CF! Foeiquote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, zit ineens heel Slank in de CUL-SC?
*durft haar cheesecake niet meer op te eten
Met frambozen!!! Dat is fruit!!! Calorie-arm en rijk aan vitamine Cquote:
Stop het in een zip-lock zakje, ik PM mn adres welquote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, zit ineens heel Slank in de CUL-SC?
*durft haar cheesecake niet meer op te eten
Zeg maar 3x zoveelquote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
Even een stomme vraag.. Als ik om 8:45 in Amsterdam wil zijn, moet ik dan twee keer zoveel reistijd rekenen (auto) dan het zou zijn ivm file?
Yep ik snap, maar dan zou ik echt op tijd vertrekken: vaak kan een half uur eerder of later vertrekken het verschil maken tussen wel/niet in de file staan. Ik rijd alleen nooit tussen Almere en A'dam in de ochtendspits, dus ik kan je geen tips geven over ETD.quote:
O als er sneeuw is kan ik niet eens met de auto! Dan heeft m'n vader hem nodigquote:Op maandag 9 februari 2009 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ze verwachten morgen grote drukte ivm sneeuw enzo.![]()
Ik zou maar 4 keer zoveel tijd nemen.
Nouja, sneeuw, regen, whatever.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
O als er sneeuw is kan ik niet eens met de auto! Dan heeft m'n vader hem nodig
Dat is toch niet ver?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
Ik moet op de dijk rijden richting zilverstrand, dan pas bij de hollandse brug op.
Oooh ik ben zoo slecht in de wegIk ben een ramp
![]()
Of is dit onverantwoord? Nu al zover rijden??
PFje,quote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik bedoel omdat ik net m'n rijbewijs heb, of het wel verantwoord is! Ik had namelijk vandaag ook al ruzie op de snelweg
Ach in het diepe leer je het snelste zwemmen dude, bovendien rijd iedereen rustig als 't bad weather isquote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik bedoel omdat ik net m'n rijbewijs heb, of het wel verantwoord is! Ik had namelijk vandaag ook al ruzie op de snelweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |