dan wordt t een muurschilderingquote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erover hangen gaat niet lukkenTis grote streep en wil er schrilderijgen hangen.. en met de huidige gaatjes haalt ie dat net niet.
En ik ga niet boren
Volgens Civil ging het alleen om kabels te trekken. En de riolering laat ik wel aan de loodgieter over.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het om wat kabels gaat prima!
als de riolering geknapt is en vervangen moet worden mag je alleen gaan
prima, voel me wel niet zo top als ik over je heen kots kan ik er niets aan doenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens Civil ging het alleen om kabels te trekken. En de riolering laat ik wel aan de loodgieter over.
Dus zullen we dan maar.
De top vier komt allemaal uit singles. Eigenlijk best wel erg.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
ik sta er zelfs bij bij die dagcijfers terwijl ik gister een rustig fok dagje had, de hele avond niet geweest hahaha
komt omdat t stiekem een sc is en dan gaat t hard met de postsquote:Op maandag 9 februari 2009 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De top vier komt allemaal uit singles. Eigenlijk best wel erg.
Dan kunnen wij samen gelijk gaan douchen daarna.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
prima, voel me wel niet zo top als ik over je heen kots kan ik er niets aan doen
Haiquote:
Neem je de verf mee?quote:
Zo heb ik in m'n vorige woning een lelijke barst weggewerktquote:
Het hebben van vrienden en relaties dat soort dingen.quote:
En met meerdere topics per dag gaat het hard inderdaad. Als je met 15 een topic vol post zijn dat wel 20 posts per persoon. Doe dat keer het aantal topics dat wij per dag doen en dan kom je vanzelf aan 100+ posts per dag.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt omdat t stiekem een sc is en dan gaat t hard met de posts
Ohquote:Op maandag 9 februari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het hebben van vrienden en relaties dat soort dingen.
Ik heb ook geen leven. Dus misschien moet je ergens anders gaan zoeken.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb geen leven, mag ik er een lenen/huren/kopen van iemand?
Met iemand anders wel. Met jezelf niet.quote:
jij kan dus schilderen, moet je toch maar op de verjaardag komen en cue een mooie schildering cadeau geven!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zo heb ik in m'n vorige woning een lelijke barst weggewerkt
Heb d'r een mooie draak overheen getekent en opgevuld.. Weg barst
Met jezelf dat noemt men verveling?quote:Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met iemand anders wel. Met jezelf niet.
je mag de mijne nu wel even hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb geen leven, mag ik er een lenen/huren/kopen van iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt stom want ik zie jou nergens!quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je gezien in msn, zal je een dezer dagen wel even aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |