ow, trap de bussen dan maar bij t afvalquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Veolia is een heel groot afvalverweringsbedrijf, wat openbaar vervoer er "bij"doet toch?
Sort of. Ik zit bij een waterzuiveringskliniek iigquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Veolia is een heel groot afvalverweringsbedrijf, wat openbaar vervoer er "bij"doet toch?
rommel, water en bussen, das veolia in t kort wat ik had begrpeen jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sort of. Ik zit bij een waterzuiveringskliniek iig
kliniek nog welquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sort of. Ik zit bij een waterzuiveringskliniek iig
93, 45, 47, 93 en dat rondje dan nog een keer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:50 schreef NoBody122 het volgende:
Welke lijnen moet jij dan wel niet allemaal, want zoveel Frysker-diensten zijn er helemaal niet op de streek in Lwd?
Begint de botenterreur nu trouwens alweer?
Als je die vier gasten daar op het Flinkeboskje tegenkomt, moet je ze maar ff alle hoeken van je Frysker laten zienquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:22 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
93, 45, 47, 93 en dat rondje dan nog een keer.
idd.. eerst er 4x overheen stuiteren eh! en dan pas alle hoekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je die vier gasten daar op het Flinkeboskje tegenkomt, moet je ze maar ff alle hoeken van je Frysker laten zien
Die komen waarschijnlijk uit de concessie ZO-Friesland.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:48 schreef Cerbie het volgende:
Zojuist de 5871 van Arriva gehad van Nijmegen naar Tiel![]()
Vroeg me op de A73 af of hij wel de volgende halte zou halen, kunnen die dingen niet gewoon in Grûnn blijven.
Ik mistte de standaard Wright Commanders die normaal rijden al bijnaquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is een Dennis-barrel. Die dingen zijn niet de beste bussen en dan druk ik me nog zacht uit
En dat zijn heel slechte motoren, vraag maar aan Berkhof.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
klopt. Die dingen hebben een Cummins-motor.
Eigenlijk is het een Alexander ALX200 op een Dennis Dart chassis, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is een Dennis-barrel. Die dingen zijn niet de beste bussen en dan druk ik me nog zacht uit
De Engelse Ambassador.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik mistte de standaard Wright Commanders
quote:die normaal rijden al bijnaKlonk trouwens alsof die dezelfde motor hebben
Dat ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die komen waarschijnlijk uit de concessie ZO-Friesland.
klikquote:Vervoerders zorgen redelijk goed voor hun eigen deel van het vervoer, maar voelen zich niet verantwoordelijk voor hoe de reiziger vervolgens verder komt.
Dat concludeert de stichting OPC nadat het voor de eerste keer onderzoek deed naar de hele keten van openbaar vervoer, van deur tot deur. OPC bracht het onderzoek vrijdag naar buiten.
''Niemand is verantwoordelijk voor de totale reis met het openbaar vervoer, maar als het misgaat is de reiziger het slachtoffer'', stelt de stichting die zich profileert als expertisecentrum voor consumenteninspraak in het openbaar vervoer.
Over de afzonderlijke vervoerders is OPC, die met behulp van Rover en vrijwilligers de keten bestudeerde, zeer te spreken.
''De dienstregeling wordt goed gevolgd, de voertuigen zijn over het algemeen nieuw, aantrekkelijk en schoon.'' Maar de vervoerders verzuimen reizigers behulpzaam te zijn bij het overstappen naar andere vervoerders of andere manieren van vervoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |