Klopt helemaal! Hij is echt van toegevoegde waarde. Maar Hiddink maakt gewoon wat los in spelers en dat werkt nu ook bij onsquote:Op maandag 16 maart 2009 10:45 schreef Juweel het volgende:
Leuke wedstrijd gisteren, en goede eerste helft ook! Geweldig dat Essien weer terug is!
quote:Essien: 'Ik zou kunnen sterven voor het Ghanese elftal'
26/03/2009 22:30
Mickaël Essien speelt zondag met Ghana tegen Benin in het kwalificatieduel voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. 'Spelen voor Ghana geeft meer druk dan spelen voor Chelsea. Daar is geen twijfel over mogelijk.'
'Ghanezen houden zoveel van voetbal dat wanneer we niet winnen we onszelf in de problemen brengen', vertelt de middenvelder van Chelsea tegen de BBC. 'Maar ik ben altijd blij om mijn land te dienen in een sport die zoveel deuren voor me opende.'
'Het is moeilijk de trots die je voelt als je het nationale shirt van Ghana aantrekt te beschrijven', vervolgt Essien. 'Ons land heeft zoveel voetballers en ik behoor tot een van de weinigen die mogen spelen. Het geeft me het gevoel dat ik kan sterven als ik voor Ghana speel. Het is namelijk de moeite waard om voor te vechten. Bovendien is het de enige manier om mijn land terug te betalen voor het geven van de mogelijkheid het te vertegenwoordigen.'
Essien keerde begin deze maand, na een half jaar afwezigheid vanwege een slepende knieblessure, terug in het team van Guus Hiddink.
Lijkt me een verstandige zet als het lukt. En Roman is zeker iemand die Hiddinks mening zeer serieus neemt.quote:Hiddink reveals Chelsea job offer
Chelsea's interim manager Guus Hiddink has revealed that he may stay with the club beyond the end of this season - but in the role of a consultant.
The Dutchman, who is also Russia's national team coach, has a contract with the Premier League side which runs until the end of May.
He said: "They have asked me to continue working for them after that date as a consultant.
"Maybe I can be useful for Chelsea in that role."
Chelsea players Michael Ballack and Petr Cech have publicly urged the club to extend Hiddink's stay after seven wins from his first eight games in charge.
And one potential barrier to Hiddink remaining at Stamford Bridge in some capacity appears to have been removed after a key figure in the Russian Football Association claimed he was happy for him to continue his dual role.
Alexey Sorokin, the general secretary of the Russian FA, told the Daily Mail: "If Chelsea say they would like to continue we are ready to discuss it.
"We are comfortable with the situation. We would be uncomfortable if it were a Russian club because when a coach comes from a Russian club to the national team he tends to look after his players more than the players from other clubs. But there is no such contradiction here.
"If Hiddink says he can handle it, we have no reasons not to believe it. He is a responsible person with a lot of experience and if he takes that responsibility he will perform for certain."
Lijkt me ook heel goed, volgens mij kijken de spelers ook heel erg tegen hem op.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandige zet als het lukt. En Roman is zeker iemand die Hiddinks mening zeer serieus neemt.
Op de BBC zagen ze het niet zo zitten, maar het lijkt mij ook wel een goede constructie. Al zou hij beter manager kunnen blijven denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandige zet als het lukt. En Roman is zeker iemand die Hiddinks mening zeer serieus neemt.
Als ik zo kijk wie er de leiding heeft bij Chelsea: Roman, Kenyon, Tenenbaum, Buck, dan kunnen ze wel iemand met voetbalverstand als Hiddink als raadgever gebruiken. Arnesen heeft dat ook wel, maar die moet zich maar bezig blijven houden met de jeugd.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:49 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Op de BBC zagen ze het niet zo zitten, maar het lijkt mij ook wel een goede constructie. Al zou hij beter manager kunnen blijven denk ik.
Hahah ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:10 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ze waren gewoon wat stanaardvragen aan het beantwoorden bij die persconferentie, en ineens hoorde je een Nederlander een vraag stellen. Een stem die verdacht veel leek van Frank van 'De wereld draait door'. En toen hij een grapje maakte over zijn eigen gewicht wist ik het wel zeker dat hij het was.
In ieder geval, je kon niet zijn hele verhaal duidelijk horen, maar volgens mij kwam het er op neer dat hij morgen tegen Bolton naast Hiddink op de bank wil zitten. Hiddink zei iets van 'dat regelen we wel', aldanniet met een knipoog. Ik zal morgen eens opletten
Zola lijkt mij 3x niks, hij mag dan wel imens populair zijn, maar als trainer denk ik niet dat hij er klaar voor is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:06 schreef mcyodogg het volgende:
Wie ik zou willen? Mourinho, Hiddink of Zola. Maar die worden het waarschijnlijk toch niet om verschillende redenen.
Wie het uiteindelijk wordt? Geen idee, en de Engelse pers ook niet. Die speculeren maar wat, puur om het speculeren. Het moet in ieder geval iemand zijn die weet om een team op te bouwen. Want deze generatie die nu al een jaar of 5 samenspeelt heeft vers bloed nodig.
quote:Terry adviseert: "Chelsea moet Hiddink aanstellen"
Als John Terry in de schoenen van voorzitter Roman Abramovich zou staan, zou hij er alles aan doen om Guus Hiddink de vaste hoofdtrainer te maken van Chelsea. Dat zegt de aanvoerder van de Londense club zondag in The Observer.
"Hiddink heeft een goede relatie met Roman Abramovich. We presteren uitstekend en ik weet zeker dat de onderhandelingen al lopen. Als we zo doorgaan is er maar één optie", start Terry zijn betoog om Hiddink ook voor volgend seizoen te behouden. "Hij doet het geweldig. Hij zit ons elke dag op training achter de broek en laat niemand met wat dan ook wegkomen."
Volgens wat Engelse kranten wil een aantal Chelsea-spelers José Mourinho terug. Terry ziet daar niets in. "Kijk, José is een geweldige trainer en heeft het hier goed gedaan. Maar het is nu de beurt aan iemand anders. Mourinho is van wereldklasse, veel spelers hebben nog contact met hem. Maar Chelsea heeft nu stabiliteit nodig. Hiddink doet het geweldig en laat ons vrij spelen. Al blijft het natuurlijk wel de beslissing van de clubleiding", besluit de potige voorstopper.
Hiddink is tot het eind van dit seizoen interim-manager van Chelsea. In principe richt de Achterhoeker zich daarna weer alleen op zijn Russische bondscoachschap.
quote:Ancelotti: "Ik sluit overstap naar Chelsea uit"
Chelsea hoeft niet aan te kloppen bij Carlo Ancelotti als opvolger van interim-coach Guus Hiddink. Dat liet de Italiaanse oefenmeester van AC Milan zaterdag weten aan het Italiaanse persbureau ANSA. "Ik sluit een overstap naar Chelsea uit", sprak Ancelotti stellig na de zege van zijn elftal op Chievo Verona (1-0). "Datzelfde geldt trouwens voor Manchester United."
De 49-jarige trainer heeft in Milaan nog een contract tot medio 2010. Hij werd na het ontslag van Luiz Felipe Scolari al genoemd als nieuwe trainer van Chelsea, maar de Londense club koos uiteindelijk voor Hiddink als tussenpaus. Ancelotti is de langstzittende trainer in de Serie A. Sinds zijn aantreden in 2001 won AC Milan één keer de landstitel, in 2004. Hij leidde de Italiaanse grootmacht daarnaast twee keer naar winst van de Champions League (2003 en 2007).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |