Je vergeet een ontzettend belangrijk detail. Voorheen was dat wat pop was iets wat aan de oppervlakte kwam door de ondergrondse stromingen en ontwikkelingen in de muziek. Later in de jaren '90 hebben die dingen zich losgewrikt en is pop niet meer een reflectie maar marketing/sturing van muziek.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef zovty het volgende:
Iedereen heeft het maar over die paupermuziek van tegenwoordig, maar dat is alleen maar omdat ze de paupermuziek van vroeger vergeten zijn.
Ik noem een Ace of Base.
Ace of basequote:Op maandag 9 februari 2009 23:12 schreef zovty het volgende:
Iedereen heeft het maar over die paupermuziek van tegenwoordig, maar dat is alleen maar omdat ze de paupermuziek van vroeger vergeten zijn.
Ik noem een Ace of Base.
Sex pistols.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je vergeet een ontzettend belangrijk detail. Voorheen was dat wat pop was iets wat aan de oppervlakte kwam door de ondergrondse stromingen en ontwikkelingen in de muziek. Later in de jaren '90 hebben die dingen zich losgewrikt en is pop niet meer een reflectie maar marketing/sturing van muziek.
Altijd lekkerrrr Goo Goo Dollsquote:Op maandag 9 februari 2009 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Die rap muziek van tegenwoordig is dan wel kut, maar die wat jij in de OP post is ook niks aan.. Doe mij maar de Goo Goo Dolls enzo
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef supersteve het volgende:
Ik begin nu op een leeftijd te komen dat ik me ga ergeren aan die "ik ben net geen puber meer, maar toch nog eventjes dan".
Ik kom net uit de kast..
Die clip, de nostalgiequote:
WOWquote:Op maandag 9 februari 2009 23:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die zeggen dat er geen goede muziek meer uitkomt moeten maar eens kijken op echte site's zoals www.rnbxclusive.com etc
Tuurlijk, maar als je naar een genre luistert dat amper tot geen muzikale vaardigheden vereist moet je geen andere genres gaan aanvallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En met hem vele anderen, maar dat mag hij toch zelf weten
Eensch.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je naar een genre luistert dat amper tot geen muzikale vaardigheden vereist moet je geen andere genres gaan aanvallen
Ik moet je gelijk geven, ik heb niet echt teruggelezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je naar een genre luistert dat amper tot geen muzikale vaardigheden vereist moet je geen andere genres gaan aanvallen
Alsof dat het enige is wat ik luisterquote:
Gast doe je oogkleppen eens af en luister naar fatsoenlijke hardcoreproducties. ALsof iedere boerendroplul in een middagje even een vette plaat inelkaar zetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
De oudere nummers zijn nog beterquote:Op maandag 9 februari 2009 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Die rap muziek van tegenwoordig is dan wel kut, maar die wat jij in de OP post is ook niks aan.. Doe mij maar de Goo Goo Dolls enzo
Het is meestal wel echt bagger..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:00 schreef thewishmaster het volgende:
Dat gezeur over hardstyle en hardcore begint me ook een beetje te irriteren. Als je er niks aan vindt, dan luister je er lekker niet naar. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |