Iets verkeerd gezegd? Leek mij dat RSC in eerste instantie, door de slechte dekking van Ferdinand, nooit bij het doel had mogen komenquote:
Misschien kon Kuszcak nog bij de bal komen als Ferdinand niet "uitgegleden" was, maar hij komt wel raar in. Als hij gewoon in de goal was blijven staan of in ieder geval niet als 'n dolle zo was ingekomen, was er niet veel aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:13 schreef Smeich het volgende:
[..]
Iets verkeerd gezegd? Leek mij dat RSC in eerste instantie, door de slechte dekking van Ferdinand, nooit bij het doel had mogen komen
Was het met je eens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:13 schreef Smeich het volgende:
[..]
Iets verkeerd gezegd? Leek mij dat RSC in eerste instantie, door de slechte dekking van Ferdinand, nooit bij het doel had mogen komen
De scheids floot?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ging er verkeerd bij die corner?
Denk dat als je daar Vidic voor neerzet je dichterbij de waarheid zit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:10 schreef DeTolk het volgende:
Edwin doet niet mee en meteen een tegendoelpunt.
Dit maakt zijn reeks alleen maar mooier.
Ik schakelde pas 2 min geleden in, dus het is niet vd sar die een tegentreffer kreeg?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:10 schreef DeTolk het volgende:
Edwin doet niet mee en meteen een tegendoelpunt.
Dit maakt zijn reeks alleen maar mooier.
Iets in de bovenkamer van Webb jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ging er verkeerd bij die corner?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef Semnai het volgende:
[..]
Ik schakelde pas 2 min geleden in, dus het is niet vd sar die een tegentreffer kreeg?
Was weinig aan de hand en hij ging te snel liggen. Een penalty moet je verdienen vind ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:59 schreef One_conundrum het volgende:
Was denk ik wel een penal voor Gamst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |