Mja, hij spreekt niet zo goed Nederlands dus ik zie hem wel de moeite niet nemen en alleen gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups daar zijn idd. trainingen voor en verder ook heel veel gevoelsmatig handelen.. dat moet wel een beetje in je zitten.
en Steer, hij kan altijd vragen of politie mee komt, ze doen het alleen niet altijd.. ligt aan type alarm.. en vooral dat hij dan binnen 15min. ter plaatse moet zijn zeg maar. Maar vragen kan altijd
Aha, is zij die nep-aanstaande uit dat verhaal in dat café met dat aanzoek?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze deed toneel met mij, vorig jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Over aantrekkelijke meisjes gesproken, waarom sta jij niet meer op m'n Hyves, Dude
kjoetie fotoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze deed toneel met mij, vorig jaar.
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Je had rood haar en was iets aan het zoenen.
Oh heb je al gevonden en ben je al ZO oud?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als ik zo oud was wil ik er net zo uit zien als jij!
Letterlijk.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt me echt supergaaf Hob, op de meldkamer zitten.
Maar ja, ik ben ook onvervalst van de vette sensatie.![]()
Ik woonde begin jaren '90 een paar jaar in Rotterdam in de Millinx-buurt, puur omdat er elke avond wel ergens werd geschoten![]()
Dat mis ik soms in Groningen. Dat niemand elkaar ooit doodschiet.
Maar zeg eens, kick je ook op de sensatie, als je dan al uuuren op de meldkamer zit?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]!!
Het is ook een enorm leuk vak en heel breed ook.
verveelt nooit eigenlijk.
Wordt nu eindelijk beetje rustiger, was enorm druk.. maar tegen 4 a 4.30 komt de drukte weer beetje en dat helpt dan goed om mij wakker te houden
Dat lijkt me heel saai.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
Was er maar een wereld waarin mensen geen kwaaie dingen deden.
Nee?quote:
Ja stuk of 15 waarvan 10 directe en nu zit ik er met 1 in de nacht, overdag/avond meestal met 3 a 4.quote:
Nou kicken...das een groot woord, geeft een leuke spanning hehe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar zeg eens, kick je ook op de sensatie, als je dan al uuuren op de meldkamer zit?
Ja tuurlijk heb je het liefst een goede afloop, dat spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja stuk of 15 waarvan 10 directe en nu zit ik er met 1 in de nacht, overdag/avond meestal met 3 a 4.
[..]
Nou kicken...das een groot woord, geeft een leuke spanning hehe.
heb liever een goede afloop etc..dan dat iets "raak" is.
Ik ben een lazy ass die nauwelijks werkt en het echt veel te goed heeft in het leven en dus hang ik gewoon wat rond nog.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef MissHobje het volgende:
Mare Duderinnetje en Steer, waarom zijn jullie nog wakkert??
Omdat ik me goed voel 's nachts.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:16 schreef MissHobje het volgende:
Mare Duderinnetje en Steer, waarom zijn jullie nog wakkert??
Oh absoluut waar, maar er blijven zat meldingen over ala prutswerk hoor hehe.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk heb je het liefst een goede afloop, dat spreekt voor zich.
Maar als er nooit iets zou gebeuren, zou je baan er toch heel anders uitzien?
Ik ben journalist geweest en hoezeer ik ook echt wil dat iedereen gelukkig is en pais en vree en twiedelediet... wilde ik toch graag af en toe mijn professie aan kunnen wenden op het moment dat het even níet zo voorspoedig verliep ergens in de wereld/samenleving.
Ik kan me zo voorstellen dat dit voor jouw baan ook geldt.
Dat lijkt me een groot goed, dat je op een bepaald moment weet dat je intuitie leidend kan zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh absoluut waar, maar er blijven zat meldingen over ala prutswerk hoor hehe.
zoals inschakelfouten, sabotages etc.
Mooie is wel dat als er een brand/overval/inbraak binnen komt dat je precies aanvoelt/weet welke raak is of niet.. en dat puur op het zien van tekst!
Maf dat je intuïtie dan heel goed werkt.
Nee, want thuis heb ik toch genoeg droge kleding.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:01 schreef cybermans het volgende:
goede morgen allemaal.
@Liejannuh heb je ook de voorspelling voor de rest van de dag gezien?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Ze doen het veel beter zo zonder au pairIk zei gisteren nog dat het huis vele malen netter en opgeruimder en schoner was dan bij alle 3 de au pairs
En dat is ècht waar!
Waarom hebben ze dan een au pairquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Ze doen het veel beter zo zonder au pairIk zei gisteren nog dat het huis vele malen netter en opgeruimder en schoner was dan bij alle 3 de au pairs
En dat is ècht waar!
Omdat mijn vader de hele dag aan het werk was en nu met (vroeg)pensioenquote:
En jij bent ook heel toevallig niet verdomd vaak bij je ouders de laatste tijd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Isabeau het volgende:
En dat is ècht waar!
Jawel, maar dan is het altijd al schoon en netjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:27 schreef Vork het volgende:
En jij bent ook heel toevallig niet verdomd vaak bij je ouders de laatste tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |