3 foundations, 1 concealer en 1 blushquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:07 schreef heaven7 het volgende:
Edit- je mag toch 5 items in je sample kit doen? Ik heb er nu 3 inzitten (concealer, base en cheaks) maar bij elk ander item wat ik erbij wil gooien zegt ie dat het niet mag?
Proberenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:09 schreef heaven7 het volgende:
Oh en hoe weten jullie welke kleur je moet hebben? Ik heb een lichte huid dus is die abbotts perk me up niet te donker? Zo op het eerste gezicht lijkt intensive concealer medium me beter voor mijn huid maar het is zo lastig vanaf een plaatje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef heaven7 het volgende:
(zijn de samples uit de gratis kit even groot als die van $2,50?)
Vind dat ik nog best 'laat' op de bandwagon ben gesprongenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Burdie het volgende:
Wat is er zo hip aan Eyeko, iedereen wil het ineens?
Bij mij duurt het meestal een dag of 10-14.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
Ze zijn niet zo snel (wel met verzenden, dat doen ze vaak dezelfde dag nog) maar bij de post... meestal duurt het een dag of 10.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
Na al jullie enthousiasme gelezen te hebben ove EDM heb ik ook een proefsetje besteld, betaald met paypal, errug handig. Hoe lang duurde het bij jullie voor het pakketje op de mat viel?
Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef Mirjam het volgende:
ik was net bij de etos, daar zag ik iets nieuws, metallic eye cream
ff geprobeerd op m'n hand, zag er mooi uit!
4 kleuren in 1 doosje, 5 euro
leuk hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gekocht! Erg leuke kleurtjes, maar ik heb ze nog niet durven proberen omdat ze zo 'bling' zijn![]()
Je moet met het lichtste beginnen in je binnenste ooghoek en dan als maar donker naar buiten werken..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Mirjam het volgende:
Assiej, jij bent toch wel heel erg into oog make up, wat kun je voor leuks doen met vier kleuren oogschaduw, oplopend in kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |