CF! Foeiquote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, zit ineens heel Slank in de CUL-SC?
*durft haar cheesecake niet meer op te eten
Met frambozen!!! Dat is fruit!!! Calorie-arm en rijk aan vitamine Cquote:
Stop het in een zip-lock zakje, ik PM mn adres welquote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
WTF, zit ineens heel Slank in de CUL-SC?
*durft haar cheesecake niet meer op te eten
Zeg maar 3x zoveelquote:Op maandag 9 februari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
Even een stomme vraag.. Als ik om 8:45 in Amsterdam wil zijn, moet ik dan twee keer zoveel reistijd rekenen (auto) dan het zou zijn ivm file?
Yep ik snap, maar dan zou ik echt op tijd vertrekken: vaak kan een half uur eerder of later vertrekken het verschil maken tussen wel/niet in de file staan. Ik rijd alleen nooit tussen Almere en A'dam in de ochtendspits, dus ik kan je geen tips geven over ETD.quote:
O als er sneeuw is kan ik niet eens met de auto! Dan heeft m'n vader hem nodigquote:Op maandag 9 februari 2009 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
Ze verwachten morgen grote drukte ivm sneeuw enzo.![]()
Ik zou maar 4 keer zoveel tijd nemen.
Nouja, sneeuw, regen, whatever.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
O als er sneeuw is kan ik niet eens met de auto! Dan heeft m'n vader hem nodig
Dat is toch niet ver?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
Ik moet op de dijk rijden richting zilverstrand, dan pas bij de hollandse brug op.
Oooh ik ben zoo slecht in de wegIk ben een ramp
![]()
Of is dit onverantwoord? Nu al zover rijden??
PFje,quote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik bedoel omdat ik net m'n rijbewijs heb, of het wel verantwoord is! Ik had namelijk vandaag ook al ruzie op de snelweg
Ach in het diepe leer je het snelste zwemmen dude, bovendien rijd iedereen rustig als 't bad weather isquote:Op maandag 9 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik bedoel omdat ik net m'n rijbewijs heb, of het wel verantwoord is! Ik had namelijk vandaag ook al ruzie op de snelweg
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......quote:Op maandag 9 februari 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
Ik vond namelijk wel dat ik al meteen naar Gent kan rijden over 11 dagen. Of naar Spanje of zo.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......
Geen idee.. niet onder de mijne iig.. weinig slanke mokkels te vinden hierquote:Op maandag 9 februari 2009 22:15 schreef golfer het volgende:
Onder welke stenen komen al die slanke mokkels vandaan
Dat is volgens mij heel lang rechtdoor en dan kan je weer omkeren.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben vandaag (per ongeluk, afslag gemist
) Naar Lelystad gereden
Ja, 16 kilometer heen en 16 terugquote:Op maandag 9 februari 2009 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is volgens mij heel lang rechtdoor en dan kan je weer omkeren.
Telt niet voor Spanje
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naar Spanje is wel heeeel ver hoor. Ik vertrouw je wel, maar doe eerst eens de Randstad......
Is het buitenbad al open?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Bwuh, ik hoop dat het beter wordt, dude. Wou morgen in mijn lunchpauze gaan zwemmen, maar niets zo rot als je weer aankleden na het zwemmen als je kleren zijn natgeregend
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef k_man het volgende:
Nog een geluk dat ie nog maar drie poten heeft.
Maar een driepoot staat altijd stabielquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:16 schreef k_man het volgende:
Nog een geluk dat ie nog maar drie poten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |