Gang gerelateerd ofniet? (18th street gang ofzo?)quote:
Dalijk gaan ze dat kind ook nog laten tattoeeren.quote:
Die is in elk geval verpest voor d'r hele leven. En het zal niet lang duren voordat het kind net zo erg isquote:
echt he? precies wat ik dacht toen ik die foto zag. mooie meid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat immens zonde van zo'n schitterend gezichtje.....
Wat sneu...quote:
Ook mijn eerste gedachte.. absoluut zondequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat immens zonde van zo'n schitterend gezichtje.....
Haha, zou wel toepasselijk zijn geweest de afgelopen 3 maandenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Da's precies Arie Boomsma
[ afbeelding ]
Erg hè?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef Maraca het volgende:
Moet dat niet zijn "Jouw naam" ?
volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef Maraca het volgende:
Moet dat niet zijn "Jouw naam" ?
Zou ze die nou hebben laten zetten na jaren van dr moeder te horen krijgen 'dat doe je maar als je 18 bent'?quote:
Zoek maar eens op "gang+18", dan krijg je genoeg hits. Er is een bende die zich laten zien door de duidelijke tattoo met het getal 18, weet iedereen meteen dat je erbij hoort, zeker als je je hoofdje onder tattooeertquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zou ze die nou hebben laten zetten na jaren van dr moeder te horen krijgen 'dat doe je maar als je 18 bent'?![]()
Verbaast me want ze zit verder niet onder. Meestal lijkt het of mensen pas aan hun gezicht beginnen als de rest vol raakt.
Ik was nog niet helemaal wakker blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |