Ook voor t eerst zo te horen? Let lekker op jezelf!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:25 schreef Geerd het volgende:
Gister in amsterdam ook wel stuk of 40 van die kansloze tattoos gezien, een had mama in zijn nek staan, van die sterren, 1 had zoon kansloze slang op zijn wang/nek, nog een vrouw met een of ander raar teken tussen der tieten etc etc.
En 90 % van de jongens tussen 14/25 ofzo 1 of 2 van die oorlelletjes met zoon steentje dat een diamant ofzo moet voorstellen![]()
![]()
ja ik ben buitengeweest![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook voor t eerst zo te horen? Let lekker op jezelf!
WHAHAHAHAHAHAAquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
heb jij ook van die mooie oorbelletje's dan? en zoon leuke tattoo op je boven armquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb geen blingers in mn oren neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
heb jij ook van die mooie oorbelletje's dan? en zoon leuke tattoo op je boven arm![]()
![]()
Je voelt je nogal aangesproken zo te lezen
Kijkt fobo idd ook zoon tattoo![]()
Voor de rest good for you als je het zelf leuk vind![]()
Hoop voor je dat je het over 30 jaar nog mooi vind![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:01 schreef RoW_0 het volgende:
meest geniale tattoo ooit!
[ afbeelding ]
hé hij laadt niet? iig de tattoo van TheSorrow !![]()
SLAYAAAR
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:58 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel zelf gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:58 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een zeer subtiele cover-up, denk je niet?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een zeer subtiele cover-up, denk je niet?
Black Flag!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ik meende dat er een band was/is die dit als logo had/heeft.
Gang gerelateerd ofniet? (18th street gang ofzo?)quote:
Dalijk gaan ze dat kind ook nog laten tattoeeren.quote:
Die is in elk geval verpest voor d'r hele leven. En het zal niet lang duren voordat het kind net zo erg isquote:
echt he? precies wat ik dacht toen ik die foto zag. mooie meid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat immens zonde van zo'n schitterend gezichtje.....
Wat sneu...quote:
Ook mijn eerste gedachte.. absoluut zondequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat immens zonde van zo'n schitterend gezichtje.....
Haha, zou wel toepasselijk zijn geweest de afgelopen 3 maandenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Da's precies Arie Boomsma
[ afbeelding ]
Erg hè?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef Maraca het volgende:
Moet dat niet zijn "Jouw naam" ?
volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef Maraca het volgende:
Moet dat niet zijn "Jouw naam" ?
Zou ze die nou hebben laten zetten na jaren van dr moeder te horen krijgen 'dat doe je maar als je 18 bent'?quote:
Zoek maar eens op "gang+18", dan krijg je genoeg hits. Er is een bende die zich laten zien door de duidelijke tattoo met het getal 18, weet iedereen meteen dat je erbij hoort, zeker als je je hoofdje onder tattooeertquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zou ze die nou hebben laten zetten na jaren van dr moeder te horen krijgen 'dat doe je maar als je 18 bent'?![]()
Verbaast me want ze zit verder niet onder. Meestal lijkt het of mensen pas aan hun gezicht beginnen als de rest vol raakt.
Ik was nog niet helemaal wakker blijkbaarquote:
Ik kan het niet eens lezen, er staat toch geen Jolanthe?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:06 schreef ukga het volgende:
Jan Smith zn tattoo kan er nu ook bij
[ afbeelding ]
Er staat een Y van Yolanthe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens lezen, er staat toch geen Jolanthe?
Fans van Jan Smit buitelen op diens website over elkaar heen over zijn verse tatoeage (foto). De zanger liet vorige maand op zijn onderarm een Spaanse tekst aanbrengen waarin hij zijn vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen de eeuwige liefde verklaart.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens lezen, er staat toch geen Jolanthe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |