abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 19:01:21 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129547
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef heaven7 het volgende:
Oké, geen idee waar dat staat maar bedankt!
Het stond in een email die ik van ze heb gehad hierover .
KuikenGuppy
  maandag 16 februari 2009 @ 19:03:51 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66129639
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:05 schreef heaven7 het volgende:
1e bestelling weg De baby kabuki maar eruit gemikt, als de make up bevalt bestel ik de grote wel.
Ik heb zelf een baby kabuki van Maybelline (geloof ik) en die vind ik verschrikkelijk in gebruik.
KuikenGuppy
pi_66134860
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Goed licht
Ik zag al dat je extensions had ! ( heb ze zelf ook gehad )

Als je even bedenkt dat je nu voor de pc zit en dat je een spiegeltje op je toetsenbord neer legt kijk je dus automatisch naar beneden, als je dan je wimperrand gaat lijnen met de eyeliner zal ie nog mooier tegen je kant aan komen van de wimpers

En de waterlijnen ( dat natte-huidje aan je oogbal ) lijnen met zwart
pi_66136720
Wat moet ik me voorstellen bij wimperextensions? Zijn dat van die nepwimpers of is dit weer iets anders?
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:34:15 #185
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66137248
Ze (plukjes) worden (in mijn geval) vastgezet met rubber en blijft voor een langere tijd zitten. Als er een plukje uitvalt wordt er weer een nieuwe tussengezet.

Ik heb net de lijn geprobeert, ik denk dat ik het maar moet laten, moet mn ogen ook weer schoonmaken en moet uitkijken met oogmake-epverwijderaar anders vallen mn wimpers eraf

Gelukkig ben ik toch meer van de lipglossies enz maar vond zo`n lijntje wel gaaf.
In me Burberry......
pi_66141628
ff tipje voor mensen die een zwart/donker lijntje zetten in de waterlijn van het oog. ( wat ik trouwens altijd aanraad geeft een intense blik, bij de voorkeur aan grotere ogen inplaats van intens, kleur de waterlijn wit)Maargoed, ik zou voor de waterlijn geen gewoon oogpotlood kiezen en al helemaal niet vloeibaar, want die vervaagd heeeel snel!

en dan nu de tip: komtie: Puur kajal "potlood"(is niet echt potlood) BIj de toko te verkrijgen voor ong. 1, 25 , werkt perfect blijft heeeeeeel lang zitten!
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66142630
Sinds ik ontdekt heb dat ik aan de bovenkant ook een waterlijn heb klieder ik daar altijd met donker potlood en dat is inderdaad mooier.
Aan de onderkant heeft bij mij geen zin, dat traan ik weg en ik wrijf nog wel eens in mijn ogen en dan is die halve streep ook weg en dat ziet er niet uit. Dus daar doe ik het potlood in mijn wimperlijn.
pi_66143369
Jaaa ogen verschillen per mensen, doe wat het best staat bij jou oog idd. en over die kabuki brushes, die kun je voor 2,50 van essence, bij de kruidvat kopen
Flick your cigarette, then kiss me
pi_66143467
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:43:35 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66149551
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef Dipkip het volgende:
Als ik spul op de waterlijn doe eindig ik altijd met heel charmante zwarte prutjes in mn ooghoeken en wazige strepen op mn lenzen. Dus ik doe het alleen tussen de wimperhaartjes of net er buiten. Dat maakt mn ogen ook groter dan als ik er binnen kleur, dus ik snap sowieso niet waarom je op die waterlijn zou gaan smeren eigenlijk.
Dat dus .
Mijn ogen worden er ook enorm droog van als ik mijn waterlijn inkleur.
KuikenGuppy
pi_66153204
Ik ben ooit begonnen met het inkleuren ervan en nu kan ik niet meer zonder . Heb verder weinig last van prutjes of van mijn lenzen gelukkig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 14:43:59 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66159984
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66163452
Ik heb mn EDM bestelling binnen ziet er allemaal super uit, ik moet nog eens rustig gaan zitten om de foundations te testen, de kleuren liggen erg dicht bij elkaar dus ik ga een keertje goed uitzoeken wat het meeste doet voor mn huid.

De kwasten zijn heeerlijk zacht en werken fijn. En de oogschaduws zijn echt práchtig, hele intense kleuren, waardoor ik ze doorschijnend op kan brengen maar dat het toch veel kleur geeft, echt supergoed. Normaal krijg je dan zo'n plakkaat kleur zeg maar, ik vind het mooi dat het subtiel is maar toch kleurig (klinkt onlogisch geloof ik... naja). Het opbrengen ging ook heel makkelijk en het blijft echt mooi zitten tot nu toe.

En de poeder en blusher die ik er bij heb gekregen zijn ook goed, niet de allerbeste kleur voor mij maar ik denk van de zomer wel (nu is de kleur van het poeder ietsje te warm). Ik moet nog wel wennen aan die sponsdoosjes waar ze in zitten, als je iets te actief poedert zitten je kleren onder ik vind het superfijne producten, maar ik zou er niet graag mee klooien onderweg denk ik. Maar volgens mij hoeft dat (iig met de oogschaduws) ook niet.
pi_66164091
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
pi_66164236
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
pi_66164331
Proefsetjes mogen altijd!
pi_66164459
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Hoe groot zijn die proefjes dan?
En kun je bij een volgende bestelling weer een proefsetje bestellen of mag dat maar 1 keer?
De proefjes zijn niet zo groot, ongeveer de doorsnede van een 20 eurocent muntje. Maar ja je hebt ook maar weinig nodig vind ik van dat poeder, dus je kan best een paar weken poederen met die proefjes. Volgens mij mag je bij iedere bestelling een proefsetje doen, je mag ook alleen een proefsetje bestellen en dan betaal je alleen verzendkosten. Je kiest zelf je kleuren maar het setje heeft wel een vaste samenstelling (dus je moet zoveel poeders, blusher, concealer, dat heeft vaste hoeveelheden en je kan er dus niet 4 blushers in gooien).
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:38:07 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164501
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Dipkip het volgende:
Oh die blusher is trouwens officieel een bronzer, maar ik vond m vrij roze achtig en heb m nu als blusher op en dat staat goed meestal is blusher dus té roze voor mij en dit staat leuk.

Nu hoef ik dus nooit van mn leven meer blusher te kopen met de hoeveelheid die in dat potje zit
Welke heb je?
KuikenGuppy
pi_66164509
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:39:24 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66164555
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn Konadsetje is binnen.
En nu heb ik een French manicure met witte bloemetjes.
Het is echt zo makkelijk als het lijkt. Ik wil meer van die sjablonen.
Trut, zeg dat nou niet !
Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
KuikenGuppy
pi_66165949
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
Welke heb je?
Natural reflections medium bronzer
pi_66169576
Ik heb de Max Factor False Lash Effect!
de "na aper " ( niet na aper want het komt van het zelfde bedrijf )
als de bekende in usa; Covergirl Lash Blast

16,99 bij de kruidvat!
ik heb de normale zwarte dus geen waterproof!
________
(internet )
Zoals je ziet lijkt de mascara erg op de CoverGirl Last Blast, dit klopt want CoverGirl en MF zijn van 1 bedrijf, namelijk Procter&Gamble.
De Amerikaanse variant van de mascara is dan ook CoverGirl Last Blast en de Europese versie is de Max Factor False Lash Effect.
Max Factor heeft het idee dus niet gejat van CoverGirl

Covergirl Lash Blast (niet in nl te verkrijgen wel via ebay etc. )

Max Factor False Lash Effect ( deze heb ik )

__

En ik heb van Yves Rocher een Eye make-up remover gekocht, zelfde principe als Lancome Bi - Facil / Lancaster ...
deze was in enschede ¤ 3,65 dus ik ging het maar een gok wagen voor 125 ml!
Démaquillant express yeux sensibles
Au Bleuet
Augen-make-up- entferner
für empfindliche Augen
mit Kornblume

Yves Rocher,
125 ml

Volgens de bijsluiter op de achterkant staat dat het ook voor waterproof make-up is!
Als ik deze beide producten gebruikt heb, komt er natuurlijk een "review-tje".. !
__
(internet bron)

Luminelle reiniging met korenbloem voor gevoelige ogen
LUMINELLE

Alle make-up verdwijnt als sneeuw voor de zon! Met één product verwijdert u grondig alle make-up. Bijzonder is de samenstelling met korenbloem, waardoor het niet in de ogen prikt en bijzonder zacht is voor gevoelige ogen.

http://www.yves-rocher.nl(...)21058?hbxSrc=_Search

[ Bericht 22% gewijzigd door Assiej op 17-02-2009 19:15:31 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:10:35 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66169672
Astrid, , kan je mn vraag nog even beantwoorden?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66169762
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, Astrid, welk merk had jij gebruikt voor die regenboog? Ik heb vaak dat zelfs met een onderbasis de oogschaduw niet blijft zitten.
Sorry! ik had je vraag niet zien staan

Ik heb het 120 kleuren pallet!! ( typ maar in op ebay en je vind het vanzelf, zelfs 88 kleuren etc. )
En als oogschaduw basis heb ik Too faced shadow insurance gebruikt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 februari 2009 @ 19:21:40 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66170107
Ahja pallet gevonden!

En dat too faced gedoe ken ik niet.
pi_66170258
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahja pallet gevonden!

En dat too faced gedoe ken ik niet.
Niet lullig bedoeld voor de mensen die dit lezen en het gebruiken
maar een hema basis zuigt...

Ik zelf heb hem ook gehad ik dacht yea! ik heb een oogschaduw basis
ik was er blij mee
toen had ik meer op internet gekeken en leerde ik die merken kennen

Urban Decay Primer Potion
en de concurrent
Too Faced shadow insurance

deze 2 zijn de Top ! merken van de oogschaduw basissen, en believe me.. ze zijn super!
Het voelt heel lekker zacht op je ooglid en de oogschaduw blijft goed lang zitten ..
Je ogen zijn warme broeierige plekken dus daarom krijg je snel dat oogschaduw in de lijnen gaat zitten en dingen uit smeren! dus deze raad ik je écht aan!
zijn wel 14/16 euro ongeveer wat ik zo uit mijn hoofd weet ( check ebay! )
pi_66170427
Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor .

Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
pi_66170467
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Trut, zeg dat nou niet !
Hoeveel kost zoiets? . neem het maar mee bij de meet.
¤14,95 voor een setje met een witte nagellak, een sjablonenrondje, een schrapertje en een stempel.

Ik had een foto willen plaatsen maar ik ben de oplader en het kabeltje van mijn camera kwijt.
pi_66170536
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel blij met mijn Hema-basis. Heb sindsdien geen oogschaduw meer in de plooitjes gehad en het blijft ook beter zitten. Maar ik geloof direct dat er betere zijn, hoor .

Ben benieuwd naar je review over de mascara, ik ben ook van plan hem aan te schaffen. Heb er al wat goede dingen over gehoord.
Als het voor jou werkt is het prima toch, waarom dan duurder doen als die van de hema ook werkt

Ik ben ook erg benieuwd!
Ik kan niet wachten haha
pi_66174299
Er waren hier toch een aantal fans van deze mascara?

Die is nu 1 +1 gratis bij kruidvat
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')