het is zekerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef lezut het volgende:
EMS = DHL volgens mij, en in het vorige topic is mij vertelt dat je dan bijna zeker een BTW aanslag krijgt...
Nee :$quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Stinosss het volgende:
Ga je nou heel je chathistory van jack hier doorsluizen of wat is de bedoeling?
Je hebt er in ieder geval "comfortable masturbation" bij, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Stinosss het volgende:
Ik zat net ook te kijken![]()
Wat ik me er nou precies bij voor moet stellen weet ik nog steeds niet...
Inkoppertje. Jij bent minderjarig..?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Dionysiou het volgende:
En hij verteld me dingen waardoor hij opgepakt zou kunnen worden zonder grapjes![]()
Zoals wat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Dionysiou het volgende:
En hij verteld me dingen waardoor hij opgepakt zou kunnen worden zonder grapjes![]()
Haha ook dat nog ja..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval "comfortable masturbation" bij, dat dan weer wel.![]()
[..]
Inkoppertje. Jij bent minderjarig..?
Hij zegt als ik kom wel!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef lezut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag Jack eens of hij z'n tanden wel eens poetst![]()
Vraag hem eens of hij dingen kan leveren die DX niet meer levert, omdat het niet meer mocht of dergelijke.quote:
Hij zegt ja, als de chinese markt dat heeft hij wilt ze zoeken maar het is moeilijk want de markt is groot zegt hij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vraag hem eens of hij dingen kan leveren die DX niet meer levert, omdat het niet meer mocht of dergelijke.
Zoals brass knuckles (boksbeugels), pepperspray, stunguns?
DX en KD hebben ze verkochtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij zegt ja, als de chinese markt dat heeft hij wilt ze zoeken maar het is moeilijk want de markt is groot zegt hij.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij zegt ja, als de chinese markt dat heeft hij wilt ze zoeken maar het is moeilijk want de markt is groot zegt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |