dan wordt t een muurschilderingquote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erover hangen gaat niet lukkenTis grote streep en wil er schrilderijgen hangen.. en met de huidige gaatjes haalt ie dat net niet.
En ik ga niet boren
Volgens Civil ging het alleen om kabels te trekken. En de riolering laat ik wel aan de loodgieter over.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het om wat kabels gaat prima!
als de riolering geknapt is en vervangen moet worden mag je alleen gaan
prima, voel me wel niet zo top als ik over je heen kots kan ik er niets aan doenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens Civil ging het alleen om kabels te trekken. En de riolering laat ik wel aan de loodgieter over.
Dus zullen we dan maar.
De top vier komt allemaal uit singles. Eigenlijk best wel erg.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
ik sta er zelfs bij bij die dagcijfers terwijl ik gister een rustig fok dagje had, de hele avond niet geweest hahaha
komt omdat t stiekem een sc is en dan gaat t hard met de postsquote:Op maandag 9 februari 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De top vier komt allemaal uit singles. Eigenlijk best wel erg.
Dan kunnen wij samen gelijk gaan douchen daarna.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
prima, voel me wel niet zo top als ik over je heen kots kan ik er niets aan doen
Haiquote:
Neem je de verf mee?quote:
Zo heb ik in m'n vorige woning een lelijke barst weggewerktquote:
Het hebben van vrienden en relaties dat soort dingen.quote:
En met meerdere topics per dag gaat het hard inderdaad. Als je met 15 een topic vol post zijn dat wel 20 posts per persoon. Doe dat keer het aantal topics dat wij per dag doen en dan kom je vanzelf aan 100+ posts per dag.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt omdat t stiekem een sc is en dan gaat t hard met de posts
Ohquote:Op maandag 9 februari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het hebben van vrienden en relaties dat soort dingen.
Ik heb ook geen leven. Dus misschien moet je ergens anders gaan zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb geen leven, mag ik er een lenen/huren/kopen van iemand?
Met iemand anders wel. Met jezelf niet.quote:
jij kan dus schilderen, moet je toch maar op de verjaardag komen en cue een mooie schildering cadeau geven!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zo heb ik in m'n vorige woning een lelijke barst weggewerkt
Heb d'r een mooie draak overheen getekent en opgevuld.. Weg barst
Met jezelf dat noemt men verveling?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met iemand anders wel. Met jezelf niet.
je mag de mijne nu wel even hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb geen leven, mag ik er een lenen/huren/kopen van iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt stom want ik zie jou nergens!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je gezien in msn, zal je een dezer dagen wel even aanspreken.
Dat is inderdaad een goed cadeau.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kan dus schilderen, moet je toch maar op de verjaardag komen en cue een mooie schildering cadeau geven!
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je mag de mijne nu wel even hebbenBeterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat masturberen geen seks was.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met jezelf dat noemt men verveling?
[..]
je mag de mijne nu wel even hebbenBeterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Griep?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vervelend.quote:
te laatquote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Duimpje!! niet ziek wordenuh.. ziek zijn
Werk jij nu bij de Ikea in de buurt of zo?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Pauze van mn werk. Toch handig, 1 km vanaf je werk wonen.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk inquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
te laat
ach ik denk maar zo, beter nu dan komend weekend
en tegenover mn jongetje gaat t nog goed met mij, dus mag niet klagen.
oh gezellig weer een plekje wegquote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in![]()
En kreeg vandaag bericht dat een vriendin uit Antwerpen ook komt
Het is seks met jezelf.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat masturberen geen seks was.
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in![]()
En kreeg vandaag bericht dat een vriendin uit Antwerpen ook komt
Soloseks is ook seks.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is seks met jezelf.Maar idd, bij seks denk ik ook eerder aan twee personen (of meer).
Kroel de katten even.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Pauze van mn werk. Toch handig, 1 km vanaf je werk wonen.
Hey MNR.quote:
Nu komen er uhm effe tellen... 9quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
Vast wel gewoon bij elkaar op schoot gaan zitten. Wie weet wordt het dan nog gezellig.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu komen er uhm effe tellen... 9![]()
![]()
En nog 3 mensen die heel mischien komen..
Shit!! dat past nooitaaah dat moet wel lukken
Met 20 personen is wel erg veel.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Sex is sex
Ik bedoel met jezelf, met 2 of met 20
Het blijft sex
Ik ga zo risotto eten. En om half vier richting mijn werk. En dan tot half twaalf werken.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Howl het volgende:
Hmm, een leven, wat was dat ook al weer? Ik heb in ieder geval lekker geluncht. Uitsmijter en salade. En nog gewandeld. Nu kan ik er weer tegen op het werk.
Hihiquote:
Nee, dat niet. Er stond nog maar 1 desktop vrij (ik heb geen laptop) en als ik daar ging zitten zou het wel erg opvallen dat ik dat express deed om bij hem uit de buurt te zijn. De eerste helft van de morgen is erg stil verlopen. En nu zit ik lekker hard te studeren voor een cursusquote:Op maandag 9 februari 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je al naar een andere plek verhuisd?
Lieverd, het is seks ipv sexquote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Sex is sex
Ik bedoel met jezelf, met 2 of met 20
Het blijft sex
Maar wat is masturberen dan volgens jou?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Duimelot het volgende:
sex: gemeenschap hebben
(kan dus niet alleen)
Bij het station in de buurt.quote:Op maandag 9 februari 2009 @ 12:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Werk jij nu bij de Ikea in de buurt of zo?
Laptop? Mobiel?quote:
jezelf bevredigenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat is masturberen dan volgens jou?
En dat is geen seks dus volgens jou.quote:
als je als definitie gemeenschap hebben neemt dan wordt t lastig jaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is geen seks dus volgens jou.
Oke dat klinkt al een stuk beter. Ik was even bang dat ik geen seks had.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Duimelot het volgende:
seKs: 1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen
2 geslacht
dan kan masturbatie weer wel
Zie post beneden.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je als definitie gemeenschap hebben neemt dan wordt t lastig ja
maar als het handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding betekend dan kan t wel
Heel goedquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Duimelot het volgende:
seKs: 1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen
2 geslacht
dan kan masturbatie weer wel
Pauze. Ben even thuis. Wasje doen, stofzuigen. En nu ga ik weer naar mn werk. Tot ooit.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:
Werksequote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Pauze. Ben even thuis. Wasje doen, stofzuigen. En nu ga ik weer naar mn werk. Tot ooit.
De definitie van seks? Ik krijg opeens flashbacks naar Bill Clinton ("I did not have sex with that woman").quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
En dat is geen seks dus volgens jou.
zei hij nietquote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Howl het volgende:
[..]
De definitie van seks? Ik krijg opeens flashbacks naar Bill Clinton ("I did not have sex with that woman").
Lieverd?quote:
Ontopic:quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Howl het volgende:
[..]
De definitie van seks? Ik krijg opeens flashbacks naar Bill Clinton ("I did not have sex with that woman").
Doeiquote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Ludootje het volgende:
Ik ga weer verder met school. Tot later allemaal![]()
Ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zei hij niet
I did not have sexual relations with that woman....
Niet de eerste keer toch? Zou je niet wat tijd steken in het opbouwen van een relatie met je collega's. Voor ze je als zonderling gaan beschouwen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Q. het volgende:
Pauze. Ben even thuis. Wasje doen, stofzuigen. En nu ga ik weer naar mn werk. Tot ooit.
Wat doet Monica tegenwoordig?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren wel. Maar het is alweer zo lang geleden.
Dat zal toch wel meevallen. Als je de rest van de tijd wel met je collega's om gaat zal het wel meevallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste keer toch? Zou je niet wat tijd steken in het opbouwen van een relatie met je collega's. Voor ze je als zonderling gaan beschouwen.
In de pauze neem je mijns inziens net even wat meer tijd om een normaal gesprek aan te knopen dan tijdens werktijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zal toch wel meevallen. Als je de rest van de tijd wel met je collega's om gaat zal het wel meevallen.
Daar heb je inderdaad een punt. Maar zo zonderling is Q toch niet? Ik ken hem niet echt goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de pauze neem je mijns inziens net even wat meer tijd om een normaal gesprek aan te knopen dan tijdens werktijd.
is ook van het bedrijf/werk afhankelijk natuurlijk....quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de pauze neem je mijns inziens net even wat meer tijd om een normaal gesprek aan te knopen dan tijdens werktijd.
Inhoudelijk zal ik er niet op ingaan wat hij wèl doet, maar het is geen lopende band werk of het betere 'verstand op nul' werk. Op basis daarvan denk ik dus van niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef rival het volgende:
is ook van het bedrijf/werk afhankelijk natuurlijk....
Dat klopt wel. Maar als jij altijd in de pauzes naar huis gaat dan wordt dat als vreemd gezien door andere die dat niet doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
is ook van het bedrijf/werk afhankelijk natuurlijk....
Dat woord moet je niet letterlijk op inzoomen natuurlijk. Ik vroeg mij alleen af waarom hij niet met z'n collega's gaan lunchen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
Daar heb je inderdaad een punt. Maar zo zonderling is Q toch niet? Ik ken hem niet echt goed.
[..]
je mag de mijne nu wel even hebbenOke, goed plan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit een punt in...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar als jij altijd in de pauzes naar huis gaat dan wordt dat als vreemd gezien door andere die dat niet doen.
Fok lag er weer half uit.. DAarnaat ben ik m'n kamer aan het opruimen.. En moest met m'n ma bespreken wanneer ze voor m'n verjaardag langkomt (nu staat t op dinsdag en dan gaan ze koken voor mequote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Wat rustig hier!Doet iedereen ineens of 'ie een leven heeft?
ik wasquote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
oh dan deden we net t zelfdequote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
En voor het eerst dat ik merk dat m'n vloer, als ik sokken aan heb, best glad kan zijn.. ging zowat onderuit![]()
Lunchtijdquote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke, goed plan!!misschien geen super leven maar tis een leven en ik kan er zelf van maken wat ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat zei ik ook al tegen mijn leidinggevende...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien geen super leven maar tis een leven en ik kan er zelf van maken wat ik wilKan je heel de dag chickies versieren op de motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ho ff..quote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kan dus schilderen, moet je toch maar op de verjaardag komen en cue een mooie schildering cadeau geven!
waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan je heel de dag chickies versieren op de motor
Ik heb er niks van gemerkt! Opruimenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok lag er weer half uit.. DAarnaat ben ik m'n kamer aan het opruimen.. En moest met m'n ma bespreken wanneer ze voor m'n verjaardag langkomt (nu staat t op dinsdag en dan gaan ze koken voor me)
Tussen 12 en 1 lijkt me? Nou oké met uitloop..quote:
Hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al tegen mijn leidinggevende...
laat me met rust straks gaan de mensen nog denken dat ik doe alsof ik iets te doen heb
Iel, bah! Sterkte! Tja.. Ik moet ook werken..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wasruimen
![]()
tis hier wel rustig ja, heb ik zo weinig terug te lezen![]()
Pinky: "Gee Brain, what do you want to do tonight?"quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben bezig met mijn masterplan wereldveroveren voor groene eenden te schrijven, en tot nu toe heb ik al een titel "Wereldveroveren voor groene eenden, een meesterlijk plan".
Pinky and the Brain.. geweldig!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pinky: "Gee Brain, what do you want to do tonight?"
The Brain: "The same thing we do every night, Pinky—try to take over the world."
[ afbeelding ]
quote:
Dan is die van jou logischerquote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan deden we net t zelfdealleen ik over natte vloer
't Topic gaat een heel stuk langzamer als de afgelopen dagen iddquote:Op maandag 9 februari 2009 14:32 schreef MNR het volgende:
Aan de snelheid van het topic te merken kan ik TT beamen met 'ja'
En ik voel me nog een beetje onwennig, maar aan de andere kant ben ik best trots op mezelf. Denk dat ik het aan het einde van deze week aan een ander tafelblok zit.
ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
The Brain: "The same thing we do every night, Pinky—try to take over the world."
[ afbeelding ]
Ow en rival.. ik heb uit kunnen gummenquote:
NARF!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In krimpenquote:
geen vieze vlekken?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow en rival.. ik heb uit kunnen gummen
Zou ik danquote:
Fok! deed weer raar. Danny doe er iets aan. En heb ik gegeten en ik ga zo werken.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom zou je geen leven hebben? Er wordt altijd zo'n ophef gemaakt dat je een leven moet hebben! Maar als je alleen gelukkig bent, dan is het toch prima? Ik bezwijk zo nu en dan onder de sociale druk van "een leven moeten hebben" maar ik heb er meer dan genoeg van. Ken genoeg mensen die het zielig vinden dat ik soms een hele zaterdagavond alleen op de bank zit of dat ik in het weekend niet naar buiten kom. Lekker belangrijk! Ik doe waar ik zin in heb en als dat een weekend op de bank hangen is, dan is dat het maar. Ik vermaak me des te meer als ik een weekend buiten kom, losgelaten word. Als ík gelukkig ben, dan is het toch het belangrijkste.quote:
Misschien moet je een bondgenoot zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:15 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben bezig met mijn masterplan wereldveroveren voor groene eenden te schrijven, en tot nu toe heb ik al een titel "Wereldveroveren voor groene eenden, een meesterlijk plan".
Met één post? Beetje last van grootheidswaanzin?quote:
En gelijk heb jequote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen leven hebben? Er wordt altijd zo'n ophef gemaakt dat je een leven moet hebben! Maar als je alleen gelukkig bent, dan is het toch prima? Ik bezwijk zo nu en dan onder de sociale druk van "een leven moeten hebben" maar ik heb er meer dan genoeg van. Ken genoeg mensen die het zielig vinden dat ik soms een hele zaterdagavond alleen op de bank zit of dat ik in het weekend niet naar buiten kom. Lekker belangrijk! Ik doe waar ik zin in heb en als dat een weekend op de bank hangen is, dan is dat het maar. Ik vermaak me des te meer als ik een weekend buiten kom, losgelaten word. Als ík gelukkig ben, dan is het toch het belangrijkste.
Zo even mijn geblaat over het gezeik van een leven moeten hebben, bah!
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen leven hebben? Er wordt altijd zo'n ophef gemaakt dat je een leven moet hebben! Maar als je alleen gelukkig bent, dan is het toch prima? Ik bezwijk zo nu en dan onder de sociale druk van "een leven moeten hebben" maar ik heb er meer dan genoeg van. Ken genoeg mensen die het zielig vinden dat ik soms een hele zaterdagavond alleen op de bank zit of dat ik in het weekend niet naar buiten kom. Lekker belangrijk! Ik doe waar ik zin in heb en als dat een weekend op de bank hangen is, dan is dat het maar. Ik vermaak me des te meer als ik een weekend buiten kom, losgelaten word. Als ík gelukkig ben, dan is het toch het belangrijkste.
ik zit ook weleens op zaterdagavond gewoon thuis... te gamen of tv te kijken ofzo... lekker relaxed...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
Precies!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
En gelijk heb jeJe hebt toch een leven als je d'r zelf tevreden mee bent? Beetje achterlijk als je dingen gaat doen omdat anderen 't zouden verwachten
quote:
Sneller, sneller. Deze moet nog vol voor dat ik ga werken.quote:
Goedzo! En als zij d'r niet blij mee zijn, moeten ze d'r gewoon niet naar vragen!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Ik voel me soms vervelend als ik tegen mensen zeg dat ik niks gedaan heb het weekend. Altijd die kutopmerkingen, aahhh in de bloei van je leven en thuiszitten. En: vrijgezel en thuiszitten, dat kan toch niet. Ik begon me er ongemakkelijk door te voelen en wilde verhalen te verzinnen om te doen alsof ik zo'n tof leven had. Maar dat doe ik niet meer. Ik héb een tof leven, ook als ik op de bank zit.
Natuurlijk is het belangrijkste dat je gelukkig bent en dat je doet waar je zin in hebt.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, leuk is anders, maar ik heb het ook niet elke week. Ik bedoel meer te zeggen dat ik weiger mij wijs te laten maken dat ik geen leven heb als ik op de bank zit. Ik vermaak me prima.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit ook weleens op zaterdagavond gewoon thuis... te gamen of tv te kijken ofzo... lekker relaxed...
maar als je dat nou week in / week uit hebt... ja dan begint het toch wel saai te worden?
Ik zit wel eens het hele weekend inclusief maandag of vrijdag heel de dag thuis. Beetje te computeren en tv te kijken. En andere weekenden ben ik juist weer altijd weg. Of soms een dag weg en dan de volgende dag niks doen. Ik wissel het een beetje af.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit ook weleens op zaterdagavond gewoon thuis... te gamen of tv te kijken ofzo... lekker relaxed...
maar als je dat nou week in / week uit hebt... ja dan begint het toch wel saai te worden?
ja daarom ben je vrijgezel. ga lekker naar de kroeg.. mensen ontmoeten..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
En: vrijgezel en thuiszitten, dat kan toch niet. Ik begon me er ongemakkelijk door te voelen en wilde verhalen te verzinnen om te doen alsof ik zo'n tof leven had. Maar dat doe ik niet meer. Ik héb een tof leven, ook als ik op de bank zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan best irritant zijn ja. Maar gewoon lekker (blijven) doen waar je zelf zin in hebt.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik voel me soms vervelend als ik tegen mensen zeg dat ik niks gedaan heb het weekend. Altijd die kutopmerkingen, aahhh in de bloei van je leven en thuiszitten. En: vrijgezel en thuiszitten, dat kan toch niet. Ik begon me er ongemakkelijk door te voelen en wilde verhalen te verzinnen om te doen alsof ik zo'n tof leven had. Maar dat doe ik niet meer. Ik héb een tof leven, ook als ik op de bank zit.
Ik heb gewoon behoeft aan rust. En als mensen dat niet begrijpen jammer dan. Werken en het dagelijks leven kost mij al genoeg energie. Dus ieder weekend volplannen met dingen dat gaat gewoon niet. Daar heb ik gewoon energie niet voor.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Maar dan kom ik weer in de top 10.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
Sneller, sneller. Deze moet nog vol voor dat ik ga werken.
Ik heb ook niet al teveel vrienden, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Vriendschappen worden steeds dierbaarder, dus diegene die ik heb, koester ik. Ik ben altijd in voor het ontmoeten van nieuwe mensen, ik heb er al zat ontmoet via diverse fora. Daar ook wel (al dan niet) oppervlakkige vriendschappen aan over gehouden. Niets voor jou?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het belangrijkste dat je gelukkig bent en dat je doet waar je zin in hebt.
Maar ik doe niet datgene wat ik eigenlijk zou willen doen en zit meer thuis dan ik zou willen. Simpel gezegt door een gebrek aan vrienden.
Je hebt ons toch als je Fok!vrienden en vriendinnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het belangrijkste dat je gelukkig bent en dat je doet waar je zin in hebt.
Maar ik doe niet datgene wat ik eigenlijk zou willen doen en zit meer thuis dan ik zou willen. Simpel gezegt door een gebrek aan vrienden.
Oke dan niet. Ik ga om half vier weg dus het zal wel loslopen met die top 10 positie.quote:
Ik post al, ik post al.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
Oke dan niet. Ik ga om half vier weg dus het zal wel loslopen met die top 10 positie.
Dat klinkt als een goed idee. Misschien moet ik hier op Fok! vrienden proberen te maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet al teveel vrienden, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Vriendschappen worden steeds dierbaarder, dus diegene die ik heb, koester ik. Ik ben altijd in voor het ontmoeten van nieuwe mensen, ik heb er al zat ontmoet via diverse fora. Daar ook wel (al dan niet) oppervlakkige vriendschappen aan over gehouden. Niets voor jou?
half 4 al.. en ik maar denken dat ik er altijd vroeg vandoor benquote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet. Ik ga om half vier weg dus het zal wel loslopen met die top 10 positie.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
ja daarom ben je vrijgezel. ga lekker naar de kroeg.. mensen ontmoeten..Nee, vrijgezel zijn is een bewuste keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Mensen van bv Fok meet ik ook en is ook vaak gezellig. Maar ik heb geen vrienden hier in de stad zelf waar ik gezellig mee een avondje kan stappen. En alleen uitgaan is ook niks voor mij. Of waar ik gewoon mee een filmpje op de bank kan kijken of effe een hapje mee kan eten.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook niet al teveel vrienden, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Vriendschappen worden steeds dierbaarder, dus diegene die ik heb, koester ik. Ik ben altijd in voor het ontmoeten van nieuwe mensen, ik heb er al zat ontmoet via diverse fora. Daar ook wel (al dan niet) oppervlakkige vriendschappen aan over gehouden. Niets voor jou?
We zijn er ook al bijna. We zijn al over de helft.quote:
Het moet niet geforceerd gaan natuurlijk..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed idee. Misschien moet ik hier op Fok! vrienden proberen te maken.
edit
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:55 schreef rival het volgende:
soms wil ik niet eens iets doen.... bellen mensen met plannen, stappen. feestjes.. you name it..
en dan wil ik gewoon lui op de bank hangen
Om half 4 ga ik naar mijn werk toe. Ik moet nog beginnen met werken. Ik werk van 4 tot half twaalf.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
half 4 al.. en ik maar denken dat ik er altijd vroeg vandoor ben
Nee dat werkt toch niet. Ik ga binnenkort naar een Fok!meet toe dus wie weet.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het moet niet geforceerd gaan natuurlijk..
Waar woon je? Logisch hoor dat je niet alleen naar de kroeg gaat. Dan kun je dus contact houden met die mensen en later nog een keer afspreken?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mensen van bv Fok meet ik ook en is ook vaak gezellig. Maar ik heb geen vrienden hier in de stad zelf waar ik gezellig mee een avondje kan stappen. En alleen uitgaan is ook niks voor mij. Of waar ik gewoon mee een filmpje op de bank kan kijken of effe een hapje mee kan eten.
Van ONZ ofzo?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
Nee dat werkt toch niet. Ik ga binnenkort naar een Fok!meet toe dus wie weet.
Woon in Enschede.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:02 schreef Nouk84 het volgende:
Waar woon je? Logisch hoor dat je niet alleen naar de kroeg gaat. Dan kun je dus contact houden met die mensen en later nog een keer afspreken?
Ja, die.quote:
Zelfde met Noord-Holland...quote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon in Enschede.
Met de fok mensen bedoel je? Ja dat doe ik ook wel eens. Ze zitten alleen altijd net aan de andere kant van NL
Dat doe ik zeker!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan best irritant zijn ja. Maar gewoon lekker (blijven) doen waar je zelf zin in hebt.
Er wonen vast wel leuke Fok!kers of Fok!sters in de buurt van Enschede. Geen leuke klasgenoten of collega's?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon in Enschede.
Met de fok mensen bedoel je? Ja dat doe ik ook wel eens. Ze zitten alleen altijd net aan de andere kant van NL
Tja wat dat betreft heb ik echt mazzel met mijn auto en altijd zin om te rijden. Ik stap zo in de auto ergens naartoe.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Woon in Enschede.
gelukkig, doe ik et toch beterquote:Op maandag 9 februari 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om half 4 ga ik naar mijn werk toe. Ik moet nog beginnen met werken. Ik werk van 4 tot half twaalf.
Klasgenoten heb ik niet meer. Wel leuke collega's, maar wordt zelden buiten werk afgesproken.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er wonen vast wel leuke Fok!kers of Fok!sters in de buurt van Enschede. Geen leuke klasgenoten of collega's?
Dat scheelt een hoop jaquote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft heb ik echt mazzel met mijn auto en altijd zin om te rijden. Ik stap zo in de auto ergens naartoe.
Maar jij woont ook redelijk in het midden van Nederland. Dus alles is ongeveer even ver rijden.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft heb ik echt mazzel met mijn auto en altijd zin om te rijden. Ik stap zo in de auto ergens naartoe.
niks zo lekker als (mits het avond oid is, rustig op de weg) het landje door in de autoquote:Op maandag 9 februari 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
auto en altijd zin om te rijden. Ik stap zo in de auto ergens naartoe.
Het is ook maar tijdelijk. Deze tijden zijn funest voor je slaapritme.quote:
slaap je normaal al voor 12 dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook maar tijdelijk. Deze tijden zijn funest voor je slaapritme.
Een van mijn weinige vrienden die ik heb is een ex-collega. En dit jaar ga ik weer op vakantie met een andere ex-collega.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klasgenoten heb ik niet meer. Wel leuke collega's, maar wordt zelden buiten werk afgesproken.
Als ik in dagdienst werk en om 8 uur moet beginnen ga ik slapen voor 11 uur. Ik heb 8 uur slaap nodig anders word ik moe en trek het niet meer. Dus ja ik ga normaal voor 12 uur slapen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
slaap je normaal al voor 12 dan?
ik deed nachtdiensten van 8 tot 8, dat was pas een ramp
Nee, niet echtquote:Op maandag 9 februari 2009 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
dan zit je bij mij in de buurt.....
of je daar vrolijk van wordt
Voor je sociale leven ook, altijd werken als je vrienden, familie, kennissen, etc. vrij zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
Het is ook maar tijdelijk. Deze tijden zijn funest voor je slaapritme.
Ik ken het, en heb er mee leren leven enigzins.. Ik spreek zo af en toe wat af met wat mensen van div. fora (ik heb er niet voor niets een paar hequote:Op maandag 9 februari 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klasgenoten heb ik niet meer. Wel leuke collega's, maar wordt zelden buiten werk afgesproken.
Daarom wil ik ook liever niet in ploegendienst draaien. Maar in de branche waarin ik zit ontkom je daar bijna niet aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor je sociale leven ook, altijd werken als je vrienden, familie, kennissen, etc. vrij zijn.
Gezelligquote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef MNR het volgende:
Muhaha, mijn afleiding heeft zich zojuist voorgedaan. U vraagt, wij draaien. Heb een afspraakje
(met mijn ex van tig jaar terug). Er is verder niets, maar altijd leuk om weer wat af te spreken en een datetje te hebben
Klopt..quote:Op maandag 9 februari 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar jij woont ook redelijk in het midden van Nederland. Dus alles is ongeveer even ver rijden.
Mmmmm inderdaad..quote:Op maandag 9 februari 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
niks zo lekker als (mits het avond oid is, rustig op de weg) het landje door in de auto
Naar concerten kun je idd nog eens alleen gaan. Ik ga bv veel naar cabaret toe, en ga ik ook gewoon alleen heen. Puur omdat ik het ander moet missen alleen omdat er niemand mee wil.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
Een van mijn weinige vrienden die ik heb is een ex-collega. En dit jaar ga ik weer op vakantie met een andere ex-collega.
Maar dat lijkt me lastig zoiets. Ik zelf vind het niet erg om alleen naar een concert toe te gaan.
Altijd leuk, toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef MNR het volgende:
Muhaha, mijn afleiding heeft zich zojuist voorgedaan. U vraagt, wij draaien. Heb een afspraakje
(met mijn ex van tig jaar terug). Er is verder niets, maar altijd leuk om weer wat af te spreken en een datetje te hebben
Werk ze Tijn.quote:
leuk! en een ex, wie weet dat die vonk wel weer overvliegt gheghequote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef MNR het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:
ben ik weer ffies, heb ik nog wat gemist?
Nicequote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik ken het, en heb er mee leren leven enigzins.. Ik spreek zo af en toe wat af met wat mensen van div. fora (ik heb er niet voor niets een paar he) en voor de rest.. tja.. Ik kan me prima vermaken thuis met wat films, of ik ga gewoon een stad in en fotografer wat. Of ik ga midden in de nacht bier brengen naar Rotterdam, of weet ik veel wat.
Tuurlijk zou ik meer lol hebben als ik nog meer vrienden had, maar van die geforceerde gezelligheid heb ik ook mijn buik vol. Vriendengroep uit mijn oude woonplaats voor ik naar Servie vertrok zien mij ook niet meer staan op een paar na. Met die paar heb ik dan ook nog regelmatig contact en de rest kan de bomem in. Leven gaat verder, en sommige mensen kijken wel verder dan het stadje waar ze opgegroeid zijn..
Ik zie wel wat er allemaal op mijn pad komt, voorlopig gaat het lekker en het kan alleen nog maar beter gaan
volgens mij
Altijd leuk inderdaad. Aandacht is altijd prettig voer voor het ego.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:16 schreef MNR het volgende:
wilde ik er net over beginnenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice
Geforceerde gezelligheid is idd niks. Want dan beleef je er ook geen lol aan. Ik had dat eerder ook, zaterdags filmpje kijken. Maar op een gegeven moment was het niet echt meer echt contact met de mensen, het liep dood. Kan ik daar wel elke week gaan zitten, maar dan heb je nog niks.
Ik heb er opzich ook wel mee leren leven, want vrienden kan je niet toveren. Maar dat betekend niet dat ik het erg jammer vind. Ik weet ook hoe het anders kan en hoeveel lol ik dan kan hebben.
Achja genoeg erover gelult..
Jaquote:
Idd, heb hem nu zeker ruim 6, 7 jaar niet gezien (weet het niet precies meer). Ben benieuwd hoe het nu met hem gaat jaquote:
Haha.. barst maar los hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik er net over beginnen
maar dan houd ik mn mond wel
Ghehe, ik schat in van niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leuk! en een ex, wie weet dat die vonk wel weer overvliegt gheghe
beetje afleiding kan geen kwaad!
Dat is jammer. Andere vrienden zoeken die wel van caberet houden.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Naar concerten kun je idd nog eens alleen gaan. Ik ga bv veel naar cabaret toe, en ga ik ook gewoon alleen heen. Puur omdat ik het ander moet missen alleen omdat er niemand mee wil.
QFT!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Geforceerde gezelligheid is idd niks.
Hopen dat die klik er nu nog steeds is danquote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef MNR het volgende:
Idd, heb hem nu zeker ruim 6, 7 jaar niet gezien (weet het niet precies meer). Ben benieuwd hoe het nu met hem gaat jaToch leuk om weer zo'n vertrouwd persoon tegen te komen. Kon ook altijd zo goed met hem praten, echt heerlijk
Dat bedoel ikquote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd leuk inderdaad. Aandacht is altijd prettig voer voor het ego.
Ik verwacht wel dat we nog steeds een klik hebben. Ik verwacht ook dat er geen vonk overspringt. Het is voor mij gewoon een leuke afspraakjequote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hopen dat die klik er nu nog steeds is danEen gezellig avondje wordt het vast wel
Geforceerde gezellligheid....quote:Op maandag 9 februari 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice
Geforceerde gezelligheid is idd niks. Want dan beleef je er ook geen lol aan. Ik had dat eerder ook, zaterdags filmpje kijken. Maar op een gegeven moment was het niet echt meer echt contact met de mensen, het liep dood. Kan ik daar wel elke week gaan zitten, maar dan heb je nog niks.
Ik heb er opzich ook wel mee leren leven, want vrienden kan je niet toveren. Maar dat betekend niet dat ik het erg jammer vind. Ik weet ook hoe het anders kan en hoeveel lol ik dan kan hebben.
Achja genoeg erover gelult..
Kan inderdaad heel leuk zijn na zo'n tijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:24 schreef MNR het volgende:
Idd, heb hem nu zeker ruim 6, 7 jaar niet gezien (weet het niet precies meer). Ben benieuwd hoe het nu met hem gaat jaToch leuk om weer zo'n vertrouwd persoon tegen te komen. Kon ook altijd zo goed met hem praten, echt heerlijk
Maar had jij nu een blauwtje gelopen?
Waar staat dat voor?quote:
MLI.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:25 schreef MLI het volgende:
Iemand anders nog rellen veroorzaakt onlangs?
mijn situatie is gewoon weer anders doordat ik niet altijd zomaar weg kan ivm de kids.quote:
Maar het is niet makkelijk er iets aan te veranderen. Veel mensen zitten vastgeroest in een vaste vriendenkring en "zoeken" geen nieuwe vrienden, die zeggen het druk genoeg te hebben met hun eigen vrienden. Je komt er niet zomaar tussen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geforceerde gezellligheid....
Ik denk dat als je een normaal sociaal persoon bent, je sowieso niet zonder vrienden hoeft te zitten. Ik lees in R&P ook zo vaak over mensen die over een tekort klagen, maar doe er dan wat aan denk ik dan.
Iedereen wil toch vrienden...
Dat lees ik vaak. Mensen die denken dat anderen wat van hun leven denken. Nou dan kan ik je vertellen, anderen zijn vaak een stuk minder vaak mensen anderen bezig dan diegene denken. Of dat egoïsme is, weet ik niet, maar ik weet wel dat er vaak gedacht wordt dat mensen denken dat anderen er wat van denken, maar dat dat 9 van 10 x niet zo is.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn situatie is gewoon weer anders doordat ik niet altijd zomaar weg kan ivm de kids.
maar ik zeur soms wel eens over te weinig vrienden in mijn leven, maar als er een ptentiele vriendschap zich voordoet merk ik dat ik er soms ook erg laks mee omga.
Vriendschap moet je vooral in t begin wel tijd aan besteden en soms vind ik dan in mn eentje zitten belangrijker hahaha.
tis dus een beetje dubbel allemaal.
voor mij is het ook meer een gevoel wat anderen wel niet denken van mijn kleine (maar wel fijne) sociale wereldje, dan dat ik er zelf mee zit.
Als je op een feestje niet veel mensen hebt om uit te nodigen bijvoorbeeld dan 'voelt' dat zielig, maar verder ben ik eigenlijk best tevree met hoe de dingen gaan.
helaas gister vernomen dat de relatie van heel goede vrienden van me op springen staat (hing al langer in de lucht) en dat is wel beetje kut, maar tis nog niet verloren, we zullen zien of het nog goed gaat komen!
Je raakt er ook aan gewend als het rustiger wordt aan sociale contacten, dan ga je je leven anders indelen en dan is het soms lastig om ja rustige avondje 'op te offeren' voor een sociale avond. Al is het soms wel nodig en vaak achteraf ook erg gezellig.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
mijn situatie is gewoon weer anders doordat ik niet altijd zomaar weg kan ivm de kids.
maar ik zeur soms wel eens over te weinig vrienden in mijn leven, maar als er een ptentiele vriendschap zich voordoet merk ik dat ik er soms ook erg laks mee omga.
Vriendschap moet je vooral in t begin wel tijd aan besteden en soms vind ik dan in mn eentje zitten belangrijker hahaha.
tis dus een beetje dubbel allemaal.
voor mij is het ook meer een gevoel wat anderen wel niet denken van mijn kleine (maar wel fijne) sociale wereldje, dan dat ik er zelf mee zit.
Als je op een feestje niet veel mensen hebt om uit te nodigen bijvoorbeeld dan 'voelt' dat zielig, maar verder ben ik eigenlijk best tevree met hoe de dingen gaan.
helaas gister vernomen dat de relatie van heel goede vrienden van me op springen staat (hing al langer in de lucht) en dat is wel beetje kut, maar tis nog niet verloren, we zullen zien of het nog goed gaat komen!
Dat dus!!quote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het is niet makkelijk er iets aan te veranderen. Veel mensen zitten vastgeroest in een vaste vriendenkring en "zoeken" geen nieuwe vrienden, die zeggen het druk genoeg te hebben met hun eigen vrienden. Je komt er niet zomaar tussen.
Daarbij is geforceerde gezelligheid echt waardeloos, maar helaas hebben mensen die denken vrienden te moeten zoeken toch last van die druk waardoor het contact niet echt soepel verloopt. Het idee dat je vrienden moet maken naast je neerleggen helpt, maar dat is niet makkelijk.
ja had ik vorige week nog, een vriendin kwam savonds langs en eigenlijk had ik liever achter de pc gehangen wahahaha beetje triestquote:Op maandag 9 februari 2009 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je raakt er ook aan gewend als het rustiger wordt aan sociale contacten, dan ga je je leven anders indelen en dan is het soms lastig om ja rustige avondje 'op te offeren' voor een sociale avond. Al is het soms wel nodig en vaak achteraf ook erg gezellig.
Maar zoals je zelf zegt, het gaat erom hoe erg je er zelf mee zit. Dat anderen er anders tegenaan kijken omdat zij wel altijd weg zijn en dat leuk vinden dat is hun zaak![]()
Ow dat is niet zo'n goed nieuws. Hopen dat het toch een beetje goed komt of in iedergeval geen ruzie en dergelijke.
Hiquote:
ben midden in de zomer jarig en ik weet al niet beter dan dat iedereen met vakantie is op mijn feestje. Tuurlijk is het kut als er niemand is om je verjaardag te vieren, maar ach het went ook. Vond het vroeger toen ik klein was vervelender dan nu.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef Duimelot het volgende:
ja had ik vorige week nog, een vriendin kwam savonds langs en eigenlijk had ik liever achter de pc gehangen wahahaha beetje triest(ben dan wel verliefd dat speelt ook mee
)
ik heb ook tijden gehad dat ik het zo druk had qua sociaal leven dat het ook niet leuk emer was, elke avond was ik bezig en ieder weekend zat vol, kan niet zeggen dat ik toen zo heppie er mee was, was soms blij als ik thuis was of iedereen weg en ik mijn eigen ding kon doen.
Mooie middenweg zou fijn zijn
(en eigenlijk heb ik die ook wel)
vrienden hebben geen ruzie, ze zijn al lang bij elkaar en zij twijfeld enorm over haar gevoel voor hem.
Het eerste ben ik het niet mee eens. Bijvoorbeeld met uitgaan leer ik veel nieuwe mensen kennen. Ik denk ook juist dat het NIET nodig is om er veel tijd in te steken. Het groeit vanzelf wel. Ook op werk of op sportschool leer ik veel mensen kennen. Ga je er een keer mee sappen, kom je een keer over de vloer en ontstaat er een vriendschap.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het is niet makkelijk er iets aan te veranderen. Veel mensen zitten vastgeroest in een vaste vriendenkring en "zoeken" geen nieuwe vrienden, die zeggen het druk genoeg te hebben met hun eigen vrienden. Je komt er niet zomaar tussen.
Daarbij is geforceerde gezelligheid echt waardeloos, maar helaas hebben mensen die denken vrienden te moeten zoeken toch last van die druk waardoor het contact niet echt soepel verloopt. Het idee dat je vrienden moet maken naast je neerleggen helpt, maar dat is niet makkelijk.
Maar dan komt het omdat ze er dan niet zijn. Dat is iets anders dan dat je het niet viert omdat je niemand hebt om uit te nodigenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ben midden in de zomer jarig en ik weet al niet beter dan dat iedereen met vakantie is op mijn feestje. Tuurlijk is het kut als er niemand is om je verjaardag te vieren, maar ach het went ook. Vond het vroeger toen ik klein was vervelender dan nu.
Jezelf uitnodigen wordt altijd als een misdaad ervaren, maar waarom? Sommige mensen zullen je ook niet uitnodigen omdat ze denken dat jij je niet op je gemak voelt bij allemaal vreemden, of ze zijn bang jou de hele avond te moeten vermaken. Ik snap dat nooit zo goed. Ik kan mezelf prima vermaken in een kroeg, met veel vreemden. Ik kijk mijn ogen uit, maak overal een praatje en heb gewoon lol met onbekenden. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd iemand wil hebben om op terug te vallen.. Dus alleen naar de kroeg doe ik niet..quote:Op maandag 9 februari 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus!!
Voorbeeld: ik heb een erg gezellige collega. Laatst toen ook mee een hapje wezen eten. Het klikt goed tussen ons als vrienden. Maar als hij gaat stappen of voor een avondje gezellig met vrienden heeft ie zijn eigen vrienden en hij zal dan niet snel denken aan die collega waar het ook gezellig mee is.
ik vind het zelf niet zo vervelend, puur dat gevoel van wat zullen anderen dat triest vinden.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ben midden in de zomer jarig en ik weet al niet beter dan dat iedereen met vakantie is op mijn feestje. Tuurlijk is het kut als er niemand is om je verjaardag te vieren, maar ach het went ook. Vond het vroeger toen ik klein was vervelender dan nu.
Damn. Wat saai. Ik heb wel in ONZ nog wat stampij lopen maken maar dat geeft ook weinig voldoening.quote:
de een doet dat dus makkelijker dan de ander en jij doet t duidelijk makkelijkerquote:Op maandag 9 februari 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het eerste ben ik het niet mee eens. Bijvoorbeeld met uitgaan leer ik veel nieuwe mensen kennen. Ik denk ook juist dat het NIET nodig is om er veel tijd in te steken. Het groeit vanzelf wel. Ook op werk of op sportschool leer ik veel mensen kennen. Ga je er een keer mee sappen, kom je een keer over de vloer en ontstaat er een vriendschap.
Geforceerde gezelligheid ken ik gewoon niet. Als het niet fijn is dan moet je gewoon niet gaan.
Slet! Rellen? Kom maarquote:Op maandag 9 februari 2009 15:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Damn. Wat saai. Ik heb wel in ONZ nog wat stampij lopen maken maar dat geeft ook weinig voldoening.
True. Maar het is toch anders als je beide al een vriendengroep hebt, of dat één van de twee wél op zoek is naar vriendschap. Bij het eerste kan het sowieso relaxed gaan, want er is niets te verliezen. Bij het laatste, zal die ander zich toch anders gedragen, denk ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het eerste ben ik het niet mee eens. Bijvoorbeeld met uitgaan leer ik veel nieuwe mensen kennen. Ik denk ook juist dat het NIET nodig is om er veel tijd in te steken. Het groeit vanzelf wel. Ook op werk of op sportschool leer ik veel mensen kennen. Ga je er een keer mee sappen, kom je een keer over de vloer en ontstaat er een vriendschap.
Geforceerde gezelligheid ken ik gewoon niet. Als het niet fijn is dan moet je gewoon niet gaan.
dat wist ze al en is ze trots opquote:
Klopt, bij vrouwen gaat het vaak met voorzichtiger. Woorden worden gewogen en er hoeft maar een verkeerd woord te vallen en de dames hebben een mening gevormd.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik merk wel dat jongens (onderling maar ook met meisjes) veel makkelijker vriendschap sluiten
Bij vrouwen komt er een boel geblaaa bij kijken en zo
Ik bedoel met een vrouw ben je nog geen vrienden als je een keer een kop thee hebt gedronken
Als mannen met een andere man een pilsje hebben gedronken zit het al goed haha
Ik heb dan ook meer vrienden dan vriendinnen geloof ik
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, bij vrouwen gaat het vaak met voorzichtiger. Woorden worden gewogen en er hoeft maar een verkeerd woord te vallen en de dames hebben een mening gevormd.
Mannen kijken vrouwen, drinken een biertje, laten een boer, lachen daarom ét voila een vriendschap. Overdreven natuurlijk...
Was je nog geweest zaterdag?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:52 schreef Tegan het volgende:
Ach. Ik ben in de zomer jarig, en ik heb geen vrienden. Dus dat went ook. Meestal zijn mijn verjaardagen alleen dat een enkele vriend(in) of twee blijven eten. Ik heb al geen feest ervoor gegeven sinds groep 8 ofzo.
Ik denk dat het ermee te maken heeft of je het leven wel of niet snapt. Je gaat dood. Geniet ervan, stel je open.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True. Maar het is toch anders als je beide al een vriendengroep hebt, of dat één van de twee wél op zoek is naar vriendschap. Bij het eerste kan het sowieso relaxed gaan, want er is niets te verliezen. Bij het laatste, zal die ander zich toch anders gedragen, denk ik.
Ik ontmoet ook genoeg mensen hoor, maar sta niet gelijk de week erna met die mensen in de kroeg, dat zou weer geforceerd zijn. Dat groeit.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat wist ze al en is ze trots op![]()
eerder beetje sielug en triestNah, jij hebt mij nooit dwars gezeten of voorgelogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je er trouwens bij dat ik er trots op ben?
Ookal niet. Ik twijfel of als ik weer wat ga werken of school enzo, dat ik dan niet alle verplichtingen op mijn moeder afschuif, ookal is het mijn hond. Nu heb ik alle tijd van de wereld voor hem, maar straks niet meer... Maar ik ga wel kijken. Qua kosten kan ik het wel betalen (wel duur trouwensquote:
Ik was er ook in december, na een half jaar niet geweest te zijn. Was wel gezellig vond ik en goede muziek... Ik was er tijdens carnaval 2008, dat was rustig, dus daarna kan het me niet meer boeien als het rustig is haha. Ze controleren nu idd wel streng, maar daar lig ik niet wakker vanquote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm het was niet zo druk als nomaal
Maar de muziek was wel weer goed! (laatste keer dat ik was was in december en toen was het echt kut! kei vreemd)
En ik heb het idee dat er minder 16 jarige komen steeds dus dat is goed (ze controleren nu ook wel streng)
Al met al was het wel tof ja
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat het ermee te maken heeft of je het leven wel of niet snapt. Je gaat dood. Geniet ervan, stel je open.
Ja idd goed nadenken is altijd goedquote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ookal niet. Ik twijfel of als ik weer wat ga werken of school enzo, dat ik dan niet alle verplichtingen op mijn moeder afschuif, ookal is het mijn hond. Nu heb ik alle tijd van de wereld voor hem, maar straks niet meer... Maar ik ga wel kijken. Qua kosten kan ik het wel betalen (wel duur trouwens). Moet nog goed nadenken.
Nee het is alleen maar beter als ze streng controlerenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was er ook in december, na een half jaar niet geweest te zijn. Was wel gezellig vond ik en goede muziek... Ik was er tijdens carnaval 2008, dat was rustig, dus daarna kan het me niet meer boeien als het rustig is haha. Ze controleren nu idd wel streng, maar daar lig ik niet wakker van.
iets uit je vorige post waarin je duidelijk maakte dat t niet half fok maar wel een hele stad vol geneukt had alleen niet van fok (zoiets is geen quote), leek of er trots uit sprak, misschien verkeerd geinterpreteerd....quote:Op maandag 9 februari 2009 15:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Nah, jij hebt mij nooit dwars gezeten of voorgelogen.
Hoe kom je er trouwens bij dat ik er trots op ben?
Zoveel scheelt het de afgelopen jaren niet meer hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan komt het omdat ze er dan niet zijn. Dat is iets anders dan dat je het niet viert omdat je niemand hebt om uit te nodigen
Ja, maar jij bent sowieso niet bepaald slim met je interpretaties.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iets uit je vorige post waarin je duidelijk maakte dat t niet half fok maar wel een hele stad vol geneukt had alleen niet van fok (zoiets is geen quote), leek of er trots uit sprak, misschien verkeerd geinterpreteerd....
Doelde ook niet speciaal op iemand. Maar heb wel he idee da sommige mensen zichzelf erg beperken.quote:
Nee dit heb je zelfs letterlijk gezegd MLI. Niet liegen nuquote:Op maandag 9 februari 2009 16:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent sowieso niet bepaald slim met je interpretaties.
Volgens mij vroegen ze toen gewoon iedereen. Wat van mij best standaard mag worden. Ik ben trouwens ook wel voor alleen met ID alcohol enzo kunnen kopen, OOKAL ben je een bejaarde... Want momenteel is het gewoon altijd een gok, vragen of niet vragen?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het is alleen maar beter als ze streng controleren
Hoewel ik nooit iets bij heb en laatst vroeg ze zelfs mij om legitimatie
Mens ik ben kei oud!
Dat klopt, dat doen veel mensen helaas..quote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doelde ook niet speciaal op iemand. Maar heb wel he idee da sommige mensen zichzelf erg beperken.
Ik lieg niet. Maar het is wel haar interpretatie waar iets goed mis mee is.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dit heb je zelfs letterlijk gezegd MLI. Niet liegen nu.
Doe er wat aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het de afgelopen jaren niet meer hoor
Volgens mij zei je letterlijk dat je in het 'echte' leven een flinke slet bent. Dus dat heeft ze niet verkeerd begrepen toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik lieg niet. Maar het is wel haar interpretatie waar iets goed mis mee is.
Herken ik wel. Maar dat is ook een kwestie, in Nederland moet je bij een groep horen. Anders ben je schijnbaar abnormaal. Het gevoel veel te missen en niet normaal te zijn heb ik opzij gezet. Ik heb nu een aantal vriendschappen die al een tijd duren, maar ik kreeg pas vrienden op mijn 18e.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef Howl het volgende:
Ik ben altijd al erg alleen geweest. Ik heb mijn ouders en broer. Op mijn werk kan ik fijn met mijn collega's omgaan. Maar die zie ik ook zelden buiten werk om. Ik heb vaak wel iets van een vereniging of cursus gedaan, maar daar ben ik ook geen blijvende vrienden tegengekomen. Ik kan op zich best goed tegen alleen zijn. Maar het gevoel veel te missen en niet normaal te zijn, dat blijft knagen. Mijn verjaardag vier ik met familie. Ik ben heel blij dat ik daar nog goed contact mee heb.
Klopt, IRL heb ik 2 jaar rondgeslet, maar heb ik ooit ergens verkondigd dat ik daar trots op ben?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij zei je letterlijk dat je in het 'echte' leven een flinke slet bent. Dus dat heeft ze niet verkeerd begrepen toch?
Verklaar je nader? In een groep horen? Ik herken dit helemaal niet namelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Herken ik wel. Maar dat is ook een kwestie, in Nederland moet je bij een groep horen. Anders ben je schijnbaar abnormaal. Het gevoel veel te missen en niet normaal te zijn heb ik opzij gezet. Ik heb nu een aantal vriendschappen die al een tijd duren, maar ik kreeg pas vrienden op mijn 18e.
Does liefquote:Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik lieg niet. Maar het is wel haar interpretatie waar iets goed mis mee is.
Ik doe niet lief op commando en al helemaal niet tegen mensen die ik helemaal niet mag.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Does lief![]()
![]()
Duim jij ook lief doen, Foei!
Nee je zei duidelijk dat je je er niet voor schaamde. Dat zij dat opvat als trots, ach kan gebeuren.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Klopt, IRL heb ik 2 jaar rondgeslet, maar heb ik ooit ergens verkondigd dat ik daar trots op ben?
Ik ervaar de druk om bij een groep te horen als heel hoog in Nederland. Heel veel mensen hebben 'de vaste vriendengroep' en daarbuiten nog wat andere contacten. Heb je dat niet, dan val je buiten de boot en dan word je ook als raar beschouwd.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verklaar je nader? In een groep horen? Ik herken dit helemaal niet namelijk.
Psssst. Het is FOK!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik doe niet lief op commando en al helemaal niet tegen mensen die ik helemaal niet mag.
Ja eigenlijk heb je gelijk maar ik ben er nu gewoon helemaal niet op bedacht want ik heb niet altijd een tas bij dus niet altijd een idee bij (als ik geen tas bij heb neem ik zo min mogelijk mee)quote:Op maandag 9 februari 2009 16:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij vroegen ze toen gewoon iedereen. Wat van mij best standaard mag worden. Ik ben trouwens ook wel voor alleen met ID alcohol enzo kunnen kopen, OOKAL ben je een bejaarde... Want momenteel is het gewoon altijd een gok, vragen of niet vragen?
Foeiquote:Op maandag 9 februari 2009 16:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik doe niet lief op commando en al helemaal niet tegen mensen die ik helemaal niet mag.
Misschien ga je dan gewoon met de verkeerde mensen om...?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ervaar de druk om bij een groep te horen als heel hoog in Nederland. Heel veel mensen hebben 'de vaste vriendengroep' en daarbuiten nog wat andere contacten. Heb je dat niet, dan val je buiten de boot en dan word je ook als raar beschouwd.
Dan nog kun je je irriteren aan een niet aflatende stroom kinderachtige steekjes onder water. Dan zeg ik liever ronduit dat ik haar niet moet. En dat ik ook liever heb dat ze mij negeert, zoals ik normaal gezien ook niet op haar reageer.quote:
ik ben dan dus niet de enige die het zo geinterpreteerd heeft, of het juist is is een tweede, maar misschien ligt het dan niet aan 'slecht' interpreteren maar is MLI gewoon bar slecht in zich zelf uiten.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij zei je letterlijk dat je in het 'echte' leven een flinke slet bent. Dus dat heeft ze niet verkeerd begrepen toch?
Ik herken wat je zegt, maar ervaar het zeker niet meer als druk. Ik heb geen zin meer om alleen verhalen te verzinnen om het allemaal wat interessanter te maken voor mensen. Ze vinden me aardig, of niet. Zo niet, dan niet, ik kan er niet meer mee zitten. Ik val dus niet buiten de boot, ik ben namelijk ook helemaal geen groepsmens.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ervaar de druk om bij een groep te horen als heel hoog in Nederland. Heel veel mensen hebben 'de vaste vriendengroep' en daarbuiten nog wat andere contacten. Heb je dat niet, dan val je buiten de boot en dan word je ook als raar beschouwd.
Nou ja, mij is altijd aangepraat dat ik geen vrienden heb door mijn gezin. Ik heb alleen een andere definitie van vriendschappen dan hen. Ik haat groepen, ik ben mezelf nooit binnen een groep en ik verkies dan ook individueel contact. Maar óók dat moet vooral niet te dwingend worden, een vriendin die ik elke dag zou moeten bellen bijvoorbeeld is aan mij niet besteed, dat ervaar ik heel snel als benauwend.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien ga je dan gewoon met de verkeerde mensen om...?
En het is natuurlijk niet 'normaal' als je geen vrienden heb. Puur en alleen al omdat het niet normaal is.
Je kan toch nog steeds bellen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vier mn verjaardag met familie en ook nog een keer met vrienden
Vroeger had ik een boel vrienden maar die zijn bijna allemaal weg zeg maar
Nu heb ik een handje vol goede vrienden en nog wat tja hoe zal ik het zeggen... het zijn vrienden maar ik spreek ze niet echt vaak of zo
Ik heb nu ook veel meer manlijke vrienden die zijn toch anders
Ik mis alleen op het moment mn beste vriendin heel erg (ook voor de girly point of vieuw... haha ik heb nou een outfit aan waarvan ik niet precies weet of het wat is.. een jaar geleden zou ik haar opbellen beschrijven wat ik aan heb (want ze kent eigenlijk alles in mn kast, ze leende vroeger ook vaak dingen) en dan zou ze zeggen ja en doe er dan die en die ketting bij fo zo) dat werkt toch niet zo met mannen haha
Ze heeft een maffe vriend en sindsdien zie ik haar nooit meer
Ik moet blij zijn als ik haar eens per maand te zien/spreken krijg
volgens mij kwam jij hier toch duidelijk met verkondiging dat je graag wilde rellen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan nog kun je je irriteren aan een niet aflatende stroom kinderachtige steekjes onder water. Dan zeg ik liever ronduit dat ik haar niet moet. En dat ik ook liever heb dat ze mij negeert, zoals ik normaal gezien ook niet op haar reageer.
Met lezen heb je blijkbaar ook moeite.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dan dus niet de enige die het zo geinterpreteerd heeft, of het juist is is een tweede, maar misschien ligt het dan niet aan 'slecht' interpreteren maar is MLI gewoon bar slecht in zich zelf uiten.
Mijn familie is dus mijn ouders en broer. Ik heb wel neven, nichten, ooms en tantes. Maar die zie ik bijna nooit. Dat heeft zijn redenen, maar die ga ik hier niet bespreken. Ik heb door de jaren heen wel geleerd veel in mijn eentje te doen. En ik weet dat ik echt niet de enige ben die hier mee zit.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef Tegan het volgende:
Wat Howl en MLI zeggen herken ik ook. Ik vier mijn verjaardag ook niet met familie. Maar die stap om grote dingen te ondernemen in je eentje is voor mij toch nog best groot.
No offence maar zo kwam je inderdaad wel over een tijdje terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Met lezen heb je blijkbaar ook moeite.
N00b.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij kwam jij hier toch duidelijk met verkondiging dat je graag wilde rellen?
dan geef ik je voor is het ook weer niet goed.
Wederom JOUW associatie.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Hey, het is vrij simpel met mij. Als ik ergens trots op ben, dan zeg ik dat wel. Als ik me ergens niet voor schaam, dan zeg ik dat ook maar dat wil dan niet zeggen dat ik er automatisch trots op ben.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No offence maar zo kwam je inderdaad wel over een tijdje terug.
Oh ok. Dan zijn wij ongeveer wel gelijk. Ik bedoelde meer dat ik dingen wel doe alleen, maar dat ik er wel bij stil moet staan dat dat ook gewoon kan. Vind het gewoon moeilijk. Met mijn familie heb ik weinig, en ze wonen ver weg, en ze denken gewoon ook anders over dingen dan ik. Kan het moeilijk met ze vinden. Ik weet alleen dat als ik echt problemen heb dat ik wel bij ze aan kan kloppen en andersom ook.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:19 schreef Howl het volgende:
[..]
Mijn familie is dus mijn ouders en broer. Ik heb wel neven, nichten, ooms en tantes. Maar die zie ik bijna nooit. Dat heeft zijn redenen, maar die ga ik hier niet bespreken. Ik heb door de jaren heen wel geleerd veel in mijn eentje te doen. En ik weet dat ik echt niet de enige ben die hier mee zit.
Weet je wat dat je soms best eens kan zeggen: ok, misschien heb ik mezelf dan niet zo duidelijk geuit maar bij deze heb ik het rechtgezet. ipv anderen jouw verkeerde manier van uiten in de schoenen proberen te schuiven.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef MLI het volgende:
[..]
Is het niet handiger dan om dat soort dingen minder te gaan doen? Ook om menig geroddel op fok te voorkomen?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Hey, het is vrij simpel met mij. Als ik ergens trots op ben, dan zeg ik dat wel. Als ik me ergens niet voor schaam, dan zeg ik dat ook maar dat wil dan niet zeggen dat ik er automatisch trots op ben.
Het is niet zo dat ik mijn voormalige levensstijl verkondig als zijnde dat dat de nieuwe standaard moet zijn. En no offence taken.
oh ik zie het probleem al, geen kwestie van een bar slechte manier van uiten, het zijn 2 verschillende persoonlijkheden die posten, de een is er trots op de ander niet.quote:
Ja maar ze neemt gemiddeld een keer per week opquote:
Teleurstellende post.quote:
Da's ook jouw associatie, hè? Of ik mijn minpuntjes onder ogen zie. Bovendien, ik wéét allang dat je het verkeerd geïnterpreteerd had.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Weet je wat dat je soms best eens kan zeggen: ok, misschien heb ik mezelf dan niet zo duidelijk geuit maar bij deze heb ik het rechtgezet. ipv anderen jouw verkeerde manier van uiten in de schoenen proberen te schuiven.
Ik had er ook geen moeite mee te zeggen dat ik het dan ws verkeerd geinterpreteerd had
Er is niets mis mee om afentoe je eigen minpuntjes onder ogen te zien.
Ja, maar het boeit mij niet echt wat de gemiddelde fokker van mij denkt. Soms ga ik er tegenin, zoals Duimelot want dat vind ik gewoon een jengelaar die moet stoppen met de kinderachtige steekjes onder water. Daarop reageer ik met grof geschut inderdaad, vind ik een geschikte oplossing. Gewoon alles op tafel gooien is voor mij veel beter want over een paar minuten open ik een nieuw topic en over een half uur denk ik er niet eens meer aan terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet handiger dan om dat soort dingen minder te gaan doen? Ook om menig geroddel op fok te voorkomen?
Kijk al maakt het je niet uit is het een ander verhaal maar van wat ik zo lees is dat niet zo.
Absoluut niet.. Maar vond het wel even nodig om een reactie op jouw tvp te posten.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef Kreator het volgende:
Kwam je speciaal voor mij even in het topic?. Deceptie.
Ik vond het nogal tegenvallen. Ik zie nergens kuthoer ofzo staan.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef MLI het volgende:
Daarop reageer ik met grof geschut inderdaad.
Nou ja, mijn reactie op een simpel steekje was toch redelijk fel. Bovendien, ik heb kuthoeren en gescheld niet nodig. Ik stel de dingen alleen graag voor zoals ik ze zie maar ik vind Duimelot geen kuthoer.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het nogal tegenvallen. Ik zie nergens kuthoer ofzo staan.
Hier sta ik bekend als HeatWave krea!quote:
Wie precies?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zat eigenlijk te wachten tot jullie twee elkaar besprongen en de kleren van elkaars lijf scheurde maar helaas....
....dat viel weer vies tegen
was geen associatie, tis gewoon triest meer niet. Was gewoon zeer duidelijk zelfs nu het je letterlijk wordt gezegd kan je een eigen foutje niet gewoon toegeven.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Da's ook jouw associatie, hè? Of ik mijn minpuntjes onder ogen zie. Bovendien, ik wéét allang dat je het verkeerd geïnterpreteerd had.
[..]
Ja, maar het boeit mij niet echt wat de gemiddelde fokker van mij denkt. Soms ga ik er tegenin, zoals Duimelot want dat vind ik gewoon een jengelaar die moet stoppen met de kinderachtige steekjes onder water. Daarop reageer ik met grof geschut inderdaad, vind ik een geschikte oplossing. Gewoon alles op tafel gooien is voor mij veel beter want over een paar minuten open ik een nieuw topic en over een half uur denk ik er niet eens meer aan terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |