dan wordt t een muurschilderingquote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erover hangen gaat niet lukkenTis grote streep en wil er schrilderijgen hangen.. en met de huidige gaatjes haalt ie dat net niet.
En ik ga niet boren
Volgens Civil ging het alleen om kabels te trekken. En de riolering laat ik wel aan de loodgieter over.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het om wat kabels gaat prima!
als de riolering geknapt is en vervangen moet worden mag je alleen gaan
prima, voel me wel niet zo top als ik over je heen kots kan ik er niets aan doenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens Civil ging het alleen om kabels te trekken. En de riolering laat ik wel aan de loodgieter over.
Dus zullen we dan maar.
De top vier komt allemaal uit singles. Eigenlijk best wel erg.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
ik sta er zelfs bij bij die dagcijfers terwijl ik gister een rustig fok dagje had, de hele avond niet geweest hahaha
komt omdat t stiekem een sc is en dan gaat t hard met de postsquote:Op maandag 9 februari 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De top vier komt allemaal uit singles. Eigenlijk best wel erg.
Dan kunnen wij samen gelijk gaan douchen daarna.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
prima, voel me wel niet zo top als ik over je heen kots kan ik er niets aan doen
Haiquote:
Neem je de verf mee?quote:
Zo heb ik in m'n vorige woning een lelijke barst weggewerktquote:
Het hebben van vrienden en relaties dat soort dingen.quote:
En met meerdere topics per dag gaat het hard inderdaad. Als je met 15 een topic vol post zijn dat wel 20 posts per persoon. Doe dat keer het aantal topics dat wij per dag doen en dan kom je vanzelf aan 100+ posts per dag.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt omdat t stiekem een sc is en dan gaat t hard met de posts
Ohquote:Op maandag 9 februari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het hebben van vrienden en relaties dat soort dingen.
Ik heb ook geen leven. Dus misschien moet je ergens anders gaan zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb geen leven, mag ik er een lenen/huren/kopen van iemand?
Met iemand anders wel. Met jezelf niet.quote:
jij kan dus schilderen, moet je toch maar op de verjaardag komen en cue een mooie schildering cadeau geven!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zo heb ik in m'n vorige woning een lelijke barst weggewerkt
Heb d'r een mooie draak overheen getekent en opgevuld.. Weg barst
Met jezelf dat noemt men verveling?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met iemand anders wel. Met jezelf niet.
je mag de mijne nu wel even hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb geen leven, mag ik er een lenen/huren/kopen van iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt stom want ik zie jou nergens!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je gezien in msn, zal je een dezer dagen wel even aanspreken.
Dat is inderdaad een goed cadeau.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kan dus schilderen, moet je toch maar op de verjaardag komen en cue een mooie schildering cadeau geven!
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je mag de mijne nu wel even hebbenBeterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat masturberen geen seks was.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met jezelf dat noemt men verveling?
[..]
je mag de mijne nu wel even hebbenBeterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Griep?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Vervelend.quote:
te laatquote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Duimpje!! niet ziek wordenuh.. ziek zijn
Werk jij nu bij de Ikea in de buurt of zo?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Pauze van mn werk. Toch handig, 1 km vanaf je werk wonen.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk inquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
te laat
ach ik denk maar zo, beter nu dan komend weekend
en tegenover mn jongetje gaat t nog goed met mij, dus mag niet klagen.
oh gezellig weer een plekje wegquote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in![]()
En kreeg vandaag bericht dat een vriendin uit Antwerpen ook komt
Het is seks met jezelf.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat masturberen geen seks was.
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in![]()
En kreeg vandaag bericht dat een vriendin uit Antwerpen ook komt
Soloseks is ook seks.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is seks met jezelf.Maar idd, bij seks denk ik ook eerder aan twee personen (of meer).
Kroel de katten even.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Pauze van mn werk. Toch handig, 1 km vanaf je werk wonen.
Hey MNR.quote:
Nu komen er uhm effe tellen... 9quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
Vast wel gewoon bij elkaar op schoot gaan zitten. Wie weet wordt het dan nog gezellig.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu komen er uhm effe tellen... 9![]()
![]()
En nog 3 mensen die heel mischien komen..
Shit!! dat past nooitaaah dat moet wel lukken
Met 20 personen is wel erg veel.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Sex is sex
Ik bedoel met jezelf, met 2 of met 20
Het blijft sex
Ik ga zo risotto eten. En om half vier richting mijn werk. En dan tot half twaalf werken.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Howl het volgende:
Hmm, een leven, wat was dat ook al weer? Ik heb in ieder geval lekker geluncht. Uitsmijter en salade. En nog gewandeld. Nu kan ik er weer tegen op het werk.
Hihiquote:
Nee, dat niet. Er stond nog maar 1 desktop vrij (ik heb geen laptop) en als ik daar ging zitten zou het wel erg opvallen dat ik dat express deed om bij hem uit de buurt te zijn. De eerste helft van de morgen is erg stil verlopen. En nu zit ik lekker hard te studeren voor een cursusquote:Op maandag 9 februari 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je al naar een andere plek verhuisd?
Lieverd, het is seks ipv sexquote:Op maandag 9 februari 2009 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Sex is sex
Ik bedoel met jezelf, met 2 of met 20
Het blijft sex
Maar wat is masturberen dan volgens jou?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Duimelot het volgende:
sex: gemeenschap hebben
(kan dus niet alleen)
Bij het station in de buurt.quote:Op maandag 9 februari 2009 @ 12:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Werk jij nu bij de Ikea in de buurt of zo?
Laptop? Mobiel?quote:
jezelf bevredigenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat is masturberen dan volgens jou?
En dat is geen seks dus volgens jou.quote:
als je als definitie gemeenschap hebben neemt dan wordt t lastig jaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is geen seks dus volgens jou.
Oke dat klinkt al een stuk beter. Ik was even bang dat ik geen seks had.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Duimelot het volgende:
seKs: 1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen
2 geslacht
dan kan masturbatie weer wel
Zie post beneden.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je als definitie gemeenschap hebben neemt dan wordt t lastig ja
maar als het handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding betekend dan kan t wel
Heel goedquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Duimelot het volgende:
seKs: 1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen
2 geslacht
dan kan masturbatie weer wel
Pauze. Ben even thuis. Wasje doen, stofzuigen. En nu ga ik weer naar mn werk. Tot ooit.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:
Werksequote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Pauze. Ben even thuis. Wasje doen, stofzuigen. En nu ga ik weer naar mn werk. Tot ooit.
De definitie van seks? Ik krijg opeens flashbacks naar Bill Clinton ("I did not have sex with that woman").quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
En dat is geen seks dus volgens jou.
zei hij nietquote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Howl het volgende:
[..]
De definitie van seks? Ik krijg opeens flashbacks naar Bill Clinton ("I did not have sex with that woman").
Lieverd?quote:
Ontopic:quote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Howl het volgende:
[..]
De definitie van seks? Ik krijg opeens flashbacks naar Bill Clinton ("I did not have sex with that woman").
Doeiquote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Ludootje het volgende:
Ik ga weer verder met school. Tot later allemaal![]()
Ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zei hij niet
I did not have sexual relations with that woman....
Niet de eerste keer toch? Zou je niet wat tijd steken in het opbouwen van een relatie met je collega's. Voor ze je als zonderling gaan beschouwen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Q. het volgende:
Pauze. Ben even thuis. Wasje doen, stofzuigen. En nu ga ik weer naar mn werk. Tot ooit.
Wat doet Monica tegenwoordig?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Howl het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren wel. Maar het is alweer zo lang geleden.
Dat zal toch wel meevallen. Als je de rest van de tijd wel met je collega's om gaat zal het wel meevallen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste keer toch? Zou je niet wat tijd steken in het opbouwen van een relatie met je collega's. Voor ze je als zonderling gaan beschouwen.
In de pauze neem je mijns inziens net even wat meer tijd om een normaal gesprek aan te knopen dan tijdens werktijd.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zal toch wel meevallen. Als je de rest van de tijd wel met je collega's om gaat zal het wel meevallen.
Daar heb je inderdaad een punt. Maar zo zonderling is Q toch niet? Ik ken hem niet echt goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de pauze neem je mijns inziens net even wat meer tijd om een normaal gesprek aan te knopen dan tijdens werktijd.
is ook van het bedrijf/werk afhankelijk natuurlijk....quote:Op maandag 9 februari 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de pauze neem je mijns inziens net even wat meer tijd om een normaal gesprek aan te knopen dan tijdens werktijd.
Inhoudelijk zal ik er niet op ingaan wat hij wèl doet, maar het is geen lopende band werk of het betere 'verstand op nul' werk. Op basis daarvan denk ik dus van niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef rival het volgende:
is ook van het bedrijf/werk afhankelijk natuurlijk....
Dat klopt wel. Maar als jij altijd in de pauzes naar huis gaat dan wordt dat als vreemd gezien door andere die dat niet doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
is ook van het bedrijf/werk afhankelijk natuurlijk....
Dat woord moet je niet letterlijk op inzoomen natuurlijk. Ik vroeg mij alleen af waarom hij niet met z'n collega's gaan lunchen.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
Daar heb je inderdaad een punt. Maar zo zonderling is Q toch niet? Ik ken hem niet echt goed.
[..]
je mag de mijne nu wel even hebbenOke, goed plan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit een punt in...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar als jij altijd in de pauzes naar huis gaat dan wordt dat als vreemd gezien door andere die dat niet doen.
Fok lag er weer half uit.. DAarnaat ben ik m'n kamer aan het opruimen.. En moest met m'n ma bespreken wanneer ze voor m'n verjaardag langkomt (nu staat t op dinsdag en dan gaan ze koken voor mequote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Wat rustig hier!Doet iedereen ineens of 'ie een leven heeft?
ik wasquote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
oh dan deden we net t zelfdequote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
En voor het eerst dat ik merk dat m'n vloer, als ik sokken aan heb, best glad kan zijn.. ging zowat onderuit![]()
Lunchtijdquote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke, goed plan!!misschien geen super leven maar tis een leven en ik kan er zelf van maken wat ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat zei ik ook al tegen mijn leidinggevende...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien geen super leven maar tis een leven en ik kan er zelf van maken wat ik wilKan je heel de dag chickies versieren op de motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ho ff..quote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kan dus schilderen, moet je toch maar op de verjaardag komen en cue een mooie schildering cadeau geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |