The Long Handled Kabuki will arrive by the end of this month.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, die long handled kabukibrush is opEr staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hoi,
Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?
(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt)
Het stond in een email die ik van ze heb gehad hieroverquote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
1e bestelling wegDe baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )quote:
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
Welke heb je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goedmeestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.
Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
Trut, zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.![]()
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.![]()
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |