abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2009 @ 17:54:43 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65887256
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 9 februari 2009 @ 17:59:26 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65887355
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Ludacriss het volgende:
Het zal toch niet dat Wenger dadelijk er ook uit gegooid zou worden?
Tuurlijk niet daar hebben ze beleid en geven ze vertrouwen aan een manager wat zich een jaar later positief kan uitpakken (zie AZ en van Gaal).

Sir Alex heeft ook zijn mindere periodes gehad 2001 tot 2006 maar niemand die er maar aan denkt om het te ontslaan de laatste 15 jaar. Daarvoor wel eind jaren 80 toen had ie het best moeilijk maar heeft ie vertrouwen gekregen en dat heeft zich redelijk uitbetaald
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65887487
Scolari nu al

Had ik (nog) niet verwacht eigenlijk.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 februari 2009 @ 18:06:05 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65887497
Scolari ?
quote:
Luiz Felipe Scolari has been sacked as manager of Chelsea.

A statement on the club's website revealed the move had been made "to maintain a challenge for the trophies we are still competing for".

Scolari, who led Brazil to their 2002 World Cup triumph, was appointed in June as the Avram Grant's replacement.

Chelsea, fourth in the Premier League and seven points behind Manchester United, will be led by assistant Ray Wilkins on an interim basis.

"Luiz Felipe Scolari has been dismissed as manager of Chelsea Football Club with immediate effect," read the statement. "The Chelsea board would like to place on record our gratitude for his time as manager.

"Felipe has brought many positives to the club since he joined and we all feel a sense of sadness that our relationship has ended so soon.

"Unfortunately the results and performances of the team appeared to be deteriorating at a key time in the season.

"In order to maintain a challenge for the trophies we are still competing for we felt the only option was to make the change now.

"The search for a new manager has already started and we hope to have someone in place as soon as possible."

A banner unfurled during Chelsea's 0-0 draw with Hull at Stamford Bridge on Saturday called for the installation of West Ham boss and former Blues favourite Gianfranco Zola as manager.

But West Ham vice chairman Ausgier Fridgeirsson told BBC Sport the club has had no contact from Chelsea regarding Zola, who replaced Alan Curbishley at Upton Park in September, or former Chelsea coach Steve Clarke, Zola's current assistant.

In Jose Mourinho, who was sacked in September 2007, Grant and Scolari, Chelsea have now had three different managers in two seasons.

Former Blues winger Pat Nevin told BBC Radio 5 Live that the Stamford Bridge outfit must take their take over appointing Scolari's successor.

"His popularity has been plummeting the past few weeks," said Nevin. "The question is, who is going to be able to do it with a squad that is clearly not strong enough.

"They've had a few changes over the past year or two. Since Jose Mourinho left it's not really been settled. This is a club that a year ago was one of the biggest in world and quite clearly it seems to have gone downhill quite quickly.

"I hope for Chelsea's sake they don't have a knee-jerk reaction and dive for the first name that comes into their mind, the first big name that becomes available.

"They need to give it an awful lot of thought and maybe consider someone that isn't the biggest name in the world."
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65887596
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:50 schreef Ludacriss het volgende:
Huh... waarom Scolari eruit gooien? Zo slecht deed hij het nou ook weer niet. Vreemde beslissing om hem nu al weg te doen.
Ik heb ook mijn vraagtekens bij de timing, maar ik denk wel dat ik snap wat het bestuur dacht.

Scolari is duidelijk aangesteld voor de korte termijn. Hij was de man die moest afmaken wat Grant niet kon, en bovendien de authoriteit had om was los te weken bij de spelers.

Nou, dat ging dan een paar maanden goed, prachtig spel, bovenaan, maar toen kwam die eerste thuisnederlaag tegen Liverpool. Sindsdien is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan met het spel en de prestaties, en het werd eigenlijk alleen maar slechter met de weken. Bovendien werd maar 1 punt uit 15 gehaald tegen de toppers. Dat geeft ook te denken.

Ze zij nu natuurlijk bang dat Chelsea weer overal buitenvalt en proberen dat om te draaien met een drastische beslissing.

alleen ik hoop dat ze beseffen dat elke trainer nu wel 2x nadenkt om zo'n baan aan te nemen. Je moet haast kampioen worden+CL winnen om je baan te houden.

Persoonlijk ben ik voorstander van een jonge, energievolle trainer voor de langere termijn, die de tijd krijgt om het team te hervormen voor het komende decennium. Scolari is wat dat betreft nooit de oplossing geweest.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65887754
Scolari weg
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65887926
Jeetje.. surprise surprise! Al was Chelsea ook gewoon een elftal met zoutzakken erin de laatste tijd.. het begon ZO MOOI voor Chelsea! Toen Deco nog om naar te kijken was in ieder geval.

Zola nu naar the Bridge wellicht?.....
pi_65887968
Zo die vliegt er wel heel makkelijk uit
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65888036
Zo Scolari (nu) al weg
pi_65888184
Hiddink word al genoemd als opvolger
pi_65888246
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef eNGine10 het volgende:
Inderdaad:
quote:
'Hiddink op shortlist van Chelsea'

Guus Hiddink is een voorname kandidaat om Luiz Felipe Scolari op te volgen als trainer van Chelsea. Dat meldt Sky Sports kort na de bekendmaking van het ontslag van Scolari.

Hiddink zou samen met de Israëlier Avram Grant op een shortlist staan. De naam van Grant is opmerkelijk, omdat hij het vorig seizoen met succes overnam van José Mourinho. Desondanks kreeg hij zijn ontslag aan het einde van vorig seizoen.

Er is volgens Sky Sports ook nog een samenwerking tussen de twee kandidaten mogelijk. Daarbij zou Hiddink als hoofdtrainer fungeren en Grant als zijn rechterhand.

Voorlopig is het echter Ray Wilkins die de honneurs waarneemt in Londen. Hij was de assistent van de maandag ontslagen trainer Scolari.
  maandag 9 februari 2009 @ 18:30:28 #12
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65888249
Nog heel even en het wordt in elk willekeurig Oost-Europees land lucratiever om als trainer aan de slag te gaan. Dit is echt on-Engels hoe tegenwoordig de oefenmeesters behandeld worden.
pi_65888287
Had ik niet zien aankomen eigenlijk.
Geef mij maar Amsterdam
pi_65888317
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog heel even en het wordt in elk willekeurig Oost-Europees land lucratiever om als trainer aan de slag te gaan. Dit is echt on-Engels hoe tegenwoordig de oefenmeesters behandeld worden.
Ik vind 3 trainers in een jaar ook wel typisch iets voor chelsea
  maandag 9 februari 2009 @ 18:37:46 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65888417
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef eNGine10 het volgende:
Marco van Basten ook.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65888531
Verrassend hoor. Had hem altijd wel heel hoog zitten als manager, heeft toch als bondscoach en clubcoach veel succes gehad. Denk dat de board inderdaad per se wil voorkomen dat Chelsea CL misloopt. Daarnaast is de ongelofelijke mentale kracht die Chelsea de afgelopen jaren had een beetje weg lijkt het.

Vraag me af wie het nu gaat doen. Hiddink lijkt me een goede keus voor de club, als hij wil. Zola (West Ham) en Di Matteo (MK Dons) worden ook genoemd, lijkt me met name voor Di Matteo wel erg snel. Als Martin O'Neill het maar niet wordt, maar die zit ook wel goed waar hij zit denk ik.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65889532
Lijkt me niet slim van Zola of Di Matteo om nu al in te stappen. Verder snap ik niet waarom ze tegenwoordig zo snel een manager eruit gooien. Want volgens mij kon Scolari echt wel iemand zijn voor de toekomst.

Als ik naar de Spurs kijk hoop ik dat we eindelijk een manager hebben die het lang bij ons vol houdt. Het liefst voor minimaal 4 a 5 jaar. Helaas willen sommige mensen te snel resultaat.

ps: Zal me niet verbazen als de volgende die eruit gaat Hughes van Man City is.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:22:57 #18
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65889691
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:33 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik vind 3 trainers in een jaar ook wel typisch iets voor chelsea
Ik heb het over de Engelse competitie in het algemeen. Alsof de voorzitters een prestigestrijd voeren.
pi_65889813
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik heb het over de Engelse competitie in het algemeen. Alsof de voorzitters een prestigestrijd voeren.
Daar waar met geld gegooid word hebben ze geen geduld. Dat is wat ik bedoelde dat het wel typisch iets voor chelsea is. En zoals iets hierboven al door iemand anders al gezegd word, die van man city kan goed de volgende zijn.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:38:53 #20
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_65897590
beetje vaag..
pi_65901132
Ik haalde hem al eerder aan, maar eigenlijk moet deze site in de OP.

http://www.guardian.co.uk/football/chalkboards/create

Ik ben er zowat verslaafd aan geraakt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65919894
Manchester
pi_65919936
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 00:45 schreef mcyodogg het volgende:
Ik haalde hem al eerder aan, maar eigenlijk moet deze site in de OP.

http://www.guardian.co.uk/football/chalkboards/create

Ik ben er zowat verslaafd aan geraakt.
ik heb hem net in mijn favorieten gezet
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 februari 2009 @ 21:52:23 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_65965392
Ik ben benieuwd hoe Guus het gaat doen. Hopelijk niet te goed ;;)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:54:27 #25
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65965492
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:18 schreef Ludacriss het volgende:
ps: Zal me niet verbazen als de volgende die eruit gaat Hughes van Man City is.
Hij of Redknapp

Voor beiden geldt: veel uitgeven. Weinig resultaat
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')