Is volgens mij een poesjequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vond ik ook!![]()
Dat love dingetje en dat whatever-it-is rechtsboven doen mij ook niet veel maar die bloemetjes zijn lollig en helemaal die middelste. Ben benieuwd of dit een beetje werkt. Als ik de filmpjes op youtube moet geloven is het allemaal heel makkelijk en foolproof.
voorbeeldje:
quote:[img][/img]
ahá! Thanks voor je antwoord. Het is dus voor een groot deel ook marketing. Mijn ervaring met losse poeders is nl. dat het 'all over the place' ligt voordat ik het goed en wel op mn gezicht heb. Daarom gebruik ik nu gewoon een compact poedertje. Of het resultaat nou zo goed is is een tweede, want het enige verschil dat ik zie tussen poeder op is dat het minder glimt, maar m'n huid is niet opeens stralend mooi. Daarvoor moet ik gewoon onder de zonnebankquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:16 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
De meeste van die bedrijfjes houden vast aan een hoop marketing-geblaat over "puurheid" en "natuurlijkheid"; spelen in op chemofobie. Hun oogschaduwtjes zijn bijvoorbeeld altijd losse poeders, er zitten geen bindingsmiddelen of conserveringsmiddelen in. Zij beweren zeg maar dat je van zulke additieven (die door alle grote bedrijven gebruikt worden) kanker/allergieën/schurft van krijgt en niet van hun spul. Ook wordt er beweerd dat mineralen (letterlijk gezuiverde rotsmineralen) een positief/genezend effect op de huid zouden hebben. Nooit bewezen, natuurlijk, maar als je er waarde aan hecht: dat is het verhaal. Wel even opletten met bepaalde allergene/comedogene ingredienten: bismuth is notoir.
Wat mij betreft is het een geval van klein ondernemerschap steunen, én de enorme keuze in bijzondere oogschaduwkleuren, én de prijs. Verder bepaalt persoonlijke voorkeur of je liever losse poeders hebt of vloeibare/gepresste makeup.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Burdie het volgende:
Shit, Sephora heeft een webwinkel. I'm screwed..
http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=1314&SectionID=1864&FeaturedProduct=11178&pID=1quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:13 schreef Burdie het volgende:
Ladies, kan je bij Sephora in Parijs NARS kopen? Ik MOET die Orgasm Blusher hebben.
3 foundations, 1 concealer en 1 blushquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:07 schreef heaven7 het volgende:
Edit- je mag toch 5 items in je sample kit doen? Ik heb er nu 3 inzitten (concealer, base en cheaks) maar bij elk ander item wat ik erbij wil gooien zegt ie dat het niet mag?
Proberenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:09 schreef heaven7 het volgende:
Oh en hoe weten jullie welke kleur je moet hebben? Ik heb een lichte huid dus is die abbotts perk me up niet te donker? Zo op het eerste gezicht lijkt intensive concealer medium me beter voor mijn huid maar het is zo lastig vanaf een plaatje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:05 schreef heaven7 het volgende:
(zijn de samples uit de gratis kit even groot als die van $2,50?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |