abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 17:33:59 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66126648
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, die long handled kabukibrush is op Er staat echter verder niets bij, iemand enig idee wanneer die weer voorradig is? Las ergens anders dat de baby kabuki maar heel klein is.. ?
The Long Handled Kabuki will arrive by the end of this month.
KuikenGuppy
pi_66127168
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt! Welke (grote) kwast is verder aan te raden om losjes make up op je gezicht te poederen?
pi_66127371
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Hoi,

Naar aanleiding van dit berichtje van jou werd ik ook nieuwsgierig en heb ook wat aangeschaft (nagellak, stempelding en 1 sjabloon). Ik vroeg me af of jij het al binnen hebt en hoe het bevalt?

(ik vraag me af wanneer ik het eigenlijk ga gebruiken want over een paar weken moet ik voor m'n co-schappen weer de kliniek in en daar zien ze het echt niet zitten als je vlindertjes op je nagels hebt )
Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

Ik zou het inderdaad niet op doen als je co-schappen moet lopen. Goed verzorgde handen zijn een plus bij een dokter maar een arts met vlindernagels zou ik niet echt serieus nemen denk ik. Tenzij kinderarts en lollige gebruik van kleurtjes.
Maar er zijn natuurlijk altijd vrije dagen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66127602
1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
  FOK!fossiel maandag 16 februari 2009 @ 18:46:38 #180
1455 Keroppi
kool kikker
pi_66128905
[quote Ik heb het nog niet binnen maar ik neem aan dat het deze week wel komt.
Ik heb volgens mij hetzelfde setje besteld als jij. Ik zag trouwens in diverse filmpjes op youtube dat je ook gewoon andere nagellak kunt gebruiken om mee te stempelen dus je hoeft niet die dure van Konad erbij te kopen.

[/quote]

Ik heb niet zo'n standaart setje gekocht maar zelf wat samengesteld (maakte qua prijs namelijk nauwelijks wat uit). Ik begreep trouwens dat je wél perse die wat visceuzere nagellak van hun (of een vergelijkbare fabrikant) moet gebruiken, maar dat zeggen ze vast ook uit winstbejag
Chick on a mission
  maandag 16 februari 2009 @ 19:01:21 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129547
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
Het stond in een email die ik van ze heb gehad hierover .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 19:03:51 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129639
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.
KuikenGuppy
pi_66134860
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Goed licht
Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )

Als je even bedenkt dat je nu voor de pc zit en dat je een spiegeltje op je toetsenbord neer legt kijk je dus automatisch naar beneden, als je dan je wimperrand gaat lijnen met de eyeliner zal ie nog mooier tegen je kant aan komen van de wimpers

En de waterlijnen ( dat natte-huidje aan je oogbal ) lijnen met zwart
pi_66136720
Wat moet ik me voorstellen bij wimperextensions? Zijn dat van die nepwimpers of is dit weer iets anders?
  maandag 16 februari 2009 @ 21:34:15 #185
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66137248
Ze (plukjes) worden (in mijn geval) vastgezet met rubber en blijft voor een langere tijd zitten. Als er een plukje uitvalt wordt er weer een nieuwe tussengezet.

Ik heb net de lijn geprobeert, ik denk dat ik het maar moet laten, moet mn ogen ook weer schoonmaken en moet uitkijken met oogmake-epverwijderaar anders vallen mn wimpers eraf

Gelukkig ben ik toch meer van de lipglossies enz maar vond zo`n lijntje wel gaaf.
In me Burberry......
pi_66141628
ff tipje voor mensen die een zwart/donker lijntje zetten in de waterlijn van het oog. ( wat ik trouwens altijd aanraad geeft een intense blik, bij de voorkeur aan grotere ogen inplaats van intens, kleur de waterlijn wit)Maargoed, ik zou voor de waterlijn geen gewoon oogpotlood kiezen en al helemaal niet vloeibaar, want die vervaagd heeeel snel!

en dan nu de tip: komtie: Puur kajal "potlood"(is niet echt potlood) BIj de toko te verkrijgen voor ong. 1, 25 , werkt perfect blijft heeeeeeel lang zitten!
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66142630
Sinds ik ontdekt heb dat ik aan de bovenkant ook een waterlijn heb klieder ik daar altijd met donker potlood en dat is inderdaad mooier.
Aan de onderkant heeft bij mij geen zin, dat traan ik weg en ik wrijf nog wel eens in mijn ogen en dan is die halve streep ook weg en dat ziet er niet uit. Dus daar doe ik het potlood in mijn wimperlijn.
pi_66143369
Jaaa ogen verschillen per mensen, doe wat het best staat bij jou oog idd. en over die kabuki brushes, die kun je voor 2,50 van essence, bij de kruidvat kopen
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66143467
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:43:35 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66149551
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
Dat dus .
Mijn ogen worden er ook enorm droog van als ik mijn waterlijn inkleur.
KuikenGuppy
pi_66153204
Ik ben ooit begonnen met het inkleuren ervan en nu kan ik niet meer zonder . Heb verder weinig last van prutjes of van mijn lenzen gelukkig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 14:43:59 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66159984
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66163452
Ik heb mn EDM bestelling binnen ziet er allemaal super uit, ik moet nog eens rustig gaan zitten om de foundations te testen, de kleuren liggen erg dicht bij elkaar dus ik ga een keertje goed uitzoeken wat het meeste doet voor mn huid.

De kwasten zijn heeerlijk zacht en werken fijn. En de oogschaduws zijn echt práchtig, hele intense kleuren, waardoor ik ze doorschijnend op kan brengen maar dat het toch veel kleur geeft, echt supergoed. Normaal krijg je dan zo'n plakkaat kleur zeg maar, ik vind het mooi dat het subtiel is maar toch kleurig (klinkt onlogisch geloof ik... naja). Het opbrengen ging ook heel makkelijk en het blijft echt mooi zitten tot nu toe.

En de poeder en blusher die ik er bij heb gekregen zijn ook goed, niet de allerbeste kleur voor mij maar ik denk van de zomer wel (nu is de kleur van het poeder ietsje te warm). Ik moet nog wel wennen aan die sponsdoosjes waar ze in zitten, als je iets te actief poedert zitten je kleren onder ik vind het superfijne producten, maar ik zou er niet graag mee klooien onderweg denk ik. Maar volgens mij hoeft dat (iig met de oogschaduws) ook niet.
pi_66164091
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
pi_66164236
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
pi_66164331
Proefsetjes mogen altijd!
pi_66164459
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:38:07 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164501
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
Welke heb je?
KuikenGuppy
pi_66164509
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:39:24 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164555
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Trut, zeg dat nou niet !
Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')