abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65877809
Ik zou zo'n onbetrouwbaar jong als jou echt niet in mijn bedrijf willen trouwens.
pi_65877843
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:51 schreef voetballeh het volgende:
Daarom vraag ik hier advies hoe ik dit LEGAAL het beste aan kan pakken.
Jij wil legaal iemand oplichten, dat kan wel (al weet ik niet zeker of het in deze situatie ook kan), maar dat is nog steeds oplichten en dus laakbaar.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:58:19 #53
160617 saul_tigh
Battlestarter!
pi_65877850
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:28 schreef voetballeh het volgende:
Hoi!

Ik moest voor mezelf en voor een stel collega's laptops bestellen.
Zo gezegd, zo gedaan. Van de week worden de laptops geleverd.

Nu heeft m'n werkgever me ook gevraagd een contractje op te stellen dat elke collega moet tekenen, alvorens diegene de laptop ophaalt.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het contractje zo opstel, dat ik bij beindiging van de arbeidsrelatie de laptop gewoon mag houden, zonder ervoor te betalen o.i.d.?

Overgens kan ik het ook wel voor elkaar krijgen om de laptop mee te krijgen zonder ook maar iets te tekenen. Kan dat eventueel helpen?

Laptops zijn op rekening(gegevens) van de werkgever gekocht. Dus ik neem aan dat het hun eigendom is en als ik de laptop meeneem zonder contract te tekenen, kunnen ze zich daarop beroepen, bij beeindiging van arbeidsrelatie?

Kunnen julie me helpen met een leuke constructie die niet teveel opvalt, als je er een keer overheen leest?
Overgens heb ik de contracten ook ZELF in beheer, inclusief kopieen
Echter moet denk ik een derde (werkgever) ook z'n krabbel zetten. Vandaar dat ik een soort van maas moet uitvinden die moeilijk te zien is op't eerste gezicht.

Alvast bedankt!
Just to be sure
pi_65877871
quote:
Ik snap niet waarom iedereen hier zo zit te haten.
Ik snap niet dat je dan maar voor 1 laptop gat, laat dan meteen de hele pallet laptops verdwijnen.
pi_65877957
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]

Dit moet een grap zijn.
Waarom nou niet? Het topic is juist zo leuk!
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:01:59 #56
85962 ioko
I Appear Missing
pi_65877978
Waarom werk je eigenlijk nog TS?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 9 februari 2009 @ 13:02:53 #57
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_65878011
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]

Dit moet een grap zijn.
dat... of TS is een tokkie die met deze houding z'n eigen graf graaft op de carrieremarkt.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:03:09 #58
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65878021
quote:

Ik wil niet 'above the law' gaan want dat is niet eerlijk. Daar ben ik het 100% mee eens, anders pakte ik die laptop gewoon als ze binnen waren gekomen en liep ik er zo mee de deur uit.

Daarom vraag ik hier advies hoe ik dit LEGAAL het beste aan kan pakken.

En het is toch geen valse aangifte als die vriend van me mij berooft en ik heb niet gezien dat hij het was??
quote:
Verzekeringsfraude of verzekeringsbedrog is het handelen met de opzet een verzekeraar te misleiden
quote:
Gevolgen van de fraude
In Nederland melden alle verzekeraars de fraude aan het Verbond van Verzekeraars. Het Verbond van Verzekeraars stuurt de melding direct door aan het fraudemeldpunt van Justitie. Zonodig stelt Justitie strafrechtelijke vervolging in. Het Openbaar Ministerie zal de fraudeur allereerst een schikkingsvoorstel aanbieden. De boetes kunnen oplopen tot ¤ 3.000. Wanneer dit schikkingsvoorstel wordt geweigerd dan zal de fraudeur zich bij de rechter moeten verantwoorden.

Naast deze juridische gevolgen zijn er ook gevolgen voor de verzekeringsovereenkomst. Wanneer de verzekerde bij het aangaan van de verzekring heeft gefraudeerd dan mag de verzekeraar bij ontdekking de verzekering met onmiddellijke ingang opzeggen. Indien de verzekeraar de fraude pas bemerkt bij een schade dan is de verzekeraar geen uitkering verschuldigd.

Bij fraude bij een schade vervalt iedere recht op uitkering, tenzij de misleiding het vervallen recht op uitkering niet rechtvaardigd. Dit laatste zal echter slechts in bijzondere gevallen aannemelijk gemaakt kunnen worden. Na het constateren van de fraude is de verzekeraar gerechtigd de verzekering op te zeggen. Verzekeringsfraude wordt in een centraal register vastgelegd.
pi_65878179
Arbeider...
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 februari 2009 @ 13:12:50 #60
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65878314
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef E- het volgende:
Arbeider...
Niet eens.
Kansloze is beter.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Licht Ontvlambaar maandag 9 februari 2009 @ 13:14:41 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65878378
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Niet eens.
Kansloze is beter.
Juist... en meewerken aan fraude doen we hier niet. Derhalve dicht...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')