owja als johan het zegt ís het natuurlijk zoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:18 schreef DrDentz het volgende:
Maar Johan gaf toch ook al aan dat er van clubhistorie geen sprake is omdat Roda en Fortuna al gefuseerde gedrochten zijn
FC Twente dan en AZ ? De nummer 1 en 2 van de huidige competitie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:18 schreef DrDentz het volgende:
Maar Johan gaf toch ook al aan dat er van clubhistorie geen sprake is omdat Roda en Fortuna al gefuseerde gedrochten zijn
Die clubs staan toch niet op het randje van de afgrond?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
FC Twente dan en AZ ? De nummer 1 en 2 van de huidige competitie.
Had Barbara eerst een snor danquote:
Zeg ik dat dan ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die clubs staan toch niet op het randje van de afgrond?
Omdat het fusieclubs zijn die WEL succesvol zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je ze er dan wel bijhaalt.
Nou enquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het fusieclubs zijn die WEL succesvol zijn.
Volgens mij praten we langs elkaar en Johan Derksen heenquote:
dat is wel te hopen, want ze hebben een grote stap voorwaarts gemaakt en dat is niet handig als je aan de rand van de afgrond staat !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Die clubs staan toch niet op het randje van de afgrond?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie zitten er vanavond?
De oude vertrouwde opvulling als er niemand wilde komenquote:
uit welke steeg hebben ze die in godsnaam opgeduikeld?!?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef navigator het volgende:
[..]
uit welke steeg hebben ze die in godsnaam opgeduikeld?!?
Amsterdamquote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef navigator het volgende:
[..]
uit welke steeg hebben ze die in godsnaam opgeduikeld?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |