Heel goed. Het heeft je net geen kwartier gekost om daar achter te komen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef VatosLoco het volgende:
Damn dit is niet eredivisielive topic..
Ja snap het ook niet dat Powel nog steeds erin staat. Heb die jongen maar één kans in 3 wedstrijden zien benutten en is erg traag. Zet Hoogendorp er maar weer in dan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:08 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Wat een slappenhap weer in een uitwedstrijd, we begonnen wel aardig, maar het werd in de loop van wedstrijd steeds minder.![]()
Powel speelde als een natte krant, van mij mag iemand anders wel weer een kans krijgen.
Het hele elftal funtioneerde eigelijk niet goed.
Blijft toch opvallend wat een verschil er zit tussen uit en thuis.
Dit waren echt 3 hele belangrijken punten als we die hadden gepakt.
Volgende week az en daarna spart, die moet we pakken.![]()
Tegen NEC vond ik hem sterk spelen, erg balvast; tegen Roda stond ie totaal geisoleerd. Volgens mij komt ie het best tot zijn recht met een beweeglijke, snelle aanvaller om hem heen.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:24 schreef TimDeVries het volgende:
Powel lekker laten staan. Speelt niet heel erg goed sinds zijn komst nee, maar hij krijgt ook nauwelijks bruikbare ballen. Bovendien ben ik er van overtuigd dat hij kwalitatief beter is dan Hoogendorp.
Derijck vind ik een aanwinst voor Den Haag. Vind de verdediging sowieso niet verkeerd met Ammi, Derijck, Kum en Piquequote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef chocotof het volgende:
als brugge supporter volg ik ook hoe onze nederlandse vrienden er het vanag brengen![]()
hoe speelt derijck er trouwens?
jaha maar dat was ver voor de grote zegenreeks van AZ en toen dacht iedereen nog dat AZ een kloteseizoen zou hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:02 schreef JAM het volgende:
Nou ja, dat hebben we eerder dit jaar kunnen zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |