quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag vandaag in Leeuwarden nog een grijze bus van Qbuzz rijden. Ze zijn er dus nog wel in Fryslân.
Daarnaast was de scherminfo in Frysker 3727 niet helemaal correct. De bestemming stond er keurig op,
Ja, en?quote:maar de haltes stonden in de omgekeerde volgorde op het scherm en ze verdwenen ook gewoon na het passeren van een halte
Jup, maar niet lang meer. Als het goed is gaan ze begin maart terug naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag vandaag in Leeuwarden nog een grijze bus van Qbuzz rijden. Ze zijn er dus nog wel in Fryslân.
Het zijn maar B95's maar je waant je in een B91 (of zelfs een B89) met zo'n ouderwets interieur.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt in ieder geval een mooie bus mee gehad![]()
Het zijn tenminste nog echte bussenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:13 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Het zijn maar B95's maar je waant je in een B91 (of zelfs een B89) met zo'n ouderwets interieur.
Wat bedoel je met ouderwets? Ik versta onder ouderwets doffe en vale kleuren en dat vind ik donkergroen en donkerblauw niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:13 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Het zijn maar B95's maar je waant je in een B91 (of zelfs een B89) met zo'n ouderwets interieur.
quote:
Oud en ouderwets zijn twee heel verschillende dingen.quote:Ik versta onder ouderwets doffe en vale kleuren en dat vind ik donkergroen en donkerblauw niet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
DAF CF space cab van Zwoegema
Lijn 22 hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoe meer hoe beterWaar reed ie ongeveer? Als in: welke lijn en welke tijd? Dan ga ik eens even in de omlopen spitten
En dan denk je dat zoiets heel erg oud is, maar dat is dus niet zo, volgens de RDW.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:19 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hilversum, maandagochtend 23 februari 2009.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Volgens de bijhuuroverzichten bij Cxx moet het of Hielkema of Van der Bles zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |