Hmm, zelf heb ik een beter gevoel bij sku 11866.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:15 schreef Dionysiou het volgende:
Wauw, DX is back!
Had 26, 27 en 30 januari allerlei dingen besteld en is net aangekomen door de brievenbus!
Mini Bluetooth 2.0 Dongle - 00024
Red Laser Keychain (AAA) - 10760
Fine-tech Gel Pen 12-Pack (Black Ink) - 07401 (Schrijven heerlijk!)
Mijn bestelling was 7,95 USD...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:14 schreef jeroendh het volgende:
als je boven de $5 dollar besteld krijg je een tracking nummer.
En moet je ook tekenen aan de deur bij TNT.
Als je onder de $15 besteld hoef je niet te tekenen.
Als je dat flikt schop ik je stuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef Luco het volgende:
Die laser is trouwens nog verdomd fel, veel feller dan ik verwacht had.
NU wachten op de zwerfkat uit de buurt
Ik ga mijn kat vermaken met m'n laserquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je dat flikt schop ik je stuk.![]()
Laten spelen is prima, katten vinden het geweldig om het proberen te pakken maar niet in de oogjes
Pas maar op, want als je eenmaal stopt met spelen gaan ze overal dat rode stipje zoeken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ga mijn kat vermaken met m'n laser
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je dat flikt schop ik je stuk.![]()
Laten spelen is prima, katten vinden het geweldig om het proberen te pakken maar niet in de oogjes
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:22 schreef Luco het volgende:
[..]... FFS, zie je me ook maar ergens melden dat ik in z'n oogjes ga schijnen? Kan niet wachten tot ik bij de ouders van m'n vriendin ben, die hebben 2 katten (waarvan 1 van driekwart jaar oud
).
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef Wunny het volgende:
Seamonkeys zijn verzonden, ik denk ik meld het even.
De eerste keer dat ik iets bestelde bij DX kwamen er 9 pakjes aan in een keerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Saak het volgende:
DUUUDE! kom net thuis en heel de vloer bezaaitpaste blijkbaar allemaal door de bus
![]()
[ afbeelding ]
zat toevallig een beetje plak over al die adressen, vervolgens ging ik m'n zaakje een beetje bijwerken en voor je het weet zit alles onder
Ik ga ze zo uitpakken, dan post ik weer een foto![]()
Eerst eten verrek van de honger!
Zitten daar allemaal verschillende dingen in? Want ik vraag me af als ik 30 paar oordopjes bestel of ze dat dan in een doosje/hele grote envelop stoppen (en dat het dan niet door de brievenbus past) of dat ze het gewoon verdelen over een hoop enveloppen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:49 schreef Saak het volgende:
DUUUDE! kom net thuis en heel de vloer bezaaitpaste blijkbaar allemaal door de bus
![]()
[ afbeelding ]
zat toevallig een beetje plak over al die adressen, vervolgens ging ik m'n zaakje een beetje bijwerken en voor je het weet zit alles onder
Ik ga ze zo uitpakken, dan post ik weer een foto![]()
Eerst eten verrek van de honger!
Alles bij elkaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zitten daar allemaal verschillende dingen in? Want ik vraag me af als ik 30 paar oordopjes bestel of ze dat dan in een doosje/hele grote envelop stoppen of dat ze het gewoon verdelen over een hoop enveloppen.
Tenzij je het apart in verschillende orders doet.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tenzij je het apart in verschillende orders doet.
Het gaat meestal zo:
Jij bestelt in 1 order 30 oordopjes: 1 grote envelop/doos met 30 oordopjes.
Jij bestelt in 1 order 30 oordopjes, maar na 20 oordopjes is de voorraad bij DX op: 1 envelop met 20 oordopjes, 1 envelop met 10 oordopjes.
Jij bestelt in 30 orders 30 oordopjes: 30 enveloppen met 1 setje oordopjes per envelop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |