Elk kruis heeft kracht...of zo iets, las ik ergens op een tegeltje.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef MuadDib het volgende:
Maar een driepoot staat altijd stabiel
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Elk kruis heeft kracht...of zo iets, las ik ergens op een tegeltje.
Dat kruis?quote:
Nou, absoluut!quote:Op maandag 9 februari 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
En in het kader van kruisen en daarmee hangende geloofszaken: ik ben zo blij voor Eluana Englaro en haar familie dat het eindelijk voorbij is en dat die enge griezels niet de kans hebben gekregen om het hun nog moeilijker te maken.
Ligquote:
Jaquote:
Voor/tegenquote:
Kruisknabbels?quote:
Wat? Bij een halve zak stoppen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is mij volgens mij nog nóóit geluk!
Ach, je bent inmiddels aan krakkemikke toe?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de andere helft werd door iemand anders op gegeten
Extra krakende chips?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach, je bent inmiddels aan krakkemikke toe?
Nou miekje was nog niet aan de beurt geweest bij D_H toch?quote:
Nou trek dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:02 schreef golfer het volgende:
We hebben nog even Masterchef gekeken en nu heb ik alweer trek.
Daar heb ik mijn personeel voor.quote:
Ja, net als Isa functioneer ik 's nachts gewoon vele malen beter dan overdag. En pas morgenmiddag college, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer!![]()
Wat ben je toch een notoire nachtbraker.
Ik herken dat ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net als Isa functioneer ik 's nachts gewoon vele malen beter dan overdag. En pas morgenmiddag college, dus dat scheelt.
Ik ben al even bezig aan mijn nachtelijke shiftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Hobstra!
Heb je nachtdienst of kom je er net uit?
Welterusten Bolge & Gabbanaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben al even bezig aan mijn nachtelijke shift
Rare nacht vol met brandmeldingen en kortsluitingen en inbraken!
en hoe is het hiero??
Sexyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten Golfstra.
Hobsasa
Morgen Salsa dansen, heb er onwijs veel zin in. Na 100x geoefend te hebben op die cross body lead op YouTube moet het morgen toch helemaal goed komen.![]()
[ afbeelding ]
Plus het juiste geurtje op voor de juiste carribische sfeer.![]()
Na 2 lessen denk ik dat dansen zo in elkaar zit:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer: ik vind het knap dat je het lukt, met de salsa! Ik heb wat aanleg voor dans, maar de salsa-lessen bij mij mislukten deerlijk.Zo lang ik dóe alsof ik salsa kan, ziet het er best aannemelijk uit, maar tijdens de lessen werd ik een hark. Zo gek! Nu doe ik dus maar weer of ik het kan. Hetzelfde ging het trouwens met flamenco. Terwijl ik het echt heel graag goed zou willen leren.
Jups steeds bellen en gebeld worden en vanalles en nog wat tussendoor te regelen, hectisch en soms ook wel heftig hoor.. met bv. camera alarm.. denk aan een overval en dan iemand op de cam zien die bedreigd wordt, dan moet je wel heel snel handelen uiteraard.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welterusten Bolge & Gabana![]()
![]()
Je werkt inderdaad op een meldkamer hè? neem je zelf dus telefoontjes aan?
En is dat niet heftig soms?
Ja, maar er is nog een 5) Je vrij (voelen om je te) kunnen bewegen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 2 lessen denk ik dat dansen zo in elkaar zit:
1) Ritmegevoel
2) Motoriek
3) Geheugen om je pasjes te onthouden en figuren aan elkaar te breien
4) Een gewillige partner (v) / een assertief leidende partner (m)
Het eerste heb ik wel, tweede en derde aanmerkelijk minder en dat vierde daar werken we nog aan.
Maar net doen alsof gaat vrij lang goed hoor! Een vriendin van mij die ECHT niet weet hoe ze ritme moet tellen keek gewoon erg goed naar haar partner bij het dansen en danste dan gelijktijdig mee. En dat ging goed, tot op zekere hoogte.
Ik neem aan dat je heel specifieke trainingen krijgt om met dergelijke noodsituaties om te gaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups steeds bellen en gebeld worden en vanalles en nog wat tussendoor te regelen, hectisch en soms ook wel heftig hoor.. met bv. camera alarm.. denk aan een overval en dan iemand op de cam zien die bedreigd wordt, dan moet je wel heel snel handelen uiteraard.
Mijn pa is congierge op een lagere school, en d'r was laatst idd een paar keer ingebroken. Hij moet dan altijd als eerste kijken of er wat aan de hand is, nadat de meldkamer hem heeft gebeld. Voel het niet veilig hoor. Wil liever dat de politie met hem mee gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups steeds bellen en gebeld worden en vanalles en nog wat tussendoor te regelen, hectisch en soms ook wel heftig hoor.. met bv. camera alarm.. denk aan een overval en dan iemand op de cam zien die bedreigd wordt, dan moet je wel heel snel handelen uiteraard.
Nou nee, ik kan dat dus nog niet. Vorige keer ging de halve les zo:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog een 5) Je vrij (voelen om je te) kunnen bewegen.
En dat lukt me bij salsa prima als ik de muziek hoor en mij alleen daardoor laat leiden. Het gaat mis als ik het idee heb dat ik aan pasjes moet denken.
De echt knappe dansers kunnen dat combineren natuurlijk. En jij dus ook zo te lezen. Dat lijkt me geweldig! Hoe lang duurt je cursus nog?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Dude wat zou ik graag met je dansen. Lekker handzaam!![]()
![]()
![]()
Latino's zijn inderdaad vaak ook niet zo groot, dus je misstaat vast niet in het algemene salsa-beeld.quote:Mijn danspartner is net anderhalve cm langer dan ik.Maar als ik die filmpjes bekijk op internet zijn het altijd van die mini-latino's die met enorm lange blonde Amerikaanse babes aan het dansen zijn.
Jups daar zijn idd. trainingen voor en verder ook heel veel gevoelsmatig handelen.. dat moet wel een beetje in je zitten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je heel specifieke trainingen krijgt om met dergelijke noodsituaties om te gaan?
Het zal misschien niet vaak voorkomen, maar jullie moeten toch voorbereid zijn op het ergste.
Best wel een uitgebreide cursus!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn pa is congierge op een lagere school, en d'r was laatst idd een paar keer ingebroken. Hij moet dan altijd als eerste kijken of er wat aan de hand is, nadat de meldkamer hem heeft gebeld. Voel het niet veilig hoor. Wil liever dat de politie met hem mee gaat.
[..]
Nou nee, ik kan dat dus nog niet. Vorige keer ging de halve les zo:
- 'JIJ LEIDT NIET GOED"
-- 'NEE JIJ *LAAT* JE NIET LEIDEN, TRUT'
etc.![]()
Want idd, je moet elke keer aan de pasjes denken en je moet ook nog aan je partner wennen. Het is net als leren autorijden: als je zonder na te denken kunt schakelen, koppeling in kan drukken, gas geven en remmen, dán pas kun je beginnen met echt autorijden en leren op het verkeer te letten etc.
Cursus is nog 15 lessen ofzo.
Ze deed toneel met mij, vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Latino's zijn inderdaad vaak ook niet zo groot, dus je misstaat vast niet in het algemene salsa-beeld.Hoe kom je eigenlijk aan je danspartner? Werd dat tijdens de lessen gecombineerd?
Het lijkt me echt supergaaf Hob, op de meldkamer zitten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups daar zijn idd. trainingen voor en verder ook heel veel gevoelsmatig handelen.. dat moet wel een beetje in je zitten.
en Steer, hij kan altijd vragen of politie mee komt, ze doen het alleen niet altijd.. ligt aan type alarm.. en vooral dat hij dan binnen 15min. ter plaatse moet zijn zeg maar. Maar vragen kan altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |