Nee, waar Murmeli niemand wil zul je bedoelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Murmeli het volgende:
waar niemand murmeli wil hahahahaha.... die kan je erin zetten
wat dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik trof dan ook een andere gelijkenis dan zijn uiterlijk
ik wil wel iemand.... maar dat is er maar 1, en dat is genoegquote:Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, waar Murmeli niemand wil zul je bedoelen.
Dus kan je nu nog DWDD kijken, tot na de TV draait door met leuke stukkiesquote:
Ik gok dat je doelt op het gedrag .. of niet?quote:
nouw, kwaak is geen lompe aapquote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok dat je doelt op het gedrag .. of niet?
Jouw muzieksmaak is erg ok.quote:
Hij zwaait niet met z'n knots, maar wel met een bot mesquote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nouw, kwaak is geen lompe aap
kwaak is lief, hij blaft alleen een beetje
volgens mij is dwdd een te hoog niveau voor mij. ik vind er nooit wat aanquote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus kan je nu nog DWDD kijken, tot na de TV draait door met leuke stukkies
Oke gtst ken ik dan nog wel, maar wat is dwdd.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus kan je nu nog DWDD kijken, tot na de TV draait door met leuke stukkies
Maar over 2 min begint de TV draait door.. Dat vind jij ook leuk.. van die bloopers achtige dingenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is dwdd een te hoog niveau voor mij. ik vind er nooit wat aan
ja daar moet je doorheen kijken, ik vind het wel aandoenlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zwaait niet met z'n knots, maar wel met een bot mes
Kwaak, moet ze het in braille op haar voorhoofd zetten? Een neonbord met een pijl boven haar huis?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil wel iemand.... maar dat is er maar 1, en dat is genoeg
Hoi, ligt er aan wat je gemist noemt.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Ik hoorde dat ik een rel had gemist en dat er iemand vertrokken is?
dan begint ook gtstquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar over 2 min begint de TV draait door.. Dat vind jij ook leuk.. van die bloopers achtige dingen
Neuh, ze hebben op slinkse wijze het aandachtsorgel bij het grofvuil gezet.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Die 3/4 minuten die je mistquote:
Da's nooit goed, want dan krop je het op en dan wordt je uiteindelijke woede groter dan nodig en dat werkt niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
RZ je hebt gelijk, directe aanpak is vaak beter.
Zo probeer ik ook meestal te zijn en anders zwijg ik.wat niet altijd goed is....
dat weet kwaak welquote:Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kwaak, moet ze het in braille op haar voorhoofd zetten? Een neonbord met een pijl boven haar huis?
Ga erheen, dit is geen hint meer, dit is gewoon duidelijk. [ afbeelding ]
JIj snapt mij zo goedquote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok dat je doelt op het gedrag .. of niet?
Je wil gewoon zelf iemand hebben om tegen te slijmenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
Kap maar weer met dat geslijm en gedoe![]()
Hoiquote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
En toch werkte het niet tussen onsquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je wil gewoon zelf iemand hebben om tegen te slijmen
Kwaak is geen neanderthaler maar een hond?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nouw, kwaak is geen lompe aap
kwaak is lief, hij blaft alleen een beetje
[..]
En toch werkte het niet tussen ons
Ik was vanaf half 12 wegquote:Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi, ligt er aan wat je gemist noemt.![]()
Live goes on...
Ik ben dus niet de enige die het gemist heeft.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
* mrbox ploft in fatboy....
nog wat gemist ? iets met MLI hoorde ik ofzo
Ik moet wel lachen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat weet kwaak wel
en hij leest niet echt mee geloof ik, heeft het te druk op msn
je bent soms best een schatjequote:
Ergens in 't vorige topic staat ergens een reden geloof ik.. Een samenvatting is d'r niet echtquote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het gemist heeft.
Waar is de samenvatting te vinden?
[..]
Je wil gewoon zelf iemand hebben om tegen te slijmen
Zie een post van mij hierboven.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
* mrbox ploft in fatboy....
nog wat gemist ? iets met MLI hoorde ik ofzo
nee ik weet niet wat ie is, wacht ik vraag het ff, nou ja hij zegt niksquote:Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kwaak is geen neanderthaler maar een hond?
haha ik overdrijf graagquote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen.
Je roept de hele tijd dat het nog wel even zal duren maar het verlangen naar hem spat eerlijk gezegd uit je posts.
Dus ik denk dat jullie je binnenkort wel afmelden.
Wat flauw van hemquote:Op maandag 9 februari 2009 20:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat ie is, wacht ik vraag het ff, nou ja hij zegt niks
Heyquote:Op maandag 9 februari 2009 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het gemist heeft.
Waar is de samenvatting te vinden?
Hahaha jij bent echt wel gechameerd van kwaakquote:
Het valt op hequote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt wel gechameerd van kwaak
Nooit goed, soms echt wel. En nee, ik kan niet zeggen dat het bij mij daardoor erger werd.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's nooit goed, want dan krop je het op en dan wordt je uiteindelijke woede groter dan nodig en dat werkt niet.
Want anders?quote:
IK?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt wel gechameerd van kwaak
Ik moe? Wanneer was ik moe?quote:
Ik zal der niet missen hoor, maar goed. Ze zal wel met ene UC terugkomenquote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben op slinkse wijze het aandachtsorgel bij het grofvuil gezet.![]()
Linkje?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ergens in 't vorige topic staat ergens een reden geloof ik.. Een samenvatting is d'r niet echt
Hoooiquote:
Ik denk dat ze al terug is met een UCquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef webspider het volgende:
Zullen we een pooltje bouwen hoe lang MLI afwezig blijft op Fok! ?
Dat mag je ergens anders doenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef webspider het volgende:
jij hier?quote:
Misschien hou ik wel van enge mannenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wordt hij helemaal verliefd op jou en da's haske eng en zulks.
Natuurlijk! Ik zit netjes beneden met de laptop,quote:
neeeeeeequote:
Schopje onzin.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef webspider het volgende:
onder?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik zit netjes beneden met de laptop,
Nee oke dan is dat ook gelijk helderquote:
Gisterquote:
Nee,wij zeggen benedenquote:
Hmm... Weet je zeker dat ik dat was?quote:
quote:
quote:
ik zit bovenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee,wij zeggen beneden
[..]
Hmm... Weet je zeker dat ik dat was?
Al ben ik de laatste tijd best moe, maar nu gaat het opzich wel
Nou, nog even wat ik er uit begrijp en dat is ook het laatste wat ik er van zegal ben ik in een relbuiquote:
Hardhandigquote:
iemand verwacht nu dat ik ga zeggen: je zit in de bank.quote:
Kusjequote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand verwacht nu dat ik ga zeggen: je zit in de bank.
Dat jij nou gaten in je bank hebtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand verwacht nu dat ik ga zeggen: je zit in de bank.
quote:
Ik bedoel niet dat hij eng is, ik bedoel dat hij verliefd zijn eng vindt.en dat is ook gewoon zoquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien hou ik wel van enge mannen
haiquote:
waar en wanneer had duim haar lopen triggeren dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, nog even wat ik er uit begrijp en dat is ook het laatste wat ik er van zegal ben ik in een relbui
Ze had verteld dat ze rondgeslet had. Op verschillende FOK!kers kwam dat over alsof ze daar trots op was. Toen heeft ons Duimpje haar een beetje lopen triggeren en dat was als een brandende lont in een kruidvat. En toen kwam er een dramatisch topic waarin ze hoopte dat iedereen rouwig zou zijn om haar vertrek , alleen ging dat niet helemaal op.
En van het weekend had het matras van Brussel het verwijt gemaakt dat JB het matras van singles zou zijn.
Nou dat.
Verliefd zijn op mij is helemaal niet engquote:Op maandag 9 februari 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij eng is, ik bedoel dat hij verliefd zijn eng vindt.en dat is ook gewoon zo
Een topicje of twee/drie terug. Zoek maar ff.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar en wanneer had duim haar lopen triggeren dan?
Je hebt je jaarlijkse wasbeurt weer gehad, ja?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
halloooooooo is duim wer helemaal fris en fruitig
duimpieieieieiequote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
halloooooooo is duim wer helemaal fris en fruitig
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verliefd zijn op mij is helemaal niet eng
hey ik was me elk seizoen en op feestdagen!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt je jaarlijkse wasbeurt weer gehad, ja?
bedoel je gisteravond of vandaag?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een topicje of twee/drie terug. Zoek maar ff.
Ik dacht al: DIE LUCHTquote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik was me elk seizoen en op feestdagen!
het topci dat mli starte is niet te missen en dan t topic ervoor beginnen als mli binnenkomt en vraagt of er nog wat te rellen valtquote:
Het is nu al mooi geweestquote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Techno het volgende:
De samenvatting, en dan is het mooi geweest
geen samenvatting maar het verhaal van 1 kant bekeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Techno het volgende:
ze vroegen waar stond dat IK liep te steuken niet mli's kant van t verhaalquote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef Techno het volgende:
brand maar losquote:
Dat is niet het hele verhaal wat er in pm is besproken, zijn ook andere namen gevallen maar die stonden los van die discussie. En er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is nu al mooi geweest
En die PM van haar is dan weer hilarisch
Hmm.. Ik denk er even over naquote:
Waarom bezigen we in dit topic het woord hoer zonder dat er foto's worden geplaatst?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef automatic_ het volgende:
Zullen we er gewoon over ophouden?
Mijn excuses dat ik er naar vroeg, maar ik ben die aandacht voor de aandacht"hoer" wel zat
neeeeeeeee... sexquote:Op maandag 9 februari 2009 20:26 schreef Techno het volgende:
Voor de single mannen. Ik vind pr0nfap lekkerder dan sex..
hahaha duidelijk een provocerend stukje tekstquote:Op maandag 9 februari 2009 20:26 schreef Techno het volgende:
Voor de single mannen. Ik vind pr0nfap lekkerder dan sex..
Is niet nodig, want iedereen weet wel hoe zij er uit ziet, omdat ze zelf zoveel heeft geplaatstquote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom bezigen we in dit topic het woord hoer zonder dat er foto's worden geplaatst?
Foto's staan o.a. in KPD en SG.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom bezigen we in dit topic het woord hoer zonder dat er foto's worden geplaatst?
Amen! Dat is mij ook 3 maanden geleden overkomen. Heb me nog nooit zo beroerd in m'n hele leven gevoeldquote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verliefd zijn op elke vrouw is eng, zeker als je nog niet weet of zij het ook op jou is.
Weet je dat het niet wederzijds is dan is verliefd zijn gewoon kut.
Gezellig!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
Amen! Dat is mij ook 3 maanden geleden overkomen. Heb me nog nooit zo beroerd in m'n hele leven gevoeld![]()
(btw. ik lurkte hier al een tijdje rond dus ik dacht ik registreer maar eens!)
Gezelligquote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
Amen! Dat is mij ook 3 maanden geleden overkomen. Heb me nog nooit zo beroerd in m'n hele leven gevoeld![]()
Welkom bij de club.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Thrar het volgende:
Ik weet weer eens niet waar het allemaal over gaat. Would you enlighten me? PM ofzo :$quote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Van degene die vertrokken is i.i.g. wel, van de andere weet ik het niet.
Ik zal even iets doorsturenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik weet weer eens niet waar het allemaal over gaat. Would you enlighten me? PM ofzo :$
Da's kut. Ik ben inmiddels aan dat soort dingen gewendquote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een SMS dat ik iets gemist hadquote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dank. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik veel te veel mis
eigenlijk m'n hele leven alquote:Op maandag 9 februari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig!
Ben je allang single?
Vind je het erg?
Handig he, zo'n automatische updater.. lol!quote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een SMS dat ik iets gemist had
En nu nog saaier want ik ga even kijken of mijn nichtje thuis is. Ik acht de kans echter klein dus waarschijnlijk ben ik met een klein half uur weer terug.quote:
ff fobo gekeken hoelang een heel leven isquote:Op maandag 9 februari 2009 20:36 schreef Thrar het volgende:
[..]
eigenlijk m'n hele leven al![]()
ik vond het nooit erg, totdat ik dus 5 maanden terug een ontzettend leuke meid op m'n werk ontmoet had.
Jij wel ik nieteensquote:Op maandag 9 februari 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een SMS dat ik iets gemist had
Ze is er al wel een stuk minder dan voorheen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Thx auto_ Wel weer jammer dat ik zulke dingen mis en achteraf moet horen. Maar van JB zijn we nog niet af dus?
Niet echtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zijn jullie ook zo teleurgesteld dat je niet persoonlijk genoemd bent door MLI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |