Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef MNR het volgende:
Ik vind iemand leuk die bezet is. Dat is stom, onverstandig en ik weet niet eens wat hij van mij vindt. Daarnaast ken ik hem net een week en ik ben niet eens verliefd. Het is stom, ongelooflijk studipe dat ik hier zoveel mee bezig ben. Maar kan het gewoon niet helpen...
Dus mijn verstand zegt de hele tijd afstand houden, afstand houden, terwijl ik eigenlijk hem gewoon beter wil leren kennen. Dat is gewoon een kutgevoel, dat gevecht. En ik hoop maar zo dat hij het me niet kwalijk neemt dat ik zo afstandelijk doe..
stomme Qquote:
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er altijd iets beters rondloopt. Misschien kom je die wel nooit tegen en was dit het beste dat ie kon krijgen (of welk persoon dan ook)
Ik ga idd heel snel een nieuwe opdracht tegenkomenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Je bent verliefd. Maar je wilt het nog niet tegenover jezelf toegeven. Sterkte!
En je vind vast wel weer een nieuwe opdracht, en dan is hij er ook niet meer elke dag.
ik ben geen Qquote:
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg dat! Mensen die zichzelf voorhouden dat dit het beste was, wat ze ooit is overkomen, houden zichzelf een leugen voor. Het is een waarheid waaraan ze zich vast willen klampen omdat ze anders iets los moeten laten.
Juist als je iemand los laat, kom je erachter dat (!) je iemand anders tegenkomt. En face it, als iemand jou ongelukkig maakt, is dat gewoonweg GEEN ware liefde! En als je een relatie met iemand aangaat omdat je niet alleen wilt zijn is dat ook GEEN ware liefde! En ja, je komt echt opnieuw iemand anders tegen, al is het alleen maar omdat er iemand op de wereld rondloopt die goed met je matched.
Het is onzin om te denken dat een relatie een andere relatie wel of niet kan overtreffen, want het ging om je gevoel op dat moment.
Ja, als je je afsluit voor warmte en liefde, JA dàn zal je oude liefde altijd de meest waardevolle zijn en eentje om nooit meer te overtreffen.
Kan nog wel even doorgaan..
Which reminds me... we gingen nog shoppen.quote:
Tering... jij bent echt net zo stronteigenwijs als ik he?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog hoeft dat nog niet zo te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |