Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik vond namelijk wel dat ik al meteen naar Gent kan rijden over 11 dagen. Of naar Spanje of zo.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......
Geen idee.. niet onder de mijne iig.. weinig slanke mokkels te vinden hierquote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef golfer het volgende:
Onder welke stenen komen al die slanke mokkels vandaan
Dat is volgens mij heel lang rechtdoor en dan kan je weer omkeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben vandaag (per ongeluk, afslag gemist
) Naar Lelystad gereden
Ja, 16 kilometer heen en 16 terugquote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is volgens mij heel lang rechtdoor en dan kan je weer omkeren.
Telt niet voor Spanje
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......
Is het buitenbad al open?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Bwuh, ik hoop dat het beter wordt, dude. Wou morgen in mijn lunchpauze gaan zwemmen, maar niets zo rot als je weer aankleden na het zwemmen als je kleren zijn natgeregend
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef k_man het volgende:
Nog een geluk dat ie nog maar drie poten heeft.
Maar een driepoot staat altijd stabielquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef k_man het volgende:
Nog een geluk dat ie nog maar drie poten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |