quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Burdie het volgende:
Stel trutten hier, nu heb ik ook weer een bestelling geplaatst bij EDM.
Best Friends (blusherquote:
Mag nog niet! Lange staafje moet j langer dan enkele dagen laten zitten,quote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef Assiej het volgende:
Hihi,Thanks ladies!
Ik zal morgen of een deze dagen wel even een nieuwe foto posten maar dan met een normaal hoofd!
Hij doet me wel pijn, zit nu een eierkoek langzaam op te peuzelen omdat ik niet op dat ding wil bijten..
Ik doe er straks een kleiner staafje in ofcourse en dan plastic balletjes ( die dan lekker door mijn lichaam mogen glijden mocht ik die kapot bijten)
Thanks voor de tips!!
enkele dagen ? zeg maar 3/4 wekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mag nog niet! Lange staafje moet j langer dan enkele dagen laten zitten,
Ahum on topic.
Ik heb nog steeds dat mini kitj van de Etos niet uitgeprobeerd! Moet ik maar eens doen.
Je kunt ook met paypal betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Moet je met creditcard bestellen bij EDM? Zo ja, gaat dat allemaal goed? Ik móet wat dingetjes bestellen daar
Ah, ik ga me even verdiepen in hoe dat werkt (betaal meestal met IDeal). Thanks!quote:
quote:
Ik ga wel even proberen vanavond. Als het zonder creditcard kan, laat ik het hier even weten!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Misschien kan het ook zonder CC:
PayPal wiki
Oh, helemaal super! Hopelijk kan het ook bij elke bank danquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef Chanty87 het volgende:
Het kan inderdaad zonder creditcard, mijn PayPal account is gekoppeld aan mijn bankrekening dus wanneer ik iets met PayPal betaal dan wordt het via een incasso van mijn rekening afgeschreven. Scheelt 5 werkdagen wachten
Ik heb me net aangemeld, dus ik zag het ja! Ik had m'n bestelling bij EDM al af, verdeuriequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb Postbank en ook PayPal, werkt uitstekend hoor! Je moet wel ongeveer een week wachten totdat PayPal geactiveerd is, maar daarna kun je gewoon bestellen wanneer je wilt, zonder te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |