De eerste keer dat ik hem zag, dacht ik nog: "Ach het valt wel mee, hij bedoelde het tenminste in het begin van de film nog allemaal goed". Bij een herkijk vond ik hem direct een lul.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:11 schreef Doff het volgende:
En ik snap nog steeds niet dat Daniel Plainview altijd als ultieme bad guy wordt aangemerkt. Maar 't zal wel aan mij liggen.
Wat snap je er niet aan? Je vind het wel een goede gozer, die je graag te vriend zou hebben?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:11 schreef Doff het volgende:
En ik snap nog steeds niet dat Daniel Plainview altijd als ultieme bad guy wordt aangemerkt. Maar 't zal wel aan mij liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:14 schreef Doff het volgende:
Over Plainview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is idd niet een ultieme bad-guy, dat die zover komt ligt ook aan de tegenstanders in de vorige rondes.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:14 schreef Doff het volgende:
Over Plainview:wat vind je dan van iemand als Kurtz uit AN die erin staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede en moeilijke vraagquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:37 schreef arie_bc het volgende:
[..]
wat vind je dan van iemand als Kurtz uit AN die erin staat?
Dan moet je eens een keertje Joseph Conrad's 'Heart of Darkness' lezen, volgens mij is het karakter van Kurz daaruit afkomstig, wel leuk. Een erg goed boek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:48 schreef Doff het volgende:
[..]
Goede en moeilijke vraag. Heb de film maar één keer gezien en heb het allemaal eigenlijk niet zo goed voor me. Weet wel dat het eigenlijk meer draait om de mythe van Kurz die er wordt opgebouwd, dan om hem zelf in het 'echt'. 't Is in elk geval niet mijn favoriete schurk ofzo. Jij?
Ik denk dat je het inderdaad goed zegt, de mythe omtrent hem maakt hem een schurk. Maar hij zelf is het niet, vind ik. Dus of hij past in een tournament als dit hangt beetje af van je definitie van film schurk. Maar ik vond hem persoonlijk misstaan in dit tournament.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:48 schreef Doff het volgende:
[..]
Goede en moeilijke vraag. Heb de film maar één keer gezien en heb het allemaal eigenlijk niet zo goed voor me. Weet wel dat het eigenlijk meer draait om de mythe van Kurz die er wordt opgebouwd, dan om hem zelf in het 'echt'. 't Is in elk geval niet mijn favoriete schurk ofzo. Jij?
Niet heel logisch dat Hitler er niet tussen gekomen is, maar Idi Amin een onbeduident Afrikaans dictatortje noemen zal je niet door iedereen in dank afgenomen worden.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:51 schreef Falco het volgende:
Wat ik me nou het hele tournament afvraag, waarom wel zo'n onbeduidend Afrikaans dictatortje (Idi Amin uit The Last King of Scotland) nomineren en geen Adolf Hitler (uit o.a. Der Untergang)?
Die uitspraak van Falco volg ik inderdaad ook niet, zie niet in waarom je daar kleinerend over zou moeten doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:00 schreef TJLinden het volgende:
Niet heel logisch dat Hitler er niet tussen gekomen is, maar Idi Amin een onbeduidend Afrikaans dictatortje noemen zal je niet door iedereen in dank afgenomen worden.Dat was wel een heel apart dictatortje hoor.
Hij is anders wel in ronde 1 tegen Kurtz d'ruit gevlogenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die uitspraak van Falco volg ik inderdaad ook niet, zie niet in waarom je daar kleinerend over zou moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |