waar heb je die op dan ? pc ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge Madz
ja gaat welbegin toch een beetje nerveus te worden wat betreft banen enzo
verder gaat het wel chill
fallout 3 is een coole game!
jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar heb je die op dan ? pc ?
Mogge WLquote:
al wel enkele banen op het oog of nu ff niks?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge Madz
ja gaat welbegin toch een beetje nerveus te worden wat betreft banen enzo
verder gaat het wel chill
fallout 3 is een coole game!
als het goed is krijg ik binnenkort 3 gesprekken... maar dat is als het goed isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
al wel enkele banen op het oog of nu ff niks?
ik heb geen zin meer, maja what else is newquote:
ja al een tijdjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer, maja what else is new
en ben je de vault al uit ?
ey, hoe gaat het met die rare plek op je arm ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja al een tijdjekeeps getting better and better
fucking raiders!
oke oke.... spannend dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als het goed is krijg ik binnenkort 3 gesprekken... maar dat is als het goed is
quote:
kennelijk niet neequote:
ik game nu met 1 armquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, hoe gaat het met die rare plek op je arm ?
zekersquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een oreo ?
[ afbeelding ]
jah lekkersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een oreo ?
[ afbeelding ]
ik sla even over, dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een oreo ?
[ afbeelding ]
whehequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekkers![]()
draaienlikkendippeneten
details detailsquote:
Ik heb er nu zo'n 42 uur van mijn tijd in zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
details details
speel het spel ook nooit vandaar
hij zei hoerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik was meer met die HQ mods bezig, dan met het spel zelf![]()
* WhiteLightning is screenshot hoer
oh das waar, ik krijg er geen geld voorquote:
tis weer lekker rustigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das waar, ik krijg er geen geld voor
het zal wel aan het weer liggenquote:
jah het is ook echt weer om niet binnen te zitten, maar lekker buiten te roken?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het zal wel aan het weer liggen
nou , hier wil je echt niet buiten staan. wat een teringweer zeg , ongelovelijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het is ook echt weer om niet binnen te zitten, maar lekker buiten te roken?
hier ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , hier wil je echt niet buiten staan. wat een teringweer zeg , ongelovelijk.
hmm das pijnlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Echt fucking koppijn vandaag, net alsof er een of andere kale gabber hardstyle staat te draaien binnen mijn hersenpan
aw dudequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bier dan maar ?
[ afbeelding ]
awesomequote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hihiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef Moozzie het volgende:
* Moozzie geeft alvast een doos tissues aan -Mad
whahahhaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"hihi" is voor homo's [ afbeelding ]
Grapjuh lievurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Grapjuh lievurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Grapjuh lievurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou iddWat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ja kut, ik zit liever thuis op dit moment.
er zijn wat pakjes bezorgt thuisquote:
Vertelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zijn wat pakjes bezorgt thuis
wat computer onderdelen. ik ga een download pc bouwenquote:
aan jou hebben we ook nietsquote:
ja heb het druk johquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aan jou hebben we ook niets![]()
Help eens mee joh!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:10 schreef crazy987 het volgende:
vond trouwens net deze op de FP
[ afbeelding ]
quote:
vind t niet ergquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken zal je![]()
[ afbeelding ]
inderdaad, NEE !quote:
quote:
quote:
sorry , nu was ik even aan het werkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:17 schreef crazy987 het volgende:
praat eens slaapkoppen
ieelwwquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry , nu was ik even aan het werk
ja moment van verstandsverbijstering ik weet hetquote:
neej erg he..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:55 schreef debbie_19 het volgende:
Tjonge jonge ik ben naar een begrafenis en al geweesten jullie hebben em nog niet vol????
Ja slecht hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej erg he..
ik kom hier ook vol verbazing kijken.. dacht op dit tijdstip toch wel 2 volle topics te vinden..
ja echt welquote:
Ben jij vrij?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja echt wel
kopje Thee dan maar?
daarna ff boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |