Voor de wedstrijd is het altijd drukker.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dreigementen! Ben er overigens een keertje geweest, na een 1-3nederlaag tegen NAC. Was niet erg gezellig.
Waar dreig ik mee dan? Ik wil wel samen een biertje met tong drinken. Kan ik hem meteen even voorstellen aan een paar "puistenkoppen".quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dreigementen! Ben er overigens een keertje geweest, na een 1-3 tegen NAC. Was niet erg gezellig.
Zoals het hoort. Wel meteen een van de betere uitzendigen van de laatste tijdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit is echt de grootste onzin uitzending die ik ooit gezien heb
Die begrijpen mijn humor welquote:Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom een keertje langs in het supportershome anders. Aanstaande zondag. Lijkt me gezellig.
Mooie verspreking idd. Ach ja hij probeerde leuk te doen, en dat vak beheerst hij niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
"zakken uit het geld houden..." aldus Kraay.²
Toch vind ik dit van wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waterman beter dan Vorm??? Sorry hoor maar ik ga even verder zappen.
iddquote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef mcyodogg het volgende:
Van der Gijp die gewoon even ter plekke verzint hoe dat gegaan is met de onderhandelingen met Beenhakker, en dat komt dan op nationale televisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |