nou ik denk iig niet RMP of N&M want dan mag je eerst terug naar de basisschool voor je onregelmatige werkwoorden.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Klinkt interessant!
* Tonio-mcdo weet nog steeds niet welk 'profiel' hij wilt kiezen.
Ik snap sowieso niet waarom jij het nodig vindt een probleem van elk foutje te maken. Maar RMP en N&M hadden inderdaad mijn interesse niet. Overigens wel een 9 voor spelling&stijl en schrijven. Maar dat heeft er uiteraard weer niks mee te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou ik denk iig niet RMP of N&M want dan mag je eerst terug naar de basisschool voor je onregelmatige werkwoorden.
ik maak er geen probleem van, maar als je een mediastudie doet moet je gewoon op de hoogte zijn van zulke simpele regels. Ik kan ook wel als een aap Oeh Oeh-geluiden maken, en ergens naar wijzen 'want dan begrijp je me ook wel'. Uhuh. Daarnaast vind ik 'wilt' gewoon erg lelijk staanquote:Op maandag 18 mei 2009 00:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom jij het nodig vindt een probleem van elk foutje te maken. Maar RMP en N&M hadden inderdaad mijn interesse niet. Overigens wel een 9 voor spelling&stijl en schrijven. Maar dat heeft er uiteraard weer niks mee te maken.
Ja, ze is streng hoor. Dat doet ze bij mij ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het gaat er meer om dat Lienelien doet alsof ik de ene grammaticale fout na de ander maak, hetgeen volgens mij best meevalt. Ze zouden ook niet opvallen, als zij het niet nodig vond om me er nu al voor de derde(!) keer op te wijzen.
hihi, je hebt het geteld!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het gaat er meer om dat Lienelien doet alsof ik de ene grammaticale fout na de ander maak, hetgeen volgens mij best meevalt. Ze zouden ook niet opvallen, als zij het niet nodig vond om me er nu al voor de derde(!) keer op te wijzen.
Dan zou ik het waarderen als je gezien het tijdstip de -t- wegdenkt. Ik zal(t) het nóóit meer doen.quote:
Ja, in mijn eerste week op school vond jij het nodig een denigrerende opmerking in mijn fotoboek te plaatsen. Mijn beeld van medestudenten zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
hihi, je hebt het geteld!je bent blijkbaar toevallig steeds op het verkeerde moment op de verkeerde plek/in dit topic
![]()
kusje d'r op?
waar zag je dat?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:51 schreef Toad het volgende:
Hey lien. Je bent zondag jarig lees ik.
Gaat het trouwens lukken om dit jaar af te studeren? Ik zag dat ze zelfs voor de scripties deadlines hadden.
Oja, sorry daarvoor, misschien moet ik niet zo streng zijn. Maar ik moet mezelf alvast trainen voor als ik tutor ga zijn volgend jaarquote:Op maandag 18 mei 2009 01:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja, in mijn eerste week op school vond jij het nodig een denigrerende opmerking in mijn fotoboek te plaatsen. Mijn beeld van medestudenten zal nooit meer hetzelfde zijn.
Slechter dan de huidige tutor is toch onmogelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, sorry daarvoor, misschien moet ik niet zo streng zijn. Maar ik moet mezelf alvast trainen voor als ik tutor ga zijn volgend jaar
de krul? Die broodjesdinges bij de america today? Maar hoeft niet hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Toad het volgende:
Tonio & Lien, misschien moeten jullie het samen met de vertrouwenspersoon op school uitpraten in de Krul. Ik voel veel oud zeer, trauma's etc.
@Lien: op campuswiki.nl natuurlijk.
nou, sowieso wel veel beter dusquote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Slechter dan de huidige tutor is toch onmogelijk.
Jammer.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
de krul? Die broodjesdinges bij de america today? Maar hoeft niet hoor
Ja, goed he.quote:
quote:ik heb het trouwens niet zélf in de agenda gezet, hoor!
Ik kraak mensen niet graag af, maar ze is een ramp. Ze heeft totaal geen idee wat het project inhoudt. Mede daarom hadden we van een tweedejaars haar (al voltooide) Mediaproject gekregen, zodat we een beetje konden lezen wat er verwacht werd. Dit bracht een groepslid bij een vergadering per ongeluk ter sprake en (anders dan je zou verwachten) werd niet het groepslid maar mijn tutor knalrood. Ze zei op beschuldigende toon 'Oei, oei', waarna wij vroegen of dat niet mocht.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, sowieso wel veel beter dusIs je tutor nu echt zo'n drama dan?
Ja dat is op zn minst wel een beetje vreemd te noemenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik kraak mensen niet graag af, maar ze is een ramp. Ze heeft totaal geen idee wat het project inhoudt. Mede daarom hadden we van een tweedejaars haar (al voltooide) Mediaproject gekregen, zodat we een beetje konden lezen wat er verwacht werd. Dit bracht een groepslid bij een vergadering per ongeluk ter sprake en (anders dan je zou verwachten) werd niet het groepslid maar mijn tutor knalrood. Ze zei op beschuldigende toon 'Oei, oei', waarna wij vroegen of dat niet mocht.
Vervolgens zegt ze dat dat gewoon mag en het geen probleem is.
Conclusie :
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja dat is op zn minst wel een beetje vreemd te noemenjammer.. Is ze ook pas vorig jaar afgestudeerd ofzo? Of gewoon een domme geit?
quote:
Hogeschool van Amsterdam
2003 — 2007
ja stuur jij het ff door dan? Oh en heel goed jaquote:Op maandag 18 mei 2009 01:23 schreef Toad het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie het is Tonio. PM het anders even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |