jij hebt niks te willen, als wij zeggen party bij LL is er een party bij LL, comprende ?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
Ik ben egoistisch
Of er moet ook een of ander voordeel voor mij aan vast zitten
voor wat hoort wat heh. wat had je in gedachten ?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
Ik ben egoistisch
Of er moet ook een of ander voordeel voor mij aan vast zitten
Kut.. ik had jou niet mijn meester moeten makenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt niks te willen, als wij zeggen party bij LL is er een party bij LL, comprende ?
Gooi maar eens een balletje op..quote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor wat hoort wat heh. wat had je in gedachten ?
1tje maarquote:Op maandag 9 februari 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kut.. ik had jou niet mijn meester moeten maken
[..]
Gooi maar eens een balletje op..
En zo hoord datquote:Op maandag 9 februari 2009 13:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij hebt niks te willen, als wij zeggen party bij LL is er een party bij LL, comprende ?
grrr fokquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
nou nou nou nou....wat een taal weerquote:
dat lukt wel denk ikquote:Op maandag 9 februari 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kut.. ik had jou niet mijn meester moeten maken
[..]
Gooi maar eens een balletje op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ja bedankt! fok ligt gelijk platquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat lukt wel denk ikDudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bedankt! fok ligt gelijk plat
Waar is Runx opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer dat je niet kan schrijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef tripack het volgende:
Zomerbaby's worden langer en sterker
ah vandaar dat ik zo lang en strek ben
ook goedemorgen schelequote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niet kan schrijven
Meuningquote:
ah een lekker griepje onder de leden?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Meuning![]()
M'n stem is pleite+ koorts, + een kop vol snot.. gaat lekker zo
![]()
Hoeist hier?
1 hijs van die wiet en ik lig te slapenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ah een lekker griepje onder de leden?
beterschap
hier ist rustig,,, en een wiet feest bij LL
moet wel wat tegenover staan
dus binnenkort trakteer je ons op koffie met broodjes?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Meuning![]()
![]()
Hoeist hier?
pussyquote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Meuning![]()
![]()
Hoeist hier?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus binnenkort trakteer je ons op koffie met broodjes?
Was er maar pussy, dan had ik nog wat te doen hierquote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef Runx het volgende:
[..]
pussy
goedemiddagsterkte jongen
het is hip om ziek te zijn ben ik ook geweest
het is niet hip, om het woord hip te gebruiken.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef Runx het volgende:
[..]
pussy
Ohw dus omdat jij het bent geweest is het hip?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef Runx het volgende:
[..]
pussy
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
1 hijs van die wiet en ik lig te slapen
Ik had de kracht niet om erover te beginnenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is niet hip, om het woord hip te gebruiken.
doe rustig aan sgele. en ik heb een cadeau voor jequote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Sgele het volgende:
Heuh, ik ga weer m'n nest inBen KAPOT!
Mensen werk ze nogTot de volgende keer maar weer!
snurkse!!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Sgele het volgende:
nee iedereen heeft het dan is het hip , was laatst op het nieuws dat zoveel mensen het haddenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dus omdat jij het bent geweest is het hip?
*doet lijm geven*quote:Op maandag 9 februari 2009 14:05 schreef Sgele het volgende:
Koffietafelquote:
Dat zijn geen grapjesquote:Op maandag 9 februari 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koffietafel
krijg je meestal na een begrafenis
snap je het nu?
Maar je ligt wrs toch al in bed![]()
Beterschap
is dat je carnavalspak voor dit jaar WL??quote:
gast jij komt toch ook uit zuid-holland ? ik vier geen carnavalquote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat je carnavalspak voor dit jaar WL??
WTF paprikaquote:
jah, maar ik woon nu heul dicht bij het randjequote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast jij komt toch ook uit zuid-holland ? ik vier geen carnaval
of jij failde bij Fok!quote:
LLFAIL!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
Jongens, dat kan helemaal niet![]()
Fok! is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |