze zei op beschuldigende toon 'Oei, oei', waarna wij vroegen of dat niet mocht.
Vervolgens zegt ze dat dat gewoon mag en het geen probleem is.

Conclusie :
Ja dat is op zn minst wel een beetje vreemd te noemen jammer.. Is ze ook pas vorig jaar afgestudeerd ofzo? Of gewoon een domme geit?
pi_69138993
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:23 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja dat is op zn minst wel een beetje vreemd te noemen jammer.. Is ze ook pas vorig jaar afgestudeerd ofzo? Of gewoon een domme geit?
quote:

Hogeschool van Amsterdam

2003 — 2007
pi_69139000
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:23 schreef Toad het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie het is Tonio. PM het anders even.
ja stuur jij het ff door dan? Oh en heel goed ja Nu nog artikelen schrijven en/of aanpassen
pi_69139030
Ik ken d'r niet.
Haar foto is niet direct onaardig ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')