Is dat niet gewoon zonder make-up ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:59 schreef Desmonkey het volgende:
De bewuste foto van Rihanna:
http://www.tmz.com/2009/02/19/rihanna-photo-face-beating/
Neus en lippen zijn zo opgezwollen als gevolg van de klappen van Brown. Verder zie ik bij d'r slaap en ogen ook plekken die duiden op mishandeling. Nee, niet echt een gevalletje zonder make-up.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zonder make-up ?
bronquote:Chris Brown Investigated For Attempted Murder!
Law enforcement sources have told E! News that the Los Angeles District Attorney's Office has requested more evidence to help prove the felony charges brought against Chris Brown as a result of the February 8th domestic violence incident involving him and Rihanna.
At the moment Brown is being investigated for domestic violence, assault resulting in great bodily injury, and attempted murder based on Brown's supposed threat to kill her and then strangling her until she passed out.
But since the only two people who know what really happened that night are Chris Brown and Rihanna, it will be difficult for Rihanna's team to slap Brown with "attempted murder" and the DA does not want to move forward with such a severe high profile case if the evidence is faulty.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon zonder make-up ?
Ik zag `m zojuist op Perez.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:59 schreef Desmonkey het volgende:
"Umnndneerr Mmmmyy Ummbbrnngngrellaaa hmmnnggellaa unnggglllaa ellnnnggaaaa.."quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:59 schreef Desmonkey het volgende:
I know, ik was in een vervelende bui vanmorgen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:17 schreef Mylene het volgende:
Neus en lippen zijn zo opgezwollen als gevolg van de klappen van Brown. Verder zie ik bij d'r slaap en ogen ook plekken die duiden op mishandeling. Nee, niet echt een gevalletje zonder make-up.
Op Perez stond dat deze foto snel na het mishandelen was genomen, en dat er nog geen zwellingen waren opgetreden, die er later wel zaten. Dus waarschijnlijk zag ze er een paar uur later nog erger uit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:09 schreef Natalie het volgende:
't Ziet er niet prettig uit, maar ik had verwacht dat het erger was.
Na al die verhalen begon ik te denken dat ze dikke blauwe ogen had van die vuistslagen en ze niet meer open kon doen, dat haar lip helemaal open lag, en d'r gezicht vol bloed zat.
Dat is gelukkig niet het geval.
Dat je daar nog serieus op in ging ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 07:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Neus en lippen zijn zo opgezwollen als gevolg van de klappen van Brown. Verder zie ik bij d'r slaap en ogen ook plekken die duiden op mishandeling. Nee, niet echt een gevalletje zonder make-up.
Dit soort vrouwen, je weet het nooit.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:03 schreef Toedels het volgende:
Ik mag alleen maar hopen dat ze die lul uit haar leven schrapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |